24-07-2009, 12:27
|
|
|
חבר מתאריך: 29.04.07
הודעות: 45
|
|
שירות "נהדר" ב-K.S.P
שלום, ברצוני לשתף אתכם ב"חוויה" שהייתה לי בחנות שודאי כולכם מכירים, K.S.P
אני לקוח די קבוע של החנות (ומרוצה עד עכשיו) ולא מן הנמנע שאמליץ לאנשים על החנות, וכך עשיתי: המלצתי לאחי.
אחי קנה PC (לפני כ-שנה וחצי), כששבוע שעבר קרתה לו תקלה והמחשב סירב לעלות (הBIOS- נמחק, ואחד מחריצי הזיכרון נדפק)-יש 3 שנים אחריות על הלוח. כשהוא ניגש לחנות, דרשו 120 ₪ על פירוק והרכבת הלוח, (האחריות על המחשב היא רק שנה-סופר גמישים).
אני בתור טכנאי PC, החלטתי לעשות זאת (120 ₪ על כלום?!). כשאחי חזר לחנות הטכנאי שם אישר את הבעיה (ה-BIOS אכן נמחק), אבל הוא טען שיש "נזק" בלוח (ראו "נזק" בתמונה המצורפת), כמו שאתם שמים לב ה"נזק" הוא חתיכת צ'ופצ'יק מה-SLOTשל ה-IDEשבור, וזה המקום להגיד שה-SLOT הזה לא היה כלל בשימוש, אלא הSATAבלבד.
אחרי עשרות צעקות שלי ושל אחי בחנות, נשארו שם אדישים שחבל על הזמן, כשתוך כדי הם מנסים להשחיל לנו שנקנה לוח חדש.
כאן נכנסות השאלות שלי אליכם, העצבים שלי מוצדקים? זה נשמע לכם יחס הוגן ללקוחות? זה לא אבסורד שהם "מפילים" את כל הלוח בגלל בעיה שלא קשורה לכביכול נזק? אם אחי היה משלם את ה-120 ₪ על פירוק הלוח, גם אז הם גם היו מחפשים "נזק"? האם אתם הייתם ממשיכים לרכוש שם?
בינתיים, במקביל פניתי ליצרנית הלוח Gigabyte, אולי הם יוכלו לעזור לי.
אודה לכם, על כל התייחסות.
|