לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תוכנה ומשחקי מחשב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-02-2008, 16:29
צלמית המשתמש של asafdr
  משתמש זכר asafdr asafdr אינו מחובר  
מנהל פורום סלולרי והלוחות.
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 27,883
שלח הודעה דרך ICQ אל asafdr שלח הודעה דרך MSN אל asafdr
בקרוב: המשחק Too Human

Too Human

Too Human, משחק הפעולה השאפתני שמתעכב כמעט כמו Duke Nukem Forever, עתיד לצאת ממש השנה ולהציב רף חדש בכל הקשור למשחקי תפקידים-פעולה אלעד אברון, Vgames
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/images/SendArtResponse/mail.gif]
פורסם: 28.02.08, 14:34

אם יצא לכם להיות קצת מעורים במה שקורה בתעשיית משחקי הוידאו בשנים האחרונות, ודאי שמעתם את השם Too Human. בסך הכל, מדובר במשחק שהוא אחת מההבטחות הגדולות לז'אנר הפעולה, שנמצא בפיתוח כבר מ-1999, ונותן פייט רציני ל-Duke Nukem Forever בתואר "המשחק שלא יצא לעולם".



שמענו עליו

המשחק Too Human, של המפתחת Silicon Knights, פותח בראשית דרכו לקונסולת ה-Playstation המקורית. בזמנו דובר על משחק פעולה בן חמישה (!) דיסקים, שנגנז כשהמפתחת הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת נינטנדו. המשחק עבר לקונסולת ה-Gamecube של נינטנדו, אך נזנח במהרה לפיתוח Eternal Darkness, משחק אימה שלא זכה למכירות רבות אך כן זכה להערכת המבקרים, ולאחריו Metal Gear Solid: The Twin Snakes. בשנת 2005 הכריזה




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/02012008/1394110/Baldur_C3_psd_jpgcopy_m.jpg]
";
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/02012008/1394114/th_baldur_battles_dar_m.jpg]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/02012008/1394118/too_people_m.jpg]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/02012008/1394116/th_freya_m.jpg]



שיתוף הפעולה החדש עם מיקרוסופט הכין את הבמה לקאמבק של Too Human. מה שהתחיל כמשחק פעולה שאפתני, הפך לטרילוגית משחקים שאפתניים לא פחות, שנראים במבט ראשון כמו שילוב בין God of War, Mass Effect ו- Oblivion.הווה אומר: המשחק צפוי לשלב אלמנטים של מדע בדיוני, פנטזיה ומיתולוגיה, וכל זאת במותג אחד. 3 משחקי הטרילוגיה עתידים לצאת באופן בלעדי ל-Xbox 360 (אלא אם כן המפתחת תחליט פעם נוספת לעבור קונסולה).

חצי אדם, חצי רובוט

במשחק הראשון בטרילוגיה נשחק את באלדר, אחד האלים העיקריים והחשובים ביותר במיתולוגיה הנורדית, במציאות שבה האלים הקדומים (ה- 'אסייר') הם בסך הכול בני אדם 'משופצרים' קיברנטית. ממש כמו במיתולוגיות, תפקידו של באלדר הוא להגן על המין האנושי, אלא שבמקום להגן עליהם מפני מפלצות ואלים סוררים, במשחק הוא מגן על האנושות מפני זן של מכונות מפלצתיות שנחושות בדעתן להשמיד את המין האנושי.



עד כאן נשמע כמו משחק גנרי משהו, לא? ובכן, זה משתפר: מה שמעניי בכל העסק הוא שהזן הזה של מפלצות מכאניות מנסים להיות יותר אנושיים באמצעות 'קציר' של אנשים, בעוד האלים עצמם מנסים להיות כמה שיותר מכאניים. וממש כמו במיתולוגיה, באלדר סופג ביקורת קשה מאחיו האלים על כך שהוא קרוב מדי לבני האנוש ולא 'תופס דיסטנס' כמו האחרים, ועל כן הוא "אנושי מדי", Too Human.

מעבר למיתולוגיה הנורדית כמובן, המשחק גם שואב השראה מספרו של הפילוסוף ניטשה – "אנושי, אנושי מדי". בטיזר של המשחק אפילו מופיע ציטוט מהספר – "מי שנלחם במפלצות, עליו לדאוג שלא יהפוך לאחת בעצמו". בספר ניטשה דן בקדמה ובהשפעתה על המין האנושי, וזה גם אמור להיות אחד המסרים העיקריים של המשחק. על עטיפת המשחק מופיע המשפט "מכונה של אל של אדם של מכונה", מאין פרדוקס על 'שרשרת המזון' שבמשחק, במציאות שבה האלים מנסים להיות מכונות, המכונות מנסות להיות בני אדם, ובני האדם מנסים להשתכר ולשכוח כמה קר להם (היינו יכולים להכניס כאן בדיחה גזענית אבל התאפקנו).

שדרוגים קיברנטיים

המשחק יהיה משחק פעולה בגוף שלישי עם אלמנטים של RPG. רוב המשחקיות תהיה מהירה ומיידית (ידועה גם כ- Button Mashing), אבל הוא יכלול גם עץ כישורים ופיתוח דמות. כמו כן, הוא יציג שיטת קרב חדשה שתדרוש שליטה בשני הסטיקים האנאלוגים במקביל. במשחק תהיה שיטת 'דרגות', כשהדרגה המקסימאלית תהיה 50. במשחק ההמשך הדרגה הראשונית תהיה 50 והמקסימאלית 100, ובהמשך 100-150.



השחקן יוכל לשדרג את הדמות שלו עם שדרוגים קיברנטיים שיתנו לו מהירות, כוח, וכישורי לחימה חדשים. חלק גדול מהשידרוגים נשמרים בסוד על ידי המפתחים, אבל הם מבטיחים הפתעות וחידושים שעוד לא ראינו בשום משחק עד היום. מעבר לשדרוגים ולפיתוח הדמות, המשחק יכלול מאפייני RPG אחרים כמו ספירת זמן משחק, סטטיסטיקות קרב וכיו"ב.

המלחמה על המנוע

אולי אפילו יותר מעניין מסיפור המשחק עצמו, הוא ההתרחשויות הסוערות מאחורי הקלעים, שעלולות להשפיע בצורה מרחיקת לכת על עתידה של תעשיית המשחקים. ראשית הסיפור הוא כש-Silicon Knights בחרה ב-Unreal 3 כמנוע הגרפי של המשחק. כנהוג במקרים כאלה, רכשה המפתחת רשיון וערכת פיתוח מ-Epic, והתחילה לעבוד.

בשלב מסויים החליטה המפתחת ש-Epic לא עומדת בתנאי הרשיון שלה. לטענת SK, החברה סיפקה לה גירסה ישנה של המנוע, בעוד ששמרה לעצמה גרסאות מתקדמות ומפותחות יותר (לטענת המפתחת, כדי לשמור על יתרון במשחקי צד א' של Epic), ולא סיפקו תמיכה כפי שהובטח ברשיון. SK החליטה לתבוע את Epic, בטענה שבעקבות כך החברה נתקלה באינספור בעיות במהלך פיתוח המשחק, שגרמו עיכובים והפסדים כספיים.

Epic מצידה לא נשארה חייבת, ותבעה גם היא את SK, על כך שדווקא היא הפרה את תנאי הרשיון, כשערכה שינויים במנוע הגרפי ופיתחה, למעשה, גירסה פנימית ומשופרת ללא אישור החברה. שתי התביעות עדיין לא נסגרו, וגורלן יוכל להשפיע במידה רבה על תעשיית המשחקים.


השורה התחתונה

האם המלחמות והציפיה הארוכה שווה את זה? עיתונאים שסיקרו גרסאות לא סופיות של המשחק


טוענים שמדובר בחוויה מיוחדת, עם גרפיקה מרהיבה וסרטונים שהם חלק מהמנוע. כמו כן, הם טוענים, לא תמצאו במשחק מסכי טעינה, והסרטונים מתחברים עם המשחק עצמו בצורה חלקה. כמו כן הם טוענים שיש עומק רב בעלילה, בדמויות, ובעיקר בסרטוני המעבר.

כמו כן, המשחק יכלול מצב Online ל- Xbox Live שבו יוכלו עד 4 שחקנים לשחק שלבים מהמשחק ביחד, ולשחק משחקי Co-Op שלמים כקבוצה. תהיה גם אפשרות להצטרף למשחק בפעולה לא משנה באיזה שלב הוא, וצפויים גם Achievements מיוחדים למשחקי קבוצה.

נשמע מעניין? המשחק עתיד לצאת בתאריך לא ידוע במהלך 2008 (כנראה סמוך לתקופת החגים), למרות שעקב היסטוריית הדחיות הארוכה שלו, לא היינו חותמים על זה, ויש סיכוי שנאלץ לדחות את פנטזית שיסוף הרובוטים שלנו למועד מאוחר יותר, בערך אותו זמן בו הגיהנום יקפא.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512161,00.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Everybody Lies

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:26

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר