לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-11-2009, 11:05
צלמית המשתמש של minimax
  משתמשת נקבה minimax minimax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
שלח הודעה דרך MSN אל minimax Facebook profile
מבולבל הידיעה ההזויה של הבוקר: שני בכירים ברכבת ישראל חשודים בשוד תחנות רכבת

המשטרה עצרה שני אחים מלוד, בכירים ברכבת ישראל, ואת אשתו של אחד מהם, בחשד שהיו מעורבים בשוד מזוין של עובד שתפקידו לאסוף כסף מהתחנות. העובד נשדד באיומי סכין, והשודדים נמלטו במכונית. אזרחים רשמו את מספר הרכב הנמלט, והמשטרה הגיעה לבעלים.

עד היום שמענו על פרשיות שחיתות וכשלי אבטחה ברכבת ישראל, אך הערב נשברים כל השיאים: שני אחים מלוד, עובדים בכירים ברכבת ישראל, ואשתו של אחד מהם, נעצרו בסוף השבוע בחשד שהיו מעורבים בשוד מזוין של עובד אחר. אחד החשודים דרש באיומי סכין את תיקו של העובד, שתפקידו לאסוף כסף בין התחנות.

הכל החל אתמול בבוקר, כאשר לתחנת רכבת מרכז ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב הגיע עובד של חברה חיצונית שתפקידו לאסוף את הכסף מתחנות שונות באזור המרכז. העובד חיכה ברכבו על מנת שעובד מרכבת ארלוזרוב יגיע אליו עם מעטפות הכסף. בזמן ההמתנה נכנס השודד לרכבו ובאיומי סכין דרש ממנו את תיקו האישי ובתוכו אמור היה להיות הכסף. העובד נבהל, נמלט מהרכב, והזעיק עזרה. החשוד גנב את תיקו של העובד ונמלט למכונית מאזדה שחיכתה לו.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3801511,00.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 08-11-2009, 12:05
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
מדוע לא הבאת את הידיעה כפי שהופיעה במלואה באתר 'תיק דרבוקה'?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "הידיעה ההזויה של הבוקר: שני בכירים ברכבת ישראל חשודים בשוד תחנות רכבת"

נו טופ, אני אעשה זאת:


ציטוט:
במקור נכתב על ידי tikdarbuka

המקורות החסויים והבלעדיים של תיק דרבוקה מוסרים לנו כי בסיומה הדרמטי של פרשה טרגית הצליחו בלשי משטרת ישראל לעצור את יעקב קידבוטבול ויחזקאל קסידיביץ מירושלים אשר זממו מזה תקופה ארוכה לשדוד את הרכבת לעיר.

תחילתה של הפרשה לפני כחמש שנים עת ניסו השניים לארוב לרכבת בתחנה הישנה בסמוך לתאטרון החאן. לשם כך התחפשו לזוג מאוהב חובב תאטרון ובתי קפה ופקדו את המקום לכעשר שעות בכל יום. כעבור מספר חודשים חשד בהם פקח של משמרות הצניעות והם נאלצו לעזוב את האיזור.

בשלב השני החליטו השניים להערך לשוד באופן רציני. הם למדו את שיטות העבודה מהאינטרנט, שיננו את לוחות הרכבות לירושליים ופיצחו את הנוסחה הסודית של זמן ההגעה האמיתי של הקטרים [ ש= שעה מוצהרת +/- 35 דקות X2]

השניים הצטיידו היטב ושדדו מספר מתבנים במספר מושבים בכדי שיוכלו להאכיל את הסוסים שבזזו ממספר קיבוצים. בשלב זה חשד השב"כ בשניים והשתיל באחד מהסוסים אוכף אלקטרוני מתוחכם המדווח בכל שעה עגולה למטה באם הסוס עשה את צרכיו ואחת ליממה באם לעס עלי זית. השניים אשר לא הבינו כי הרשויות בעקבותיהם יצאו רכובים על סוסיהם ודהרו בעקבותיה. בשל תכנון לקוי ואי הבנת מהירות הנסיעה האמיתית בקו - השיגו הסוסים את הרכבת והגיעו לפניה לירושליים ומהשודדים נמנע מלטפס על הרכבת בנסיעתה.

בנסיון האחרון ויתרו השניים על סוסיהם בכדי לפתור את בעיית האיטיות של הרכבת. עם זאת, הם נטלו עימם את האוכף בכדי שלא להביך את סוכני השב"כ. בהתקרב הרכבת, הניח יעקב קידבוטבול את האוכף על שותפו יחזקאל קסידיביץ והאיץ בו עד שהצליחו לטפס לרכבת ובאיומי אוכף הם דרשו מהנוסעים ומהכרטיסן המבוהל את שוברי כרטיסי הנסיעה המאפשרים זיכוי כהחזרי נסיעות למס הכנסה והשתתפות בהגרלת כרטיסי כניסה למיני ישראל. משאספו את שללם החלו להמלט במה שהצטייר כמרדף מן הסרטים דרך הקרונות וכמעט והצליחו לקפוץ מהרכבת. לרוע מזלם, ניתקלו בקרון האחרון במרצה מהאוניברסיטה העברית אשר העביר לנוסעים שיעור בהושא 'הפילוסופיה הפרהסוקרטית בראי המתודולוגיה האקזיסטיונלית' - השניים נרדמו ונלכדו כפרי בשל בידי שוטרים המצויידים באטמי אוזניים. השודדים הרדומים הועברו כשהם מונשמים ליחידה לטפול נמרץ שליד מרפאת הפרעות שינה בשערי צדק ולכתב דרבוקה נמסר כי מצבם טוב, הם מתאוששים לאיטם ונראה כי יוכלו לעמוד לחקירה, לשוב לעבודתם ולזכות בקידום כבר בקרוב"
_____________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=RTf09_AuwrE&noembed

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 09-11-2009, 20:57
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
תצחק תצחק אבל מסתתרת מאחרי הכותרות טרגדיה משפחתית
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

מסתבר כי את האח הבכור של קידבוטבול הם שלחו לעשות מארב לרכבת לאילת. בשביל להיות ראשון בשטח - הוא יצא לדרך מיד עם נאומו של שר התחבורה דוד רמז בו הובטח כי הקו יונח במהרה ונשכב במארב מיד אחרי מעלה סדום. הוא לא שתה ולא אכל, שתה בצמא גם את נאומיהם של זלמן ארן ומשה כרמל ורק נשא עיניו צפונה בציפיה למניחי הפסים שאוטוטו יגיעו בכדי להיות ראשון הבוזזים של חלוץ הקטרים העבריים בערבה. בסופו של דבר בנו עליו חממה של פילפלים.

האח הקטן של קסידידביץ יצא לחמוס את נוסעי רכבת העמק - הוא גם הגיע באחור קל, גם נפצע מרסיסים בליל הגשרים וגם נעצר בעוון שוטטות על הפסים בידי רס"ר המשטרה מאיר שפירא. [ואם אתה שואל מיהו מאיר שפירא - משמע אינך מבקר מספיק בפורום היסטוריה ]

כל המידע כמובן מקורו ב'תיק דרבוקה' - אתר החדשות המוביל במזה"ת.
_____________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=RTf09_AuwrE&noembed

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:08

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר