30-03-2009, 17:00
|
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
|
|
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,897
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "שאלה בענין התחממות מהירה, בלתי מוסברת ו..חולפת"
כל עוד יש בעיה של איבוד מים עדיין הבעיה קיימת, יתכן ואטם ראש נפרץ, או שהראש מנוע הורכב לא נכון/לא שופץ כהלכה.
יכול להיות גם שצינור מים לא מהודק מספיק וכו..
במוסך כניראה "מנפנפים" אותך סליחה על הביטוי, אם הם אומרים לך שהכל תקין וכשבעצם יש בעיה. שיש איבוד מים זה אומר שיש בעיה כלשהיא במערכת הקירור, אסור שיהיה איבוד נוזל קירור!.
כשהמנוע חם ופועל, הוצא את מדיד השמן ובדוק אם השמן ניראה נקי או אם יש עליו קצף לבן/שמן עכור בצבע אפור, אם יש בעיה כזאת אז הנוזל קירור מתערבב בשמן מנוע.
לגבי הבעיה שהחום מנוע מזנק עם התנעת הרכב כמו שהבנתי ממך, יתכן והחיישן טמפ' מנוע מזייף, או שיש בעיה עם הלוח שעונים.
תציין את סוג הרכב,נפח מנוע ושנת יצור, בלי זה לא אוכל לעזור לך.
יקיר.
|