לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-03-2008, 18:32
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
צבאי ירדן זה כאן? דרישה: לפרק את סוכת האבלים של המחבל מי-ם

בפניה למפכ"ל המשטרה ולשר לבטחון פנים טען ח"כ גלעד ארדן כי "לא יתכן שממשלת ישראל תאפשר לחלוק כבוד בשטחה לרוצח שפל ובזוי". מנגד, טענו חברי הכנסת הערבים כי אנשי הימין מנצלים כל הזדמנות כדי להאשימם בבגידה. "הדבר המפתה הוא לומר שמדובר באנשים מטורפים וחולי רוח, אבל מדובר בפשיסטים על פי כל הגדרה", טען ח"כ טיבי

סוכת האבלים עדיין עומדת. חבר הכנסת גלעד ארדן (ליכוד) דרש הערב (שבת) מהמשטרה לפרק את סוכת האבלים שהוקמה לזכרו של המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת "מרכז הרב" בירושלים, ורצח שמונה מתלמידי המוסד. מוקדם יותר אסרו הרשויות בירדן על קרובי משפחתו של המחבל להקים סוכה דומה בשטחם.ארדן פנה הערב למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן ולשר לבטחון פנים, אבי דיכטר, בדרישה לפרק לאלתר את סוכת האבלים של משפחת המחבל שביצע את הפיגוע. "לא יתכן שממשלת ישראל תאפשר לחלוק כבוד בשטחה לרוצח שפל ובזוי, ולעטר כבוד זה בדגלי חמאס וחיזבאללה הקוראים להשמדתה", אמר.

ח"כ דב חנין (חד"ש) התייחס לקריאות לפרק את סוכת האבלים ואמר בשיחה עם ynet כי הוא מתנגד באופן עקרוני לעונשים קולקטיביים. "מי שמבצע עבירה צריך לקבל עונש. אני לא חושב שעונשים על בני משפחה ועל קרובי משפחה זו דרך נכונה להתמודד עם בעיות", אמר.

אתמול דרש חבר הכנסת זבולון אורלב (מפד"ל) משר הפנים, מאיר שטרית, לשלול לאלתר את אזרחותם של בני משפחת המחבל ולגרשם לעזה. "דגלי חמאס סביב ביתו של הרוצח בירושלים מעידים על כך שמדובר במשפחת מחבלים", אמר אורלב.

מנגד, טענו חברי כנסת ערבים כי חברי כנסת מהימין מנצלים את ההזדמנות כדי להתנגח בציבור הערבי כולו. "איתם וליברמן הם פשיסטים ששמו להם למטרה להתנפל על האזרחים הערביים", טען חבר הכנסת אחמד טיבי בשיחה עם ynet, בעקבות אמירותיהם הבוטות של חברי הכנסת שונים על רקע הפיגוע.

לידיעה המלאה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:27

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר