משרד התקשורת: מה-24 באפריל ההתחייבות המקסימלית שיוכלו חברות הסלולר לדרוש מלקוחותיהם תהיה 18 חודשים בלבד. המטרה: לאפשר ללקוחות הסלולר לנטוש בקלות רבה יותר את המפעיל שלהם לטובת מתחרה
עוד מהפכה צרכנית מבית מדרשו של שר התקשורת, אריאל אטיאס. משרד התקשורת הודיע היום (ה') כי התקנה שאוסרת על חברות הסלולר לקשור את לקוחותיהם בהתחייבות ל-36 חודשים תיכנס לתוקף ב-24 לאפריל השנה. המשרד קבע, כי החל ממועד זה תקופת ההתחייבות המקסימלית שיוכלו חברות הסלולר לדרוש מלקוחותיהם תהיה 18 חודשים בלבד.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי alonmore28 שמתחילה ב "מ-24 לאפריל: תקופת ההתחייבות המותרת לחברות הסלולר תהפוך לעד 18 חודשים"
הרי היום אין התחייבות למסלולים (ברו החברות לפחות) אלה רק על המכשיר (תשלום חודשי)
אז במקום מכשיר שעולה 2000 שח (סתם דוגמה ) עלה 55.5 כפול 36 חודשים יעלה עכשיו 111.1 כפול 18 חודשיי "התחייבות" .
בהרבה מקרים יש גם התחייבות למסלול, למשל..
אתה לא מרוצה? מאיים להתנתק? נותנים לך XYZ ואתה בתמורה מתחייב להשאר בחברה עוד 3 שנים.
רוב תוכניות החבילות הן בהתחייבות ל36 חודשים, כמעט כל התוכניות העסקיות (אני בטוח שכל.. אבל שיהיה..) הן בהתחייבות ל36 חודשים.