30-04-2009, 21:38
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.06.08
הודעות: 270
|
|
אני מאמין שהוא מתכוון ללחצים בתחנות ה"סטנדרטיות" לאורך המנוע (חתך כניסה לפני המדחס, לאחר דרגות המדחס, בתא השריפה, לפני ואחרי הטורבינה\ות וכו') עבור המצב האופטימאלי אליו תוכנן המנוע (כמו שמודדים מנוע על סמך דחף "יבש" ולא בפעול על מטוסים שונים, כך יש נקודת עבודה מתוכננת).
כפי שצוין, נדרש לדעת איזה דגם בדיוק.
לצערי אני לא מסוגל לספק את המידע בכל מקרה (אינני עוסק במנוע זה כלל), אבל פרט לדגם הוא הגדיר את הבקשה בצורה מספקת...
|