23-11-2008, 16:12
|
|
|
|
חבר מתאריך: 13.05.07
הודעות: 549
|
|
מימוש אחריות / אבחון תקלה
שלום
להלן סיפור מול חנות מחשבים ....
לאחר שמערכת ההפעלה נתקעה באיזו שגיאה (מסך כחול(
שגיאה שקשורה לזיכרונות ניתקתי את הדיסק הקשיח והרצתי בדיקת Memtest שמיד הראו המון שגיאות.
אז שולחים את הזיכרונות לחנות שממנה נקנו, שם הם נבדקים. הטכנאי מיד מגיב: אין "שום תקלה בזיכרונות" אולי במשהו אחר.
אוקיי אין ברירה, אי אפשר להתווכח איתו טלפונית, אז נשאלת השאלה מה הלאה? הטכנאי מבקש שהמחשב יגיע אליהם לבדיקה כוללת וכך היה....
לאחר הבדיקה הכוללת של הטכנאי התשובה היא: "תקלה דיסק קשיח".
כששאלתי איך הגיעו לזה, ושזה לא מסתדר עם מה שאני בדקתי הוא די התעצבן ואמר דיסק קשיח באחריות ולכן הם יחליפו אותו.... והנתונים שעל הדיסק קשיח יועברו תמורת 180 ש"ח.
ביקשתי מהם לא לעשות שום דבר ושאני אאסוף את המחשב.
מה הייתם עושים במקרה כזה?
המפרט:
לוח : asus m2n-vm dvi
מעבד: athlon 64 *2 4200
זכרונות: corsair ddr2 2048mb (1024mb*2) 800mhz cl 4-4-4-12 xms2
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י eli k בתאריך 23-11-2008 בשעה 16:37.
|