09-12-2008, 14:07
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אתר לחוות דעת על חנויות מחשבים ושאר החנויות/חברות"
אתה עושה מעשה פיצה שרגא לנעה מחשבים וחבל.
אין לי עניין עם אייל ואחיו מפריבל, כמו שאין לי עניין עם יובל מנעה מחשבים.
אני מכיר את שניהם, את שני העסקים שלהם, ואני לא מייצג איש כרגע רק את הצדק.
קודם כל ההודעה שלך לא נכונה.
ניגשתי וחיפשתי באתר הנחמד שצרפת. אני אומר נחמד בזלזול מאחר וציון לשבח אחד וביקורת רעה אחת בטווח של 3-4 שנים לא שווים התיחסות בכלל.
לנעה מחשבים יש ביקורת רעה אחת - שבה כנראה הלקוח התעקש סתם לכן לא קיבלת את הפיצוי.
לנעה מחשבים יש ציון לשבח אחד, על שדרוג מעבד שעשבו בחינם ללקוח.
להסיק מכאן שנעה היא חנות מעולה שמשדרגת בחינם ? מה פתאום. גם לא עשרים הודעת ישכנעו אותי אלא אולי כמה מאות.
אני מכיר את תחום החומרה בארץ באופן יסודי ביותר, מכיר את רב חנויות המחשבים, את רב היבואנים, וכמובן מכיר את החוקים והמצוות בתחום הזה.
לא מצאתי עד היום התנהגות פושעת ברמה שמצדיקה מסע הכפשה כדוגמת זה, מהמקרים שקראתי בפורום.
צירוף של מוכר גרוע + לקוח גרוע, מייצרים תקרית לא נעימה.
מכיוון שבישראל הקונים לא פחות גרועים מהמוכרים, מתפתחת תעשייה של מוכרים גרועים.
בלי להזכיר שמות, יש חברות שמוכרות מוצר שמראש הוא פחות עדיף, והכל בדרך כלל מצוין בתנאי העסקה מראש, כלומר הרשות נתונה ולא חייבים לקנות.
נעה, פריבל, פנדה- לכולם יש לקוחות מרוצים ביותר ולקוחות מרוצים פחות. הסחורה שלהם זהה ותנאי האחריות שהם מקבלים מהספקים שלהם גם זהים.
בלי קשר, ארז וזיגזג הם באמת דוגמה לשירות מופתי ולחברה מצוינת.
|