לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #14  
ישן 31-07-2009, 00:56
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי haboob שמתחילה ב "YHS, תרשה לי...? ;)"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי haboob
להביא קישור בן 4 שנים - לא ממש מעודכן...

הנה קישור מעודכן (לפני חודש וחצי)

ומתוכו (ההדגשה שלי):

Israel Aerospace Industries' (IAI) Conformal Airborne Early Warning & Control (CAEW) landed this morning at Le Bourget Airport near Paris. The aircraft will be on display at the 2009 Paris Air Show


אם תיכנס לאתר של תע"א, תכניס לחיפוש CAEW תקבל בכל הקישורים מהתקופה האחרונה את הביטוי Conformal.
כנראה שבתחילת הדרך אכן Compact היה שמו, אך לא עוד.
הצדק עם יאשה.
ובא לציון גואל.

השם הלועזי של "עיתם" הוא G-550 CAEW. כאן CAEW אינו סוג של מטוס התראה, אלא שם פרטי של מערכת, כמו ש-AWACS הוא שמו של E-3. אבל, אם תשים לב, לא דיברתי על CAEW אלא על CAEW&C, שהוא סוג של מטוס התראה. לפחות על פי הבנתי.

אם CAEW היה מתייחס לכל מטוס התראה מוקדמת בעל מכ"ם קונפורמי, גם ה-Phalcon היה צריך להיות CAEW, כי הרי אנטנות המכ"ם שלו הן קונפורמיות (ולא צלחת). האם ראית שקוראים ל"פלקון" CAEW?
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #44  
ישן 31-07-2009, 00:40
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 43 שנכתבה על ידי haboob שמתחילה ב "לא זהירות ולא נעליים... ..."

מטוס בנתיב בינלאומי אמור להגיש מראש נתיב טיסה, יעד, מוצא וכדומה. נכון?
תקן אותי אם אני טועה בזה, אבל הוא גם טס עם זע"ט שמזהה אותו, והיום הבנתי שיש עוד כל מיני אמצעים ופרוצדרות למניעת הגעה לשטח האווירי ללא ידיעה מראש של מי הוא מה הוא וכדומה.
"חוששני שכל מדינה שמכבדת את עצמה" בודקת מי טס בנתיבים בינלאומיים שמובילים אליה/דרכה (זע"ט, תוכנית טיסה..). מסוייג, פעמיים.

איך מגיעים למצב שבו סכימת הצביעה משנה?
מישהו צריך לראות את המטוס בעין. להתקרב אליו, נכון? השביט נראה אזרחי למדי, אבל העיטם הוא עוף מוזר. וזה לא משנה אם הוא צבוע בלבן, או אפור, או בסכימה של קטאר. הוא ימשוך תשומת לב. ולכן "אין משמעות להסוואה".
_____________________________________
Nehemia Greshuni Photography NGPhoto.biz

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 02-02-2010, 17:53
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,997
סינגפור-2010 - הודעה כתובה
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי מיקיטל שמתחילה ב "סינגפור 2010, אלתא - "עיטם" הסינגפורי"

SINGAPORE 2010: RSAF displays G550 AEW platform for first time

By Siva Govindasamy

The Republic of Singapore Air Force (RSAF) is publicly displaying its modified Gulfstream 550-based airborne early warning (AEW) platform for the first time at the Singapore Airshow.

Singapore received its first aircraft in February 2009 and has ordered four of the G550s. The service has been highly secretive about the aircraft, which Flight International understands has been modified to carry the Elta conformal AEW platform.

While the RSAF has never confirmed the specifications, we understand that it has a similar configuration to the Israeli air force's G550-based conformal AEW (CAEW) aircraft, which entered service early 2008.

Israel Aerospace Industries subsidiary Elta says the CAEW platform offers a mission endurance of 9h when operating at an altitude of 41,000ft (12,500m) and 185km from its home base. The aircraft features dual S-band radar arrays at the front and rear, plus L-band sensors on the fuselage side, providing 360° coverage. Israel's configuration has six on-board operator stations.

The modified G550 also has pod-housed electronic support measures equipment, plus satellite communications and line-of-sight datalinks. Elta says the airframe modifications have "minimal impact" on the business jet's performance.

According to a previous statement by Singapore's defence ministry, the formal delivery period for its G550 AEW aircraft is late 2008 to 2010. The aircraft will replace four Northrop E-2Cs that have been in service for more than 20 years. Industry sources say that the four AEW-configured aircraft are expected to cost the island state up to $1 billion.

A fifth, unmodified, business jet is also being acquired to support training activities from 2012 under a 20-year private finance initiative deal with ST Aerospace.


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 02-02-2010, 20:36
  rocketman25 rocketman25 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.06.09
הודעות: 511
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "למה החישוב הזה?"

1. ברור שלא. (דווקא קיוויתי שמישהו יענה עם תוצאת חישוב של מאה שנה...)
2. ברור שכן.
3. שוב, ברור שכן.

העניין הוא שלמרות התשובות המאוד ברורות לשאלות הנכונות אבל המאוד רטוריות האלה, גם ישראל וגם לא מעט מדינות אחרות לא משקיעות עוד 40 מיליון דולר כך, אלא שולחות טייסים לסימולטורים.
כלכלית, ייתכן שדווקא עדיף לקנות מטוס לצורך זה, להשתמש בו גם כמטוס אר"מ ותובלות למשל ולמכור אחרי 10-20 שנה. לא עשיתי את חישוב ה- LCC ההשוואתי.

אגב, במטוסים זולים יותר כמו הצופית של ח"א, דווקא רכשו שני מטוסים ללא הסבות משימתיות לצרכי אימון טייסים (שגם עושים כמובן תובלות וכו...).
_____________________________________
מוזמנים לבקר באתר הצילומים שלי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 02-02-2010, 20:48
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
אני חושב שזה תלוי גם בצבירת שעות על ידי הטייסים
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי rocketman25 שמתחילה ב "1. ברור שלא. (דווקא קיוויתי..."

אם המטוסים טסים מספיק טיסות "מבצעיות" ויחס צוות/מטוס הוא קטן, הרי שבבסיס הטייסים זוכים ל"מספיק" שעות. ייתכן ואצל הסינגפורים אין מספיק טיסות אבל הם מחזיקים כמות צוותים יחסית גדולה ולכן לא רוצים "לבזבז" מטוס מבצעי.

לגבי ישראל - כבר עלו שמועות על רכישת מטוס "מנהלים" לטובת אישיות בכירה זו או אחרת. מדברים על 737, כי הוא גדול ומתאים גם לפמליה וגם לעיתונאים. יכול להיות שיצטמצמו ויסתפקו ב G-500?

בעריכה - כדאי להזכיר שבישראל שני סוגי מטוסים שאינם זהים.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.


נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 02-02-2010 בשעה 20:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #58  
ישן 02-02-2010, 21:33
  rocketman25 rocketman25 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.06.09
הודעות: 511
בתגובה להודעה מספר 57 שנכתבה על ידי YHS שמתחילה ב "אני חושב שזה תלוי גם בצבירת שעות על ידי הטייסים"

נכון. כבר שנים מדברים על מטוס רוה"מ חדש. אגב, יותר מדגם אחד עלה במהלך השנים, אבל אני לא מכיר שזה עלה על פסים רציניים בינתיים.
באמת הנחשונים מבוססים של מטוסים "אחים" אבל ממש לא זהים מבפנים - GV ו- G550. זה אמנם רק הסבה/ריענון של יומיים בין שני הדגמים אבל זו גם נקודה לשיקול.
אגב הסינגפורים ידועים בכך שהם מחזיקים חלקים לא מבוטלים של הצבא שלהם מחוץ לסינגפור שהיא מדינת אי די קטנה. יש להם למשל יחידות באוסטרליה בפריסה קבועה ששם הם מתאמנים. ייתכן ולא כל ארבעת מטוסי המשימה ישהו בבית ובאמת הצורך במטוס לאימוני טייסים רלוונטי יותר.
_____________________________________
מוזמנים לבקר באתר הצילומים שלי

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:36

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר