לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-04-2005, 22:50
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה למה האיסלם שונא את הנצרות?


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.americandaily.com/skins/core/images/logo.gif]





למה האיסלם שונא את הנצרות
מאת ברברה סטוק

אני ברשימת תפוצה של כמה פרסומים איסלמיים וכמעט תמיד ללא יוצא מן הכלל היתה עליצות אמיתית על המהומה של הליברלים מהשמאלנים שבעד אפיפיור יותר ליברלי.


אם אתם קוראים בין השורות, אתם יכולים לראות בבירור שהמוסלמים הללו מקווים ליותר רקבון מוסרי במערב שהוא כבר מרושע ומתנוון. הרשעות הזו תהיה אז הסיבה לטבח המוני שרובץ בפתח. אללה דרש שכל הנוצרים הרשעים והחוטאים יישלחו לאש הגהינום ואם מוסלמים משוכנעים שכל הנוצרים רשעים, ההולכים אחרי מוחמד יכולים להרוג עם מצפון נקי.

הקוראן כבר קובע ש "כל הנוצרים יישרפו בגהינום," אבל הרבה מוסלמים מתונים שואלים בתבונה, "למה?" אל למוסלמים הבלתי-אלימים האלה להיות מובסים במאבק, והזמן קצר.

כשמוחמד כתב את הקוראן, הוא ידע שהאיום הגדול היה אז, וכנראה יהיה בעתיד, ההולכים אחרי ישו--נוצרים. מוחמד לא יכול היה להתעלם מישו, בכל אופן, הוא היה חשוב מידי. אז הוא בפיקחות הצליח להפוך את ההולכים אחרי ישו רשעים בזמן שהוא מעלה את ישו לדרגה של נביא. הפרדוקס הוא שהאיש היה טוב, אבל ההולכים אחריו היו רעים. זה קונפליקט מעניין ובלתי ניתן להסבר.

על מוחמד היה לשכנע אנשים שישו לא היה בן האלוקים. אם ישו היה המשיח המובטח, לא היה צורך בנביא נוסף ולא היה צורך במוחמד בגלל שהנבואה היתה מתגשמת.

מוחמד התייחס למוסלמים לעיתים קרובות עם ארס ושנאה. אלה רק מעט מהשורות בקוראן שמתייחסות לנוצרים:






“Allah will tear Christians apart for ascribing partners to him.”



“Allah will taunt the Christians in hell, saying: Where are all my partners that you used to believe in?”
“Allah cast fear into the hearts of the disbelieving People of the Scripture. Their home in the Hereafter will be the Fire.”







מוחמד ניסה לשכנע את היהודים שהוא היה המשיח המובטח שלהם, אבל הם לא האמינו לו. היהודים הפכו שנואים. היהודים דחו את מוחמד ומהר למדי הם הרגישו את זעמו. השנאה העיוות ממשיכה עד היום הזה. בזמן שמוסלמים שונאים את היהודים, הם לא רואים ביהודים כקבוצת איום לאיסלם. יהודים הם רק מטרת תרגול. המלחמה עם היהודים היא רק הקדמה למה שיבוא.

נוצרים, בכל אופן, היו עניין אבוד מלכתחילה. הנוצרים כבר קיבלו את ישו כמשיחם המובטח הרבה לפני שמוחמד נולד. ההיסטוריה סיפרה למוחמד שנוצרים הם חבורה עיקשת. הם היו טרף לאריות, עונו, נצלבו, הוכו, וכעיין הנצרות פרחה וגדלה. אפילו הרומאים העוצמתיים לא יכלו לעצור אותם.

היה זמן שמוחמד וקומץ מאמיניו התחבאו בין נוצרים מאוייבים שרצו להרוג אותו. זה היה בזמן שהוא בחר מהנצרות את אלו שחשב שתכונותיהם התאימו למטרותיו והשליך את השאר.

למעשה, בהתחלה מוחמד די חיבב נזירים נוצרים. הוא אמר בתחילת הקוראן





"You will certainly find the nearest in friendship to those ... who say: We are Christians; there are priests and monks among them and because they do not behave proudly."





באשר עבר הזמן, דעתו על הנזירים הנוצרים והכמרים השתנתה בהרבה. מוחמד אמר למאמיניו לא לשמוע להם בגלל שהם יסיטו אותם "מהדרך של אללה." תרגום: הנוצרים לא ילכו אחרי אז הם עכשיו האוייב.

זרעי השנאה לנוצרים והיהודים ניטעו מוקדם ולעיתים קרובות במוחות המוסלמים.

כאשר הרבה מנהיגים מוסלמים באו לכבד את האפיפיור יוחנן פאולוס השני, האלמנט הקיצוני של האיסלם כעס מאוד. נראה שהם אמרו: איך מעיזים מנהיגים מוסלמים לכבד את המנהיג של האוייב! בזמן שהאפיפיור הוא מנהיג הכנסיה הקתולית ולא של כל הנוצרים, רבים באילם יודעים שבזמן שהקרב האחרון יתחיל, הנוצרים יצמצמו רווחים ויחפשו מנהיג אחד שינהיג אותם. יותר מסביר, זה יהיה האפיפיור. אחרי הכל, אנשים רבים מאמינים שכל דת נוצרית היא פיצול של נצרות. כולנו מאמינים שישו היה בן האלוקים. האמונה הזו תאחד אותנו. [הכותבת נוצריה והיא כותבת בגוף ראשון H1]

לאיסלם אין מנהיג מרכזי שיחפשו אצלו הדרכה. הוא מפוצל ומקוטע. בקצרה, האיסלם מקנא בזה שיש לנוצרים אפיפיור.

מוסלמים יודעים שאין מספיק יהודים בעולם לעצור אותם, אבל נוצרים, זה כבר סיפור אחר. מצאתי את זה מרתק שמוחמר העניק מעט תשומת לב ללבודהיסטים והינדים. שניהם התקיימו הרבה לפני האיסלם. זה בגלל שלמוחמד לא היה הרבה קשר עם מי מהם חוץ מיהודים ונוצרים, אז פשוט מוחמד יודע-הכל ורואה-הכל התעלם מהם? נראה שמוחמד התעלם ממיליוני אנשים שלא היה להם רצון להאמין באיסלם.

שנאת מוסלמים מכוונת בדיוק על קבוצת האנשים שמוחמד ידע שיעמדו לצד האיסלם ויביסו את מאמיניו יום אחד. המאמינים בישו. למעשה, התבוסה היתה צפויה.

טוב, בקטע הזה נמאס לי לתרגם.

המאמר המלא באנגלית
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:40

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר