02-08-2009, 20:13
|
|
מנהל ציור ותלת מימד ,עיצוב גרפי ותקשורת חזותית ומשחקי מחשב וקונסולות.
|
|
חבר מתאריך: 14.03.08
הודעות: 3,218
|
|
שאלה, שמירה וטעינה עם משתנים
היי.
קודם כל, יש לי אובייקט שאני משכפל ושניתן להזיז את ה_rotation שלו לפני השכפול.
האובייקט נמצא בתוך מובי קליפ, והקוד נמצא בפריים הראשון של המובי קליפ הזה.
זה הולך ככה:
קוד:
var i = 0;
var treeCopy:MovieClip;
function dupli() {
_root.treeCopy = tri.duplicateMovieClip("prop_"+ i, i++);
_root.treeCopy.gotoAndStop(tri._currentframe)
_root.i++
i++
}
tri.onPress = function()
{
with(_root) {
treerot = true;
}
dupli();
}
this._parent["prop_"+ i].onEnterFrame = function() {
r = this._rotation
_root.pos = SharedObject.getLocal("pconstruct");
_root.pos.data.r = r;
}
אני רוצה שבטעינה הוא ישכפל את עצמו לפי i או _root.i, ייתן לו את השם שלו ויטען את הרוטיישן שלו.
תודה מראש.
|