לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-05-2005, 18:40
  alon737 alon737 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.08.04
הודעות: 341
תמונות ועדכונים ראשונים מהS2 IS ומהDSC-H1

שוק הUZ מתחמם... כל האתרים הגדולים כבר קיבלו את 2 המצלמות לביקורת וכבר יש תמונות ראשונות, הS2 כבר יצאה רשמית בקנדה והרבה תמונות ממנה מסתובבות בפורומים. (בעיקר DPreview)

האמת היא ששתיהם מאכזבות מבחינת איכות התמונה. בDCResource העלו השוואה ראש בראש של כמה תמונות מהS2 והH1 ובשתיהם האיכות הכללית, החדות והצבעים לא ממש מרשימים, ולפי דעתי גם חסר קונטרסט, במיוחד בS2. שתיהם לא מצליחות לאסוף הרבה פרטים מהתמונה... הH1 סובלת פחות מרעש וגם נראה שהיא טיפה יותר חדה. כולם מדווחים שהמייצב של הS2 מעט פחות אפקטיבי משל שאר המתחרות (ובעיקר מהFZ5)

כרגע מוקדם מדי לשפוט סופית אבל שתיהן ממש לא מזהירות מבחינת איכות תמונה... אני מקווה שהעלאה של אפשרות החדות והקונטרסט באפשרויות של המצלמה תשפר את המצב, כי לפי איך שזה נראה עכשיו אני מוכן לוותר על המסך המסתובב והוידאו בVGA בשביל האיכות המדהימה של הFZ5... לא ציפיתי שהS2 תהיה כל כך רחוקה ממנה.

השבוע אמורה להתפרסם ביקורת על הH1 בDCResource ובשבוע הבא הביקורות על שניהם כבר יהיו גם בDPreview ובסטיב.

http://www.dcresource.com/specials/S2_vs_H1/index.shtml

http://translate.google.com/transla...Flanguage_tools
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 28-05-2005, 20:05
  alon737 alon737 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.08.04
הודעות: 341
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי ArnonG שמתחילה ב "מדהים ! אמנם הייתי מצפה לחדות..."

אין פה שום סטנדרט חדש, האיכות ממש לא מדהימה והרעש חוגג. הסטנדרט האמיתי בקטגוריה הזאת היא הFZ5. לא ציפיתי שהS2 תשתווה לאיכות התמונה שלה, כי אחרי הכל לייקה זה לייקה, אבל יש פער מאוד גדול בין שתיהן... שים לב שכל התמונות האלה נלקחו בתנאים מושלמים של אור יום ובoutdoor ובהתחשב בכך התוצאות בהחלט מאכזבות מעט... מה שדווקא כן יכול להציל את המצב זה כמו שאמרתי ההעלאה של אפשרות החדות בתוך המצלמה, אני מקווה שזה יעשה שיפור משמעותי - אם כן אני רץ לקנות אותה ברגע שהיא מגיעה לארץ. אני יכול להגיד לך שכרגע אני לא מצליח להבחין בכלל בהבדל בין תמונה של הS2 לתמונה של הHP 735 הישנה שלי, וזה באמת מאכזב. אני מחפש לעלות מדרגה גם באיכות התמונה ולפי איך שזה נראה כרגע זה עונה על כל שאר הדרישות שלי חוץ מזאת...

מבחינתי הS2 עונה ממש על הכל - עיצוב, אפשרויות ידניות, מאקרו, זום, גודל ומשקל, וידאו וכל הדברים הקטנים שרציתי, רק חבל שהיא טיפה נופלת במקום הכי חשוב שזה איכות התמונה. אני באמת מקווה שהמצב ישתפר מתי שההגדרות יעלו. שימו לב לדוגמא לZ5, האיכות הרגילה שלה ממש דומה לאיכות של הS2, אבל מתי שמעלים את החדות היא נותנת תוצאות ממש מדהימות ובהחלט מספקות. (אפשר לראות את זה בבירור בביקורת עליה של DCResource)

אני בטוח שהמצלמה המושלמת בקטגוריה הזאת שתמכור מליונים היא הS2 עם עדשה שתשתווה ללייקה של הFZ5... (ואם אפשר אז גם תגדילו את החיישן ושימו MPEG4)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:18

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר