06-06-2008, 07:27
|
|
|
חבר מתאריך: 24.09.06
הודעות: 371
|
|
במצבים כאלה הדרך הטובה ביותר לאחר ששיחות הטלפון כשלו, זה לשלוח מכתב פשוט בו אתם מעלים את טענותיכם: שילמנו ממיטב כספנו, קיבלנו ארון פגום, פניותינו הטלפוניות אליכם לא טופלו, אין זו הדרך להתייחס לצרכן, וכו'
בהמשך להודיע למוכר כי במידה והארון לא יוחלף בחדש בתוך 7 ימים תפנו לבית משפט....
ופה בית משפט לתביעות קטנות יכנס לתמונה
כמובן שאין באמור לעיל משום ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי
_____________________________________
"חכם אינו מדבר בפני מי שגדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כענין ומשיב כהלכה, אומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, על מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ואינו מתבייש ומודה על האמת"
|