17-05-2008, 22:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
|
|
לגבי הסבסוב, אפשרות נוספת היא ע"י הקטנת הסל"ד במנוע אחד.
לגבי הצידוד, אני משער שזה אפשרי ע"י הגדלת זווית ההתקפה בלהבים של מנוע אחד (הדבר יגרום להפלה קלה של הכנף הנגדית). לאחר מכן ניתן לנוע באותו הכיוון ע"י הגדלת זווית ההתקפה של הלהבים בשני המנועים.
עריכה: לפי aerospaceweb, שליטה בסיבסוב ב V-22 מושגת ע"י הטיית המנועים בכיוונים מנוגדים.
ציטוט:
Thus, the yaw forces created by each rotor cancel each other out. Yaw control is achieved by tilting the rotors in opposite directions
|
אני מניח שהכוונה היא שעל מנת לסבסב ימינה, המנוע הימני יוטה אחורה והשמאלי קדימה.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 17-05-2008 בשעה 23:02.
|