12-05-2008, 06:13
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
מודם USB זה בדרך כלל זבל
בהנחה שהמודם הוא בהשאלה מבזק, תוכל פשוט לדרוש שיחליפו לך אותו למודם רשת בגלל כל הבעיות (בטלפון 1-800-340-340). אם משום מה החוצפנים חושבים על לנסות להגיד לך "לא", או לנסות לחייב אותך להתחבר אליהם לתקופה מסויימת, תזכיר בבקשה לנציג היקר בצד השני של הקו, שבחברה המתחרה, הוט, מקבלים בברירת מחדל מודם רשת, ואתה מתכוון שבעייתך תיפתר כך או כך; בהנחה והם ע-ד-י-י-ן מסרבים, תבקש לקבל הליך ניתוק מלא (למי להודיע, כמה זמן מראש צריך להודיע, לאיפה צריך להחזיר את הציוד, וכו') כי אתה רוצה לעבור להוט... זה כבר יעשה את העבודה. אם איכשהוא זה בכל זאת לא עשה את העבודה, אולי כדאי שבאמת תעבור להוט...
|