לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-04-2005, 11:49
  Orna** Orna** אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.02.05
הודעות: 243
שלח הודעה דרך ICQ אל Orna**
רוזנשטיין יחגוג את הבר מצווה לבנו בכלא

בית המשפט דן הבוקר בשחרורו של זאב רוזנשטיין לטקס בר המצווה של בנו, שיתקיים מחר. השופטת סירבה לשחררו בגלל הסכנה הטמונה בכך לרוזנשטיין עצמו ולציבור - והציעה לו לקיים חגיגת בר-מצווה בבית הכלא, בנוכחות 20 איש. בתום התייעצות, קיבל רוזנשטיין את ההצעה. עורך דינו: "הבטיחו לנו אירוע מכובד"
ורד לוביץ'

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום (ו') לא לשחרר את זאב רוזנשטיין לבר המצווה של בנו, שאמורה להתקיים מחר. השופטת ברכה אופיר-תום הציעה לרוזנשטיין לקיים את בר המצווה של בנו בכלא. לאחר התייעצות קיבל רוזנשטיין את ההצעה.

הצדדים בפרשה הגיעו להסכמה, לפיה אירוע בר המצווה יתקיים ביום שני הקרוב בין כתלי הכלא. לאירוע יהיו מוזמנים עד 20 אנשים. רשימת המוזמנים תימסר לשב"ס ותאושר על-ידו, יחד עם משטרת ישראל. עורך דינו של רוזנשטיין, בני נהרי: "הבטיחו לנו אירוע מכובד, באולם בכלא הדרים, עם רב. מבחינתנו לא מדובר בפשרה, ואנחנו שמחים שניתן יהיה לקיים את האירוע הזה, בנוסף לאירוע שיתקיים בבית הכנסת מחר".

במהלך הדיון אמרה השופטת, עוד טרם קיבלה החלטה סופית, כי היא לא רואה אפשרות שרוזנשטיין ייצא מבית-הסוהר, וזאת בשל הסיכונים הכרוכים בכך - בעיקר בשל החשש שינסו לפגוע בו, והדבר יגרום לפגיעה באנשים שיימצאו מסביבו.

רוזנשטיין ביקש לומר לשופטת כמה מלים, ואמר: "זה אבסורד, לפני שבוע וחצי לקחו אותי לבדיקות רפואיות בתל-השומר ולא עשו את כל הטררם הזה. זה סתם מיותר. הילדים שלי תלמידי ישיבה, הם ייפגעו. הם כבר נפגעו מהכלא. בנסיבות האלה אפשר לאבטח את הבית, ואין שום בעיה".

כאמור, עוד במהלך הדיון הודיעה השופטת כי היא לא תיעתר לבקשה, ככל הנראה. עורך דינו של רוזנשטיין, בני נהרי, אמר שמדובר בשלילת זכויותיו של רוזנשטיין, אך הוסיף כי ההצעה לקיים את בר המצווה בכלא היא הצעה נדיבה מאוד.

עוד הוסכם בין הצדדים, כי יותר להכניס לכלא מוצרי מזון עבור 20 המוזמנים, והם יובאו לכלא על-ידי בן משפחה מדרגה ראשונה של רוזנשטיין.

רוזנשטיין הגיש את הבקשה המקורית לפני שלושה ימים, לבית המשפט המחוזי בתל אביב לצאת לבר-המצווה של בנו, שתתקיים מחר בבית-הכנסת בהוד השרון.

שופט בית המשפט המחוזי, צבי גורפינקל, דחה אז את הבקשה, כשהוא מסתמך על דו"ח היחידה המרכזית, שקבע כי קיים סיכוי להימלטות של רוזנשטיין, או שהוא עלול להפגע במהלך חגיגת בר המצווה.

עורכי-דינו של רוזנשטיין הגישו בתגובה ערעור לבית המשפט העליון, והשופטת אסתר חיות קבעה אתמול כי היא מבטלת את החלטת המחוזי וקבעה כי היא התקבלה בניגוד לתקנות, ובנוכחות צד אחד בלבד והחליטה שבית המשפט המחוזי יקיים הבוקר דיון נוסף לבקשתו של רוזנשטיין.

לפני כשבועיים יצא עופר מקסימוב, שהורשע בפרשת מעילת הענק בבנק למסחר, לחופשה מיוחדת לרגל בת המצווה של בתו, שתתקיים בבית גרושתו בחולון. השב"ס סירב לאפשר לו תחילה חופשה מיוחדת, ולמרות זאת החליט בית המשפט לאשר את בקשתו.

http://62.90.71.124/Files/05/680/03...5036680.v01.HTM

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:26

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר