לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-08-2009, 23:08
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
ספקית אינטרנט חוסמת באופן לא חוקי, שאלה משפטית

יש לי קו ישן, בתקופה שלא חשבו על ההגבלה של ההורדה והעלאה ומאז לא שינו כלום במנוי.
לאחרונה כאשר אני מנסה להוריד סוג מסויים של קבצים, יש בעיות בהורדה שלהם. קובץ חוקי לגמרי נחסם על ידי הספקית עצמה. ההורדה איטית מאוד או ההורדה פתאום נפסקת.
אחרי שזה התחיל להופיע יותר מבאתר אחד התחלתי לבדוק את הנושא, כי התמיכה של האתרים הללו בדקו וזה רק אצלי. בדקתי את הדפדפן הראשון ואז השני, אחרי זה את פעולת הרשת במערכת הפעלה, אחרי זה את הראוטר הכל תקין הקו לכל שימוש אחר מהיר ובסדר גמור.
בסוף גיליתי שיש חסימה על האי פי שלי מהספקית אינטרנט שלי על סוג מסויים חוקי של קבצים.
אני מניח שזה קורה עקב זה שהקו פעיל יותר מדי ומוריד כל הזמן. אם זה היה מנוי חדש, הם צודקים זכותם. אך במקרה שלי זה קו ישן יחסית בלי הגבלה ולכן הפעולה שלהם לא חוקית.

מה ניתן לעשות בנושא?
בינתיים עקפתי את החסימה שלהם והקו שלי חופשי שוב להוריד את אותו קובץ חוקי עד שהם יבינו זאת ויעשו זאת שוב, אם לא יעשו זאת שוב פחות כאב ראש בשבילי.

אם משהו פה עשה טעויות ועבר על החוק זה הם בלבד. לחבילה שלי אין לה הגבלה והם מהצד שלהם פעם אחת ב"טעות" ביטלו את ההוראת קבע מצידם למרות שהכסף הגיע אליהם בזמן וכחוק. יש לי אישור מהבנק על זה, הם הפרו את החוזה לפחות פעם אחת עם אישור מהבנק מהצד שלהם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 23-08-2009, 00:11
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "אתה יותר מדי מערפל פה..."

כיצד? אחרי כל הניסיונות של הבדיקה נכנסתי לראוטר ואיפסתי אותו. דבר שנתן לי כתובת ip חיצונית חדשה.
בדקתי את פעולה הרשת שוב והכל עובד תקין, כמו מקודם רק שהפעם ניתן להוריד את אותם קבצים בלי בעיה שוב. החסימה הייתה על אותו סוג קבצים בלבד ב ip שהספקית סיפקה לי. אחרי שהוא הוחלף החסימה נעלמה בינתיים.

יש לי עוד כמה דרכים לעקוף את החסימה שלהם וכולן חוקיות. לא ארשום אותן כמובן, למקרה שהם יחסמו שוב.

עכשיו חזרה לשאלה המקורית, מה ניתן לעשות עם חסימה לא חוקית שכזאת?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 23-08-2009, 05:25
  משתמש זכר עו"ד אחד עו"ד אחד אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.12.08
הודעות: 283
כמה הבהרות אבל לפני כן גילוי נאות
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "כיצד? אחרי כל הניסיונות של..."

אני עו"ד בספקית אינטרנט גדולה (רמז דק: הכי גדולה).
אני עובד בחברה כבר הרבה שנים ועבדתי קרוב ל 6 שנים באגף הטכני. בין היתר בתמיכה הטכנית ובכל מיני מחלקות.
האגדה שמתרוצצת לאחרונה בקרב הציבור לפיה הספקיות (כל ספקית שהיא) חוסמת פורטים / קבצים / הורדות או כל דבר אחר היא שום דבר מלבד סיפור מצוץ מהאצבע חסר כל שחר שלא רק שאינו נכון אלא גם לא ייתכן מבחינה טכנית.
הבעיה היא שבעל הדמיון הפורה, שאל לומר הקונספרטיבי, שהמציא את אותו סיפור לא מבין דבר וחצי דבר בתקשורת בכלל וברשתות בפרט.
הבעיה הגדולה יותר היא שרוב רובה של האוכלוסייה לא מבין גם הוא ומאמין לסיפור הטיפשי הזה.
קבל סקופ: כל ה"חשיפה" הזו על החסימה שהייתה ב YNET לפני מספר חודשים היא לא יותר מפרי דמיונו של כתב שמונע מאינטרסים ושאין לו חצי מושג ירוק על מה שהוא כתב אבל לא באנו לכאן כדי להשמיץ. אתה יכול לאמץ את מה שקראת / שמעת ואתה יכול לנסות לשמוע את הצד השני. תחליט בעצמך מה היא האמת. בכל אופן, כיוןו שאיננו מכירים וכיוון שלא באמת איכפת לי אם החברה חוסמת או לא, קח בחשבון שהדברים שכתובים להלן, מוקלדים ע"י ידיים "נקיות ואובייקטיביות". אבל שוב, אתה תבחר איזו גרסה לאמץ.
אז ככה:
1. לספקיות האינטרנט אין שום אינטרס לחסום פורטים / הורדות - יש להן רוחב פס עצום שבפועל, גם בשעות העמוסות ביותר, אחוזים ניכרים ממנו לא מנוצלים. לא ממש אכפת להן כמה אתה מוריד, מתי, מה ומאיפה. לראיה: ספקיות האינטרנט מדרבנות ותמרצות את הלקוחות להרחיב את רוחב הפס עד כמה שניתן. לעתים תמורת תשלום נסך של שקלים בודדים בחודש ולעתים אפילו בחינם, רק תמורת התחייבות להשאר לקוח של החברה (בדוק ב 012. מקבלים 2.5 מ"ב ללא כל תוספת תשלום ובתמורה להתחייבות בלבד). אגב, לספקיות האינטרנט גם לא אכפת אם אתה מוריד חומר שמוגן בזכויות יוצרים מפני שהן לא אחראיות לשימוש שאתה עושה באינטרנט כפי שחברת קולט לא אחראית למי שמשתמש ברובים מתוצרתה כדי לרצוח אחרים.
2. כדי לקבל כתובת IP שונה די בניתוק של הראוטר מהחשמל וחיבור מחדש. אין צורך לאפס אותו. אם זה מה שעשית זה נקרא אתחול ולא איפוס. איפוס מוחק את כל ההגדרות ודורש קינפוג מחדש. בתשתית כבלים זה קצת יותר בעייתי, במיוחד אם אתה מחובר ללא חייגן (מה שמכונה לפעמים, בטעות דרך-אגב, MPLS). זה לא המקום להסביר אבל בגדול כתובת הIP שם עשויה להשאר אותה כתובת גם לאחר ניתוק וחיבור מחדש.
3. ספקית האינטרנט מקצה לך כתובת IP באופן רנדומלי עם כל חיבור שלך לאינטרנט לפי שם המשתמש שלך, אלא אם אתה מנוי על שירות שנקרא FIXED IP . במקרה כזה שם משתמש מסויים יקבל תמיד את אותה כתובת IP.
4. סביר להניח שהייתה מנותב דרך שרת עמוס. אם אתה מחובר דרך תשתית של בזק זה בכלל מחזק את ההנחה שזה מה שקרה וזה מה שגרם לאטיות / בעיות הורדה.
5. אתחול לכל הציוד הוא דבר מומלץ לפחות אחת לשבוע בלי קשר לכלום.
6. קח בחשבון שאם הראוטר שלך לא מוצפן ייתכן ואחד השכנים תופס לך את רוחב הפס. אם הוא כן מוצפן, קח בחשבון שההצפנה כרוכה במחיר של אטיות קלה ביחס לרוחב הפס הרגיל שלך.
7. גם כיום, הספקיות לא מציעות חבילות גלישה שמוגבלות בכמות מידע חודשית. בתחום הסלולר עדיין עובדים בשיטה הישנה כשהיאנטרנט עוד היה בחיתולים והיו מחייבים לפי דקות גלישה / קילובייטים. גם זה עתיד להיעלם בזמן הקרוב.
8. לתחום המשפטי: הוכחה של טענה כפי שאתה מנסה לטעון (שהספקית הגבילה את הגלישה שלך ובכך הפרה חוזה) היא טענה קשה ביותר, אם בכלל ניתנת, להוכחה. במיוחד נוכח העובדה שאין לך את הידע הדרוש מבחינה טכנית בתחום (כפי שהתרשמתי, אולי בטעות, מדבריך) ועוד יותר לאור העובדה שאנשיה הטכניים של החברה בקיאים במערכותיה בצורה יוצאת דופן שלאדם מן היישוב, גם אם הוא מאוד משכיל ובקיא בתחום, אין אפשרות להגיע אליה, כיוון שאלה הן מערכות "אינדיבידואליות" לכל חברה וחברה.
9. גם אם הוכחת הפרת חוזה שכזו מצד הספקית, הסעד שתהיה זכאי לו הוא לא מה שאתה חושב.
במקרה הטוב ביהמ"ש יחייב את הספקית לספק לך גלישה ללא כל מגבלה. במקרה הפחות טוב תוכל לצאת מהחוזה ללא כל תשלום ואולי תזכה לפיצוי עלוב של כמה שקלים בודדים.
10. שיהיה בהצלחה בכל מה שתחליט.

נערך לאחרונה ע"י עו"ד אחד בתאריך 23-08-2009 בשעה 05:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 23-08-2009, 09:00
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי עו"ד אחד שמתחילה ב "כמה הבהרות אבל לפני כן גילוי נאות"

א, תודה על התשובה.
ב, אני מניח שאתה מדבר על 012 לפי תוכן הדברים שלך, היא לא הספקית שלי, אני מחובר דרך הכבלים נטוויזן.
ג, אתה עובד בתחום ולכן כדאי שאספר לך את זה. יש בסיס לכל השמועות הללו שהספקיות חוסמות או עוברות על החוק. למה?
בגלל כמה בדיקות שלי אנשים כמעט תבעו כמה ספקיות אינטרנט ובצדק.
דוגמא 1, לקוח של 012 קיבל מהם פיצוי. הוא שילם שנה וחצי על מגה וחצי שבפועל נתנו לו רק 750 עד שבדקתי לו מהירות תשתית ואחרי זה רוחב הפס מהספקית עצמה 012. אחרי הבדיקה שלי, זה תוקן עם איזה תירוץ של התמיכה הטכנית של 012 למגה וחצי.
דוגמא 2, לקוח של נטויזאן. אמר לי הקו שלו איטי מדי ומהתמיכה אמרו לו לקנות מחשב חדש, כי שלו ישן מדי. (מחשב בן חצי שנה אז. תבין לבד איזה תומכים הם מעסיקים.) הגעתי אליו עשיתי בדיקה ונטויזאן לקחו ממנו תשלום על מגה וחצי, אך נתנו לו רק 750. זה נמשך 4 חודשיים עד שהוא ביקש ממני לעשות לו בדיקה לקו. הוט ובזק גם לא חסר להם סיפורים כאלה אגב.
ככה שעכשיו אתה רואה כמה דוגמאות בלבד למה הסיפורים הללו קיימים וחלק מהם נכונים, כמו אותם אנשים שסתם שילמו לנטויזאן ו 012 וקיבלו פחות מזה. אם לא הייתי הייתי עושה להם את הבדיקה הם היו ממשיכים סתם לשלם לספקיות שלהם ולא לקבל את כל השירות כחוק.
ד, עשיתי בדיקה מקיפה למערכת הפעלה, חומרה, ראוטר והמודם אצלי. מי נשאר שיכול להיות אשם? הספקית והתשתית בלבד. התקלה אצל אחת מהן.
לפי הכבלים זאת הספקית בלבד אשמה, הכבלים נותנים רק תשתית ולא יותר מזה. הם לא בודקים מה אתה מוריד. נטויזאן עד כמה שידוע לי כן עוקבים אחרי הפורטים והתיקשורת עצמה של המנויים שלהם. (למה אל תשאל אותי, אך הם עושים זאת.) נציג תמיכה שלהם אמר לי את זה בעבר כבר בטלפון. לכן הטענה שלי שזאת חסימה מהצד שלהם.
ה, הטענה שלי אכן קשה נגדם, אך בלי גישה לשרתים שלהם אין לי סיכוי להוכיח כזה דבר אתה דיי צודק בזה. יש איזה גוף של משרד התיקשורת שיכול לבדוק טענות כאלה?
ו, בדקתי את מערכת ההפעלה שלי, הראוטר והמודם כולל בדיקה של שה fw של הראוטר ומערכת הפעלה, תקינות לחלוטין ואין שום בעיה. אחרי זה בדקתי את המחשב השני, שמחובר מאותו ראוטר גם שום בעיה. אם רוחב הפס עבד בסדר גמור והיה ניתן לגלוש מהר ורגיל ולדבר בתוכנות צאט בזמן הזה בלי לאגים ורק את אותו סוג קובץ היה אי אפשר להוריד.
להוריד קבצים לא מאותו סוג היה אפשרי רוחב הפס היה פנוי לגמרי אפשר לומר, לא הייתה תוכנה שלוקחת עשירית מהפס עצמו פעילה. הפס היה פנוי לגמרי.
ז, אחרי האתחול (הכוונה הייתה לאתחול בהודעה הקודמת.) בלי לשנות כלום. לא עשיתי שום שינוי בהגדרות של הראוטר, עשיתי לו רק איתחול פשוט לקבל ip חדש. הבעיה נעלמה והיה ניתן שוב להוריד את אותו סוג של קובץ.
ח, הראוטר מוצפן ברמה הכי גבוה שהוא מאפשר, לפי חברות אבטחה ההצפנה הזאת לא נפרצה עדיין. כאשר זה יקרה נחליף ראוטר תהיה בטוח. בדקתי גם את הלוגים שלו רק להיות בטוח שלא פרצו את ההצפנה ולא עשו זאת הראוטר בטוח. הלוג עדיין שם והכתובות בתוך הראוטר של ה ip של המחשבים המחוברים אליו נשארו זהות. אם היה מחשב נוסף שהצליח להתחבר אל הראוטר הייתי רואה בלוג כתובת ip אחרת נוספת בנוסף לקבועות התפוסות.
יש מחשב אחד מחובר קווי ישיר ואחד אלחוטי בצורה קבועה. ככה שאם היו נכנסים ממקום אחר הייתי יודע על זה.
אתה מדבר על האופציה של ה wireless בראוטר אלחוטי כאשר, היא פתוחה בלי הצפנה.
הראוטר תמיד מאז ההתקנה שלו. הינו על ההצפנה הכי גבוה שיש לו. יש לי את ההכשרה הדרושה לעבוד בכל ספקית אינטרנט ואפילו יותר מזה.
המקרה עליו דיברת, עשו את זה לדוד שלי. משהו מהשכנים שלו התעלק לו על הרואטר האלחוטי ועל הקו שלו עד שאמרתי לו כיצד לסדר את זה בטלפון אחרי שאמר לי באיזה דגם מדובר. הטכנאי של בזק שכח לסגור לו את האופציה הזאת או להצפין אותה.
ט, תפסתי את הכבלים בשקר ענקי לפני שנה בערך, הם ידעו כמוני שהמודם שלי דפוק ומשכו זמן! נכנסתי ללוג של הרואטר ואז לזה של המודם. אני רואה שם שהמודם תקול ודפוק כבר. התמיכה הטכנית של הוט, אמרו לי שתומך בכיר חייב לעבור על זה.
עד שאחד הנציגים בטעות פלט שהוא רואה את הנתונים של המודם כמוני וכן יכול לקרוא את הנתונים כמוני. הם ידעו מתי היו הניתוקים גם התומכים הרגילים ,הם פשוט שיקרו בטלפון!!!

אני עליתי עליהם, כי אני יכול לקרוא לוגים ויש לי גישה וידע בעניין. אנשים אחרים לא יודעים שהתמיכה משקרת עליהם במקרים כאלה לשם הדוגמא.
כמובן שמסיבה כל שהיא טכנאי הגיע אליי לא יותר מ 24. (מעניין למה באמת? כי תפסתי אותם משקרים על חם בטלפון.) אפילו שיום לפני הם אמרו שיש טכנאי רק עוד שבוע וחצי!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 23-08-2009 בשעה 09:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 23-08-2009, 14:07
  משתמש זכר עו"ד אחד עו"ד אחד אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.12.08
הודעות: 283
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "א, תודה על התשובה. ב, אני..."

א. אין בעד מה.
ב. הכי גדולה = 014.
ג. אתה מדבר על אנשים ששילמו על חבילות מסויימות ובפועל גלשו במהירות אטית יותר מפני שהחבילות לא עודכנו כמו שצריך במערכות הטכניות או מפני שלא עדכנו את חבילת הגלישה בתשתית. מקרים כאלה יש במאות ואפילו באלפים!!! זה קרה, קורה ועוד יקרה. ככלל, החברות לא מתנערות מתקלות שכאלה ומפצות מיד. חבל שרוב הגולשים לא מודעים לאפשרות לבדוק באופן עצמאי את מהירות הגלישה ולוודא שהם אכן מקבלים את השירות שעליו הם משלמים.
מכל מקום לא מדובר בחסימה. זה סיפור אחר לגמרי.
ד. ערוך בדיקה של חיבור ישיר בין המודם למחשב, בלי ראוטר. אם אתה דרך הכבלים, דבר עם הספקית שתעביר אותך לחיבור ללא חייגן. 99% שהבעיה תיפתר. אחרי שהכל תקין, אפס את האראוטר וחבר חזרה (הגדר על DYNAMIC IP).
ה. נציגי תמיכה הם בדרך כלל סטודנטים עייפים, אלללק מבינים בתחומם, שמקבלים 19.80 לשעה וכל כך מתלהבים שבשם הלויאליות יכולים להאשים חברה מתחרה בבעית הגרעין האיראני. תמיד תשמע מנציגים שזו בעיה של התשתית / הספק / העיקר לא שלנו. קח הכל בערבון מוגבל (-: וסליחה מכל התומכים הטכניים הא?
ו. לא נראה לי שמישהו יקבל גישה למערכות שלהן. בטח לא בשל תביעה שכזו ואפילו לא בגין תביעה ייצוגית על סך מאות מיליונים.
ז. זו בדיוק ההכוחה לכך שהספקית לא חסמה אותך ספציפית. הרי לאחר שהתחברת מישהו אחר מקבל את ה IP שלך ואתה מקבל IP חדש. כלומר, לטענתך, ה"חסימה" עברה למי שקיבל את הכתובת לאחר האתחול. ברור לך שזה לא הגיוני מפני שהחרה לא תחסום אנשים באופן שרירותי (אם בכלל היא תחסום). סביר להניח, כפי שאמרתי, שנותבת דרך שרת בעייתי / עמוס.
ח. אתה יודע איך עובדים הדברים במדינת ישראל נכון?
אם אתה לא יודע אז זה הולך ככה:
ביקשת יפה - ידפקו אותך.
היית מנומס - ידרכו עליך.
ניסית בדרך נעימה - יחרבנו עליך.
קיללת / הרבצת / איימת / צעקת / דפקת על השולחן וכו' - קיבלת מיד מה שרצית + פיצוי + התנצלות. עצוב אבל זה המצב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 23-08-2009, 09:03
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי עו"ד אחד שמתחילה ב "כמה הבהרות אבל לפני כן גילוי נאות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי עו"ד אחד
אני עו"ד בספקית אינטרנט גדולה (רמז דק: הכי גדולה).
אני עובד בחברה כבר הרבה שנים ועבדתי קרוב ל 6 שנים באגף הטכני. בין היתר בתמיכה הטכנית ובכל מיני מחלקות.
האגדה שמתרוצצת לאחרונה בקרב הציבור לפיה הספקיות (כל ספקית שהיא) חוסמת פורטים / קבצים / הורדות או כל דבר אחר היא שום דבר מלבד סיפור מצוץ מהאצבע חסר כל שחר שלא רק שאינו נכון אלא גם לא ייתכן מבחינה טכנית.
הבעיה היא שבעל הדמיון הפורה, שאל לומר הקונספרטיבי, שהמציא את אותו סיפור לא מבין דבר וחצי דבר בתקשורת בכלל וברשתות בפרט.


עבדת 6 שנים באגף הטכני ואתה לא יודע מה זה QoS ? אוי הברוך.

ובכן, לצערנו, החבר'ה הטכניים בספקי האינטרנט, שרוצים להוזיל את עלויות התקשורת שלהם לחו"ל תוך כדי שמירת מחירי החבילות ללקוח באותו מחיר (ובכך להגדיל את שורת הרווח בדו"חותיהם הכספיים), דווקא כן יודעים, ואף מממשים את הנ"ל. פעם הם טרחו להכחיש, היום הם כבר לא, אני לא יודע אם בגלל הוכחות חד משמעיות שסיפקו אנשים כמוני שהעמידו אותם בפינה, או כי הם פשוט הבינו שאנחנו לא מטומטמים, וכולם מבינים את הקרטל שנעשה כאן.

אנא ממך, למד נושא לפני שאתה מגיב עליו...

נ.ב. אני דווקא עוסק בתחום.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 23-08-2009, 09:29
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "[QUOTE=עו"ד אחד]אני עו"ד..."

שימי יש איזה גוף עם ציוד מתאים ואישור מהמדינה לעשות בדיקות כאלה אצל הספקיות? כמו משרד התיקשורת למשל או גוף פרטי אחר, שיכול להוכיח את הטענות שלי נגד הספקית שלי?
אין הסבר אחר לדבר המוזר הזה פרט לחסימה מצד הספקית. ה qos בראוטר שלי אינו פעיל כלפי המחשב הזה. ה qos של הראוטר מגביל רק את המחשב השני בלבד.
על המחשב הזה שלי אין הגבלה כל שהיא מצד ה qos. הוא יכול לקחת את כל רוחב הפס בלי הגבלה.

בדקתי כל מה שבצד שלי ואצלי הכל תקין. המערכת הפעלה תקינה ואין לה אף בעיה, כמו כל השאר. התשתית זה לא יכול להיות במקרה זה. נשארה הספקית בלבד.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 23-08-2009 בשעה 09:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 23-08-2009, 09:37
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "שימי יש איזה גוף עם ציוד..."

דיברתי על QoS מצד הספק

מה עוד, ש QoS רלוונטי רק כאשר רוחב הפס סתום (זה מה שמסוגל לעשות ציוד ביתי, אני לא מדבר על מערכות QoS שספקיות האינטרנט משתמשות בהן... שם אפשר להגדיר לדוגמא: "אל תתן לתעבורת BitTorrent+eMule יחדיו להעביר מידע בקצב גבוה יותר מ 10% מנפח הקווים שלנו לחו"ל")

אתה לא צריך גוף ואתה לא צריך ציוד בשביל לבדוק את זה. בפוסט שקישרתי אליו תוכל לראות איך בדקתי לבד.

ובכל מקרה, לא קיבלת הבטחה לרוחב פס מינימלי (ספקי האינטרנט לא טפשים), ולכן הם לא עושים שום דבר לא בסדר (by the book). מה שנקרא - "כשר אבל מסריח"... הבעייה שלי הייתה, יותר מהעובדה שהם עושים את זה, העובדה שהם הכחישו שהם עושים את זה, שגרמה לי לבזבז את הזמן שלי (!) על לחפש בעיות בשני הצדדים, כאשר הבעייה היא בתווך.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 23-08-2009, 18:42
  מוסקיטו17 מוסקיטו17 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.08.09
הודעות: 69
עם "הבהרות" כאלה עדיף לקרוא אצטקית קדומה
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי עו"ד אחד שמתחילה ב "כמה הבהרות אבל לפני כן גילוי נאות"

כי היא תהיה יותר ברורה מה"הבהרות" האלה.

כמו ששימי אמר ובנוסף:
  • אין לספקיות בארץ מספיק רוחב פס לחו"ל
  • הן מוכרות חבילות עם רוחב פס גדול יותר בכמעט אותו מחיר, כי מלכתחילה אין להן כוונה לספק את כל רוחב הפס הזה (חוכמה גדולה להציע לזוג מבוגר שרק גולש בווב חבילת 2.5 ולשכנע אותו שזה טוב לו באיזושהי צורה כשהוא צריך אולי 40KBps כשהוא משתמש במחשב, ושברירי kbps בתוחלת על פני כל החודש)
  • כדי שרוב האנשים לא יבחינו בזה שאין מספיק רוחב פס, הם מתעדפים את התעבורה שהם מחשיבים כנפוצה יותר, כדי שהיא תעבוד במהירות טובה, על חשבון זה שתעבורה אחרת לא תעבוד בכלל (במקום שכל התעבורה תעבור לאט יותר, כי אין מספיק רוחב פס)
  • טכנולוגית QoS מהסוג שדובר עליו כאן ובטח ובטח שחסימה גמורה של פורטים (גם תקופות כאלה היו) אפשרית בכל ראוטר בינוני פלוס, ובטח ובטח שבראוטרים ה"כבדים" שמשתמשים בהם אצל הספקיות. לך תעבוד על מישהו שלא יודע מה זה מחשב.
תודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:59

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר