28-05-2005, 19:00
|
|
|
חבר מתאריך: 11.07.03
הודעות: 517
|
|
תודה, ותשובה ל - "metro2"
ראשית, אני מודה לך ולקודם שהגיב מקרב-לב
ועכשיו בקשר לתגובה שלך,
התשובה שלך דיי נכונה ביחס למידע הדל שנתתי
אבל! חשוב לציין, שזהולא פרסומת רישמית זה יותר פרומו לחנות
החנות חדשה וכרגע צריך להפיץ אותך ככה על קצה המזלג שידעו שיש פה משהו כזה
כלומר, חנות כזו
ולכן לא התעמקתי יותר מידי בלהרואת דגמי לבוש ושמות של מעצבים ומותגים בחנות, ולא שמתי יותר מידי פרטים,
מבחינת קופרייט, אני חושב שביצעתי את זה שנתבקש ממני
העיצוב, הוא מין פרומו, כלומר " סופ-סוף חנות מעצבים בצפון - פרטים נוספים בקרוב..." מבין?
ולכן העיצובים פה דיי בסדר לדעתי, ועונים על בקשת המעסיק במקרה הזה,
בלי שומקשר, נתבקש ממני להציג את החנות כ " דיזיינרס 619 " ו את המותג " מאניה - MANIA "
והדוגמן שאתה רואה הוא הדוגמן שכרגע ייצג את החנות אות המותג ולכן השתמשתי בו והוא חיבי להיות בולט ולכן הוא בכל הפרסומות וזוהי הסיבה להיותו שם . והרגע השחור שנמצא לפעמים במקומו זה טוב כי זה נכנס למוח לאט-לאט, אתה יודע על מה אני מדבר?
כמו שאתה רואה היום כתום אתה חושב על "אורנג' - סלולר " וכד' מבין?
והדמות הזאת, צריכה להזכיר את " MANIA " גם כאשר רואים רק את הצל,
לכן השקעתי בזה עד כמה שיכולתי,
מקווה שפתרתי את הסוגיה של פרסומת ללא כל אפקט : )
ואני שוב, מודה לך מאוד שהגבת ואגב יש במה שאתה אומר הרבה צדק
ואני כן אקח את זה לתשומת-ליבי : )
ועוד דבר,
הרבה פרסומות הם למעשה עמודים מקטלוגים ולכן יש רק דוגמנית " שווה " ברוב המקרים עם המותג לבוש עליה, ולמטה שם המותג ואולי סניפי המותג או מחיר הלבוש שנמצא עליה לצורך-העניין "ג'ינס" ומה שעשיתי כאן זה "השתכללתי" לפרסומת : ) או יותר נכון פרומו .
נערך לאחרונה ע"י TEmpo בתאריך 28-05-2005 בשעה 19:02.
|