05-12-2008, 17:06
|
|
|
חבר מתאריך: 03.12.08
הודעות: 1
|
|
החזרת מוצר שהגיע פגום
רכשתי סלון בחברת רהיטים מוכרת. שילמתי עליו במזומן ממיטב כספי. הסלון הגיע עם פגמים משמעותיים (שקעים בזמן הישיבה בחלק מהמקומות, תפירה עקומה, גובה הדום לא מתאים ועוד). מאז הגיע הסלון לביתי אני מתקשרת כל כמה ימים לחברה בבקשה להחזיר את הסלון והם אומרים שישלחו נציג שלהם לבדוק אותו אך לא עושים דבר. גם כאשר קבעו איתי שעה להגיע, לא הגיעו.
מה ניתן לעשות בכדי להכריח את החברה לקחת את הסלון ולהחזיר לי את הכסף והאם על פי חוק הם אמורים להחזיר לי גם את דמי ההובלה?
חשוב לציין גם שעם הסלון לא הגיע שום מסמך (חשבונית, תעודת אחריות וכו'). המסמך היחידי שיש לי הוא הקבלה בזמן ההזמנה.
אודה על תשובתך.
|