17-05-2009, 23:25
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 3,819
|
|
משחקי המחשב מתווכים בין שני מצבים פסיכולוגיים, כלומר, מורידים עכבות.
דומה לשטיפת מוח.
אנשים נורמליים, או ילדים מחונכים למשעי מסוגלים לשלוט בדחפיהם ולהבדיל בין המותר לאסור. לכן משחקי מחשב אלימים ככל שיהיו לא יהפכו אותם "לפסיכופתים".
אולם, משחקי המחשב האלימים והריאלים מתמיד מחלישים מהעקבות או החסמים הפסיכולוגים האלו בין המותר לאסור.
זה דומה, להרגלת ילדים בתרבויות רבות מאוד בעולם, לצוד בעלי חיים או לשחוט בעלי חיים במו-ידיהם, לכאורה למלא את הצורך במזון. כמובן, שהמעבר לשחיטת בני אדם או ציד אדם, נעשה פסיכולוגית קל יותר עבורם והמעבר להתנהגות צבאית או פושעת תלוי רק ברצונם החופשי להגדרת מותר ואסור.
ראיתי כתבה בזמנו, על טיפול בהלומי קרב בארה"ב באמצעות אנימציות מחשב המשחזרות את האירוע.
האם בעתיד, אפשר יהיה להכין טיפול מונע להלם קרב, באמצעות אותה אנימצית מחשב???
_____________________________________
"כדי להכות באויב יש למלא את החיילים בחימה [על האויב]"
על החיילים להאמין בצדקת הטיעון למלחמה".
סון טסו - אומנות המלחמה
נערך לאחרונה ע"י Gilgamesh בתאריך 17-05-2009 בשעה 23:28.
|