לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-05-2009, 13:19
  vfkjrt1 vfkjrt1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.03.09
הודעות: 60
שיחה מעניינת שהייתה הם פקידה במיטב

דברתי עם הפקידה כדי לשנות את הדירוגים בחטיבות החי"ר.

היא אמרה לי "אם לא שמת תותחנים או שריון אז יש סיכוי שתקבל גולני אני לא יודעת עד כמה" כי אמרתי לה שאני רוצה גולני. לא שסמנתי תותחנים או שריון, אבל היא פשוט זרקה את העצה הזו, כנראה היא לא הסתכלה בעדיפויות שלי.

אז ראיתי שהיא נחמדה ושאלתי אותה עוד לגבי הביקושים ואיך המנילה שלי בכללי ניראת.

עד עכשיו חשבתי שכדאי לרשום נ"מ בעדיפות שלישית אבל אז היא אמרה שממש לא כדי אם החי"ר אצלי ראשון ושזה בכלל לא מבוקש אמרתי לה: "4 מקומות על כל מקום פנוי" והיא אמרה" זה קצת מוזר". היא גם אמרה שלפי מה שהיא ראתה כשאחרים מילאו בטלפון את המנילה שלהם, אז איסוף והנדסה מופיעים הרבה בתור אחד ההעדפות במנילה בקרב אלו שרוצים חי"ר עדיפות ראשונה ובגלל זה אם אני אשים אותם זה לא יגרום לי אוטומטית לא לקבל את העדיפות הראשונה שהיא חי"ר, והחלפתי בין האופציה השלישית אצלי שהיא נ"מ להנדסה קרבית.

לא נראה לי שהיא התכוונה שזה במובן של עדיפות שנייה הנדסה ושלישית איסוף או שנייה איסוף ושלישית הנדסה, אלא, אם הבנתי נכון, שהחילות האלו מאוד מועדפים על כאלה שרצו חי"ר לא חשוב אם אחרי אחד מהם שמו תותחנים או מה שזה לא יהיה. בגלל זה היא יעצה לי לשים אותם במנילה.
לכן ההעדפות שלי כרגע הן:
חי"ר (היה ככה מקודם כמובן)
איסוף (שגם היה ככה מקודם)
הנדסה קרבית

רציתי להביא את השיחה הזו לתשומת לבכם. ושוב, לא נראה לי שהיא התכוונה שחייב לשים חיר ואז את שניהם, אלא פשוט שכל אחד מהם מופיע הרבה פעמים במנילות של כאלו שרצו חי"ר וזה יחסית בטוח לשים אותם.

אז לכל מי שסימן שריון עדיפות שנייה/ שלישית במנילה ורוצה חי"ר אז שיתקשר מהר!!!!! וישים במקום שריון, את הנדסה קרבית או את מודיעין שדה (איסוף). יש לכם הוכחה חותכת.

עריכה: יש לציין שיכול להיות שחלק מהידע שלה הוא בכלל מהתקופה של האזרחות והיא אמרה לי אל תשים תותחנים או שריון בלי קשר למה שקורה בבקו"ם. אני לא יודע אם היא דיברה מתוך מה שהיא יודעת בגלל התפקיד שלה או בגלל מה שהיא שומעת כמוני וכמוכם. היא לא נשמעה כמו איזו בכירה או מפקדת אלא יותר כמו ילדונת נחמדה כזו. אז חלק מהידע שלה הוא אמיתי כי היא יודעת מה רשמו אצלה בטלפון, וחלק אחר הוא כנראה סתם הנחות כמו הנחות שלנו. מה שכן היא לא היא מה הביקוש המדויק לכל חיל.

נערך לאחרונה ע"י vfkjrt1 בתאריך 13-05-2009 בשעה 13:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:31

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר