לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-04-2005, 09:11
צלמית המשתמש של המוח
  המוח המוח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 194
בשבוע הבא: צווי מילואים להתנתקות בתיבת הדואר

בשבוע הבא יתחילו בצה"ל לשלוח צווים לכ-100%* מחיילי מערך המילואים, לקראת ההתנתקות בקיץ. החדשות הטובות: מרבית חיילי המילואים לא ישתתפו באופן פעיל בפינויים של היישובים

ההכנות לקראת פינוי רצועת עזה וצפון השומרון צוברות תאוצה: כבר השבוע מתחיל צה"ל לשלוח את הצווים למילואימניקים, שיגויסו לקראת ביצוע תוכנית ההתנתקות. כמעט כל חיילי המילואים הקרביים של צה"ל יגויסו בקיץ הקרוב, ואלפי אבות צפויים לבלות את חופשת הקיץ עם חבריהם ליחידה - ולא עם בני משפחותיהם. כפי שכבר פורסם ב-NRG מעריב, השנה יגויסו לשירות מילואים 97% מכלל יחידות המילואים בצה"ל, לעומת גיוס של 60% מהמילואימניקים בשנה שעברה.

בצה"ל מזדרזים לשלוח את הצווים, כדי לתת לכל חייל מילואים התראה של חודשיים-שלושה לפני מועד הגיוס, אף שהחוק מחייב התראה של 45 יום בלבד. על-פי התוכניות המקוריות, משלוח הצווים היה אמור להתחיל כבר לפני כשבועיים, אך דחיית ההתנתקות עד אחרי צום ט' באב עיכבה אותו.

כמות הצווים שכבר הוכנו ועומדים להישלח, מגלה כי הגיוס, שיחל בחודש יולי, הוא גיוס המילואים הגדול ביותר מאז מבצע "חומת מגן" באפריל 2002. כמעט כל יחידות הסדיר של צה"ל אמורות להפסיק את העיסוק במשימות הביטחון השוטף, ולעבור שבועיים של אימונים מיוחדים לקראת פינוי עזה וצפון השומרון.

רוב אנשי המילואים לא ישרתו יותר מ-21 ימים . מהתוכניות של צה"ל עולה כי היקף שיא של אנשי מילואים לא ישובו הביתה גם במהלך חודש אוגוסט, בזמן שהכוחות הסדירים יהיו עסוקים בהתנתקות. ייתכן שגם בחודש ספטמבר עדיין יישארו מילואימניקים רבים במדים, אך התוכנית היא לפצל את החיילים לכמה מחזורים שיתחלפו ביניהם.

על אף שרק חלק קטן מאוד מאנשי המילואים מיועדים להשתתף בפינוי עצמו, בצה"ל נערכים לאפשרות של מילואימניקים סרבנים, ומעריכים שהיקף הסרבנות בקרב המילואימניקים, יהיה גדול יותר מאשר בקרב הסדירים.

הצבא ינסה להקל על אלפי המילואימניקים שאמורים לעבור את הקיץ החם במדים, ובאגף הלוגיסטיקה מתכוונים לספק למגויסים ציוד אישי באיכות גבוהה, ולשפר ככל האפשר את תנאי השירות שלהם.

מהקריה - לפינוי התנחלויות

המילואימניקים לא יהיו היחידים שיפסידו את חופשת הקיץ. אלפי אנשי קבע המשרתים בתפקידים עורפיים, ייאלצו לעזוב את המשרדים הנוחים ולצאת גם הם לשטח כדי לפנות מתנחלים. שתי חטיבות שלמות שיעמדו בקו הפינוי הראשון יורכבו מאנשי קבע כאלה.

רק נשות קבע שהן אמהות לילדים יקבלו פטור ממשימת הפינוי. האבות יצטרכו לבלות את הקיץ רחוק מהילדים. עם זאת, צה"ל יעניק להם בחודשי הקיץ "תוספת פעילות רמה א'", שעשויה להתבטא במענק של 1,000 עד 2,000 שקלים במשכורתם.

לאנשי הקבע יצטרפו גם 16 פלוגות מילואים של משמר הגבול, שייקראו להחליף את הפלוגות הסדירות הפועלות היום ביהודה ושומרון.

שוטרים: תגמול כספי וקייטנות לילדים

גם נשות השוטרים וילדיהם ייאלצו להסתדר הקיץ בלעדיהם. לא פחות מ-18 אלף שוטרים, מחצית מהכוח המשטרתי של ישראל, יעסקו במשימות ההתנתקות מסביב לשעון. במשטרה מתכוונים לתגמל משמעותית את בני משפחותיהם של השוטרים שישתתפו בפינוי.

המפכ"ל, רב-ניצב משה קראדי, הורה לגבש תוכנית להפעלת קייטנות לילדי השוטרים, ארגון ימי כיף למשפחות בהפוגות בין משימות הפינוי. התאחדות בתי המלון ועמותת קרנות השוטרים ידאגו להקצות יותר חדרי מלון לשוטרים שלא יוכלו לנפוש בקיץ. במשטרה שוקלים לחלק לשוטרים שישתתפו בפינוי גם מענק כספי של כמה מאות שקלים.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/927/919.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:13

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר