07-01-2009, 18:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 2,054
|
|
צרכנות - קניית טלויזיה
שלום.
קניתי לפני כשבוע טלויזיה. התקנתי אותה בביתי ולאחר מכן גיליתי כי יש לה תקלה קלה בתוכנה.
הגעתי לרשת מחסני חשמל, שם קניתי, ולאחר מספר שיחות בהן הייתי צריך להסביר בצורה איטית לגבי תקלה שהם אינם מכירים (וגם לא כל כך רוצים להכיר בה) החליפו לי את הטלויזיה.
כאשר חזרתי הביתה, חברתי את הטלויזיה שוב, והנה, הטלויזיה עובדת בצורה טובה, אך עדיין, ישנה תקלה קלה בתוכנה שלה. אמנם התקלה היא הרבה פחות חמורה, אך היא עדיין אינה אמורה להיות קיימת. לא שלמתי 7000 ש"ח בשביל להשתמש במצור בו יש פגם.
אני מבין בנושא, ובוודאות ישנה תקלה במכשיר ואין כל סיכוי שדבר זה גם יכל להיגרם בגללי או מאופן השימוש שלי במכשיר. (אני מציין זאת בשביל השלב הבא של שאלתי).
הפעם, מחסני חשמל אמרו לי ליצור קשר עם טכנאי של חברת האחריות, אשר יגיע ויבדוק אם יש תקלה במכשיר, ואם אכן קיימת תקלה, יחליפו לי אותו.
השאלה הבאה שלי היא, האם אני יכול לדרוש שיחליפו לי את המוצר בעצמם, ושלא אצטרך לנסוע בעצמי לחנות בה קניתי בכדי להחליף את המוצר?
עשיתי זאת פעם אחת, איני מוכן לעשות זאת פעמיים בשל מוצרים פגומים אותם החברה מוכרת! כמו כן, אני חייב לציין שרוב המשתמשים אינם ישימו לב לפגם זה, ולכן ייתכן כי נמכרו עוד מאות טלויזיות כאלו בעלות פגם דומה, ובעליהן פשוט אינם מכירים בפגם, מה שמרגיז אותי אף יותר.
100 ש"ח על הוצאות דלק לנסיעות וזמן עבודה זה מרכיב חשוב לדעתי שיש להתחשב בו. כמו כן, עוגמת נפש ללקוח שמקבל מוצר פגום פעם אחר פעם.
תודה רבה.
_____________________________________
"I belong to the warrior in whom the old ways have joined the new"
|