לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-01-2008, 07:04
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
תאוות בצע: רס"ן מגבעתיים ניסה ליצור מגע עם האירנים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3491734,00.html
בכתב האישום המקורי נטען כי ד"ר דוד שמיר "יצר קשר באמצעות הדואר האלקטרוני עם משרד החוץ של איראן. הוא הציג עצמו במייל כאזרח וכקצין ישראלי המעורה היטב בנעשה בארץ, וציין כי הוא בעל קשרים ענפים עם אנשים וחברות ישראליות".

בהמשך נטען כי במהלך אוגוסט 2007 שלח פקס מביתו אל הקונסוליה האיראנית בלונדון ואל הקונסוליה בטורקיה ומשלא נענה חזר על מעשיו שוב.

אולם בעקבות מגעים בין התביעה להגנה יוגש נגדו כתב אישום מתוקן על "מגע עם סוכן חוץ"

על פי כתב האישום המתוקן, שמיר יואשם "רק" בעבירות של מגע עם סוכן חוץ והחזקת ידיעות במטרה לפגוע בביטחון המדינה.

עוד בפרטיות יותר:
http://tam.co.il/30_11_2007/chdashot4.htm
http://news.walla.co.il/?w=/1/1199954
לשאלה מדוע ביצע את המעשים, ענה שמיר: "זה סוג של חמדנות".

עוד על תאבי הבצע שמסכנים את קיום המדינה:
http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-...ml?tag=08-29-42
דרכי המימון המפוקפקות "שלום עכשיו" רק השבוע זכו סוף-סוף לחשיפה בערוץ-2, אך הסיפור איננו חדש. העיתונאי דוד בדין חוקר את מקורות המימון של השמאל הישראלי כבר שנים לא מעטות. בשנת 2001 הוא הציג בכנסת מסמכים המוכיחים שפעילותו של יוסי ביילין ממומנת על-ידי האיחוד האירופי. התוצאות היו שתיים: א) עשרות חברי כנסת חתמו על מכתב בקשה לאיחוד האירופי להפסיק מימון פעילות פוליטית בישראל; ב) ארגוני שמאל רבים פנו לאיחוד האירופי וביקשו מימון.

בשנת 2004 בדין חשף פרטים על המימון של "שלום עכשיו", שמאחוריה חבויה למעשה עמותה בשם "שעל מפעלי חינוך". כסף רב נתרם לעמותה על-ידי גורמים זרים, תוך התעלמות מריבונות ישראל על ענייניה, לפעמים אף בניגוד לחוק במדינות של התורמים.

התחקירים של בדין פורסמו ב"מקור ראשון" ואף הועלו לאתר האינטרנט של העיתון, עד שמישהו שם בחכמתו כי רבה, החליט למחוק מהאתר את כל החומר הישן, כך שאת התחקירים של בדין צריך לחפש באתרים שהעתיקו אותם.

כך פורסם על ידו בשנת 2004: "ארגון ´שלום עכשיו´ מוכר בציבור כגוף שנאבק בעקשנות בכל גילוי של הפרת חוק, החל ממאחזים שטרם אושרו על-ידי ממשלת ישראל ביש"ע. אך שיטת המימון של ´שלום עכשיו´ חורגת מכל הליך חוקי. ´שלום עכשיו´ היא תנועה פוליטית מובהקת, שמארגנת הפגנות, עצרות ופעילות לובינג כבר במשך 25 שנה, עם מטרה פוליטית ומדינית מוצהרת. ברם, התנועה מקבלת הקצבות מאת ´ארגון אמריקנים למען שלום עכשיו´, שרשום כארגון צדקה בארה"ב.



http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-...ml?tag=22-21-28
דפוסי התנהגות נוספים הנחשפים פה ושם בתקשורת המושתקת של המחנה הציוני בארץ מלמדים כי מעמדם של פרס ושל בני משפחתו חסינים מפני החוק, משוריינים ואי אפשר לערערם. שמועות על בנו של פרס שהרג חייל בשוגג וזכה להגנה מהסנדק הכל יכול התפרסמו בתקשורת, ללא ספינים וללא פולו אפים שיציפו את הנושא ויעלו את השאלה המתבקשת: מדוע איש לא נתן את הדין על המעשה ולא נשפט?; שמועות על נדב פרס, נכדו של שמעון פרס, נגדו נפתחו ככל הנראה חקירות משטרה על מעורבות בגניבת אופנוע כבד ועל שימוש בסמים, שגם הוא יצא ללא פגע כפי שפורסם באתר החדשות 'וואלה' ביום 27.08.2003 וב'הארץ' ע"י ים יהושע; שמועות עקשניות על מעורבות עסקית של פרס בראשות הפלשתינית, מעורבות שכוללת שותפות עם גורמים טרוריסטיים קיצוניים ביותר כולל אל קעידה, כפי שפירסם העיתונאי החוקר דוד בדין, ועוד מחייבות התייחסות.

לדברי בדין (מקור ראשון, 27.08.04): "בחודש ינואר 1998 הכריז שמעון פרס... על הקמתה של 'קרן הטכנולוגיה לשלום'. הקרן, שהוקמה בשיתוף עם יאסר ערפאת וג'יימס וולפנסון, אישיות בכירה בבנק העולמי, חלשה על הון של מאה מליוני דולרים. לא ברור לאילו מטרות יועדו הכספים הללו, אך ב-23 ביוני 1999, חודש לאחר שנתמנה לשר לפיתוח אזורי בממשלת ברק, הודיע שמעון פרס לתקשורת כי 'מרכז פרס לשלום' גייס 64 מיליון דולרים נוספים עבור הקרן, סכום שיועד להשקעה בחברת התקשורת הפלשתינית 'פל-טל'. יו"ר פל-טל היה איש הכספים של ערפאת, מוחמד ראשיד, שדב ויסגלס היה עורך דינו. מאוחר יותר התברר כי מרכז פרס לשלום קיבל 3.3 אחוזים מן המניות של פל-טל. ידיעה זו זכתה לפרסום נרחב בעיתון 'גלובס' ובשבועון האמריקני היוקרתי Business Week.

עוד פורסם באותה העת כי משפחת בן-לאדן הינה שותפה בבעלות על החברה. עד כה לא ברור מהיכן קיבל מרכז פרס לשלום את עשרות מליוני הדולרים שהושקעו. ב-01.10.1999 חשף העיתונאי יואב יצחק כי 40% ממניות פל-טל היו בבעלותו של ערפאת ו-40% בבעלות של משפחת בן-לאדן. בתיק של מרכז פרס לשלום המצוי אצל רשם העמותות אין כל תיעוד למאה מיליון הדולר שגויסו עבור קרן הטכנולוגיה לשלום, ואין כל איזכור לעסקה עם פל-טל. בתיק לא נמצא גם כל רישום של מניות שמרכז פרס לשלום קיבל בעקבות העסקה הזו.

כשניסיתי לברר עם הנהלת מרכז פרס לשלום מה עלה בגורל קרן הטכנולוגיה לשלום, נאמר לי כי זו כבר איננה פעילה. בתגובה לשאלה בדבר הכסף הרב שהושקע בקרן זו, הוניתי לאיש הצוות של המרכז, נעם זיו. זיו ענה באי נוחות שהוא אכן 'לא יודע מה עלה בגורלו של סכום כסף זה' אך ידוע לו כי הוא נמצא כיום בניהול של חברת השקעות Evergreen מקנדה. ומה לגבי 64 מיליון הדולרים? לדברי זיו, מרכז פרס לשלום השקיע 'רק' 20 מיליון דולר בפל-טל.
בפרטיות יותר: http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-...ml?tag=22-21-28


עוד...
http://www.israblof.com/?l=he&c=2277&start=100
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 09-01-2008 בשעה 07:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 09-01-2008, 07:43
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
וארגוני השמאל מקבלים את זה דרך האיחוד האירופי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "תאוות בצע: רס"ן מגבעתיים ניסה ליצור מגע עם האירנים"

http://www.nfc.co.il/archive/002-D-...-15-40#PTEXT714

כסף עכשיו, שלום אחר-כך.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/bar39.gif]
ארגון שלום עכשיו נחשב קליינט ותיק של האיחוד האירופי. הארגון מפעיל בו-זמנית כמה פרויקטים, וגם בגין הפרויקט שלהלן ביקש סיוע מהאיחוד האירופי.

ואכן, ועדת התמיכות של האיחוד אישרה ביום 29.9.99 לעמותה זו תמיכה בסך 400 אלף יורו. בפרוטוקול נאמר, כי סיוע זה נועד לממן פרויקט לצדק סוציאלי, שעיקרו חינוך ציבורי לשלום. הפעילות תתמקד, נאמר בפרוטוקול, בקבוצה חברתית שבאופן מסורתי מחזיקה בדעות אנטי שלום ואשר הצביעו ליכוד. יהיה זה חשוב להציג בפניהם את ההטבות של השלום.

אכן, מהנוסח שלעיל ניתן ללמוד בנקל: האיחוד מבקש לייצור סחף מימין לשמאל.

ז'נט אביעד, האחראית על פרויקט זה במסגרת שלום עכשיו, אמרה לי בתגובה כבר לפני מסר שבועות, כי אכן - הפרויקט אושר על-ידי האיחוד האירופי. אך כסף עדיין לא ניתן. היא ציינה, כי מדובר בפרויקט שנועד לסייע לישראלים ולפלשתינים, וכי שלום עכשיו מצפים לקבל בקרוב את הכסף. אביעד לא ראתה בכך כל פסול.




http://www.nfc.co.il/archive/002-D-...tml?tag=9-15-40
מדינות אירופה, ככלל, נושפות בעורפה של ישראל. במאבק המדיני-ביטחוני ישראל-פלשתינים, הן תומכות במאבק הפלשתינים. זה אינו סוד גדול.

על-פי שיקוף מדיניותם, דמם של הפלשתינים סמוק יותר. די היה השבוע לבחון את התנהגות תחנת הטלוויזיה של ה-B.B.C, בתחקיר שערכה ופירסמה, שבו הוצג ראש הממשלה אריאל שרון - "כנאשם", וכאיש האחראי לטבח הנורא בסברא ושתילה, כדי להבין את האופן המגמתי שבה מטופלת מדינת ישראל הן על-ידי ממשלות במדינות אירופה עצמן, והן באמצעות ארגונים שונים של מדינות אירופה.

לו היה מדובר "רק" בתמיכה ובהסתה כנגד מדינת ישראל ומנהיגיה, היה ניתן להדוף זת בקלות יחסית. אך לא. הסיפור שלנו כאן נוגע למעורבות עמוקה עוד יותר מצד מדינות אירופה, התערבות גסה לכאורה - ממש בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל. בכסף גדול יחסית.

המעורבות נעשית בגלוי, כביכול, באמצעות עמותות ישראליות וגופים ציבוריים. אלא שהדברים אינם כפי שהם נראים: הפעילות נסתרת מעיני הציבור. ההחלטות מתקבלות במרכז האיחוד האירופי בבריסל. מקבלי ההחלטות אינם ישראלים, ועל כן פעילותם פנימה - אל תוך ישראל, אינה מבוקרת כדבעי. יתירה מכך: אותם גורמים המקבלים מהם תמיכות, בהיקף של מאות אלפי דולרים, אינם ממהרים לחשוף זאת ברבים. מכל מני סיבות.

יאמר כבר כאן: האיחוד האירופי מקיים, תומך ומממן פעילות עניפה וברוכה בישראל. הוא תומך, בין היתר, בפרויקטים הומניים, וכן בפעילות שיש בה כדי לקרב בין ישראלים לערבים. עשרות מיליוני דולרים תורם האיחוד למטרות טובות וראויות.

יחד עם זאת, חלק מהתמיכות/תרומות שהוא מעביר כסיוע, ניתנות - כך לפחות על-פי ניירות העבודה של האיחוד האירופי עצמו - להשגת מטרות פוליטיות. לעיתים נעשה הדבר תוך שיתוף פעולה מצד מקבל הסיוע, שנהנה לקבל את הכספים ולפעול ליישום מטרות האיחוד האירופי. במקרים אחרים נעשה הדבר תוך מה שנראה כעצימת עיניים, היינו: מקבל הכספים לא בוחל בקבלתם, גם אם נראה, על פניו, כי לנותנם יש כוונות פוליטיות העלולות לפגוע במרקם החברתי בישראל ולהטות מצביעים מצד לצד. נציג כאן כמה מהן, וזאת מתוך מידע בלעדי שהובא לידיעתי על אודות פעילות האיחוד, ולאחר בירור שערכתי עם הנוגעים בדבר.


ביום 29.9.99 קיימה ועדת התמיכות של האיחוד האירופי ישיבה. על סדר היום: מתן תמיכה לעמותה חדשה - "מכון לדמוקרטיה ומנהיגות לעולים" (מד"ע), בראשו עומד חבר הכנסת רומן ברונפמן. בפני האיחוד הונחה הצעה לאשר סכום של 400 אלף יורו (כ-320 אלף דולר), סכום השווה ל-%40 מסך הפרויקט ששמו כונה: "אימפקט". על-פי הפרוטוקול, מטרת היזמים ובהם ח"כ רומן ברונפמן, היא לטפח מנהיגות ומעורבות חברתית מצד עולי מדינות חבר העמים.

אלא שלאיחוד האירופי היתה מטרה נוספת, חשובה לאיחוד עוד יותר: להשפיע על המהלכים בישראל, ולגרום למעבר של אזרחים בעלי זכות בחירה, מתמיכה במחנה הימין - שבראשו עמד אז בנימין נתניהו, למחנה השמאל, בראשו עמד אז אהוד ברק.

בפרוטוקול הישיבה נאמר, בין היתר: דה אוג'דה הציג את הפרויקט באומרו שמטרתו להביא את המהגרים הרוסים בישראל לתוך מחנה השלום. הוא הסביר שאין חפיפה או כפל בין פעילות עמותת שלום עכשיו לבין עמותה זו, שנועדה לעולים מברית המועצות. פרויקט אימפקט מובל על-ידי עולה חדש מרוסיה, ח"כ רומן ברונפמן, חבר מפלגת המרכז הרוסית "ישראל בעליה", שמהווה חלק מקואליציית ממשלת ברק. זה מבטיח משקל פוליטי מספק, וגישה שונה. הפעילויות יכילו קמפיין למודעות ציבורית ושלום, וסימינרים חינוכיים בקהילה הרוסית. הקהילה הרוסית הצביעה באופן גורף לנתניהו ב-1996, ונעו לעבר ברק ב-1999. לאור הרקע הזה, מר דופלה הוסיף שתמיכת האיחוד האירופי בחינוך לשלום בקבוצות ציבוריות חשובות כאלו בישראל תהיה השקעה טובה.

כך, כאמור, נכתב בפרוטוקול.

במסמך נלווה צויינו אנשי הקשר, וכן מספר החשבון של העמותה (בנק הפועלים, סניף אסיה תל אביב, ח-ן 294110). הכסף הועבר בסופו של דבר רק בדצמבר 2000, בשל בעיות פנימיות בתוך מד"ע, שבאו לידי ביטוי בעיכוב הקמת אורגניה, לרבות מינוי מנכ"ל.

מהדברים שלעיל נראה בבירור, כי האיחוד האירופי ביקש לתמוך במגמה של מעבר מצביעים, ממחנה השמאל לימין. ההחלטה התקבלה בעיתוי רגיש: באותה עת ישב אהוד ברק בכסאו כחודשיים (הממשלה הושבעה בספטמבר 1999). מדינות אירופה היו מרוצות: נתניהו סולק מהשלטון. ישראל בעליה השתתפה בקואליציה שהקים ברק. ישראל בעליה, בראשה עמד השר נתן שרנסקי, נחשבה למרכיב חשוב ביותר בקואליציית השלום של ברק. רומן ברונפמן אומנם עזב את ישראל בעליה כמה חודשים קודם לכן (ביוני 1999). אלא שלמרות זאת, ברונפמן היה מזוהה עם הזרם אותו הוביל שרנסקי - חיזוק העולים החדשים, וגיבושם לכוח פוליטי מכריע בישראל.

הטיפול בברונפמן מצד האיחוד האירופי נראה כמתן תרומה/תמיכה למכון שהוא עומד בראשו. דבר זה עלול לעורר שאלות, במיוחד אם בוחנים זאת לאור חוק מימון מפלגות - האוסר על חברי כנסת קבלת תרומות/תמיכות באופן הנוגד חוק זה. וכאן מדובר הרי מפורשות בסיוע כספי למטרות פוליטיות, לפחות מצד נותן התמיכה/תרומה.

ביום ד' השבוע (20.6.01) שאלתי את ברונפמן, האם קיבל "מכון לדמוקרטיה ומנהיגות לעולם" (מד"ע) 400 אלף יורו מהאיחוד האירופי; ואם כן - מתי; הוא השיב בחיוב, ואמר כי הסכום ניתן בדצמבר 2000.

ברונפמן ביקש להדגיש, כי לתמיכה שניתנה אין קשר לפעילות פוליטית, וכי הכספים לא מיועדים למטרות פוליטיות. הוא ציין, כי המכון הוא א-פוליטי, וכי עד עתה לא הוצא אפילו שקל אחד מסכום זה - וזאת בשל עיכובים אצלם בהקמת אורגני המכון. שאלתי עוד, האם נוכח זאת אין לראות בכספים שהועברו כסיוע, כתרומה לכל דבר ועניין, דבר העומד לכאורה בסתירה לחוק מימון מפלגות. ברונפמן נבעת משאלה זו: אין מדובר בתרומה, חזר והדגיש ואף קבל על עצם השאלה. המדובר, אמר, במתן סיוע לפרויקט חברתי א-פוליטי, שעם מטרותיו יכול כל אחד להזדהות. "המטרות של המכון הן טהורות", אמר. ברונפמן אמר עוד, כי לצורך קבלת הסיוע הוא עמד בקשר עם נציגי האיחוד בבריסל, בתיווך השגרירות. פרט נוסף חשוב שביקש ברונפמן להדגיש: "אני אחראי למה שאני כתבתי. לא למה שכתבו באיחוד. אני לא היית חלק מהקואליציה של ברק. החל מ-1999 הייתי באופוזיציה לברק ולשרון. עזבתי את ישראל בעליה ביוני 1999. יצאתי משם. אני וחבר הכנסת אלכסנדר צינקר, והקמנו את סיעת "הבחירה הדמוקרטית". אנחנו אופוזיציה. אנחנו לא חלק מהקואליציה הנוכחית, וגם לא הקודמת". ברונפמן אמר, כי ביוני 1999 (ערב כינון ממשלתו של ברק) הוא פרש מישראל בעליה, "לאחר שהייתי חלוק בגישה של שרנסקי בהסכמים הקואליציוניים, וגם ברצונו להנהיג הסדרים מסוימים בסיעה. ולכן פרשתי.

בתגובתו לשאלות שהוצגו בפנו בכתב, השיב ברונפמן במכתב, כי: כספי התמיכה ניתנו לעמותה לצורך קידום תוכניות קהילתיות ותוכניות לעידוד מנהיגות צעירה בקרב העולים, וזאת במסגרת מטרותיה של העמותה, שעיקרן פעילות בקרב עולים חדשים בארבעה תחומים: דמוקרטיה, מנהיגות, שלום ותקשורת.
"העמותה מעולם לא נימקה בקשת תמיכה כלשהי מהאיחוד האירופי, או מכל גורם אחר, בצורך פוליטי, כאמור במכתבך. למעשה, בתקופת מערכת הבחירות בשנת 1999, העמותה כלל לא היתה פעילה ולא הוציאה כספים כלשהם. יתירה מכך, העמותה גם מעולם לא עסקה בפעילות כלשהי שענייניה תמיכה במועמד פוליטי זה או אחר, ולא הוציאה כספים בקשר לפעילות כאמור".


העובדה שכלי התקשרות הגדולים מילאו את פיהם מים, מחשידה אותם מאוד מאוד.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 09-01-2008 בשעה 07:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 10-01-2008, 07:36
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
הדרגה שלו אומרת שזה לא איש קטן ושולי
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי שונרא1 שמתחילה ב "כשביבי עושה משהו אתה כותב סרן במיל'עשה כך וכך? מה עניין הדרגה שלו במילואים????"

מה שרציתי להגיד שכאלו שיש להם מעמד כזה גבוה נתפסו בבגידה במדינה, ומדובר רק על אלו שנתפסו, כמה יש עוד כאלו שלא נתפסו, ולכן יש חשש כבד מכל הח"כ ושאר האנשים הדגולים שלא רק שהם לא עובדים לטובתנו, אלא חמור מזה שהם פועלים לפי התכתיבים של שונאי ישראל הכי גרועים מבחוץ.

אני מעתיק מה שכתבתי בנושא הזה בפורום פוליטיקה:

האיש הזה היה יכול להיות ח"כ או שר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3491734,00.html
הוא רב סרן בעמדה בכירה, וכן הלאה.

ראה גם מה שכתבתי בחדשות:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=382590

אבל הוא לא היחיד, מה עם אלחנן טננבוים? גם הוא היה יכול להיות ח"כ אם לא היו תופסים אותו בזמן.

(ועוד לא נגענו ב"קטנים" טלי פחימה, ווענונו, קלינברג, (וזה רק מבין היהודים, ואצל הערבים..) ומה עוד החסרתי..)

אבל מה עם הח"כ עצמם?

כשהיה חסר למספר ה61 כבר עשו קואליציה עם מפלגות שמקבלות פקודות מדמשק. ועשו את זה לא רק מפלגות שמאל, אלא גם חלקים ממפלגה הימנית של צומת של רפול שגם הם הצטרפו לקואליציה עם המפלגות שמקבלות פקודות מדמשק.


לכן, היות והמדינה שלנו יקרה מדי עבורנו. ולאף אחד לא כתוב על האף האם הוא גולדפרב, טננבוים או משהו כזה, צריכים לבחור אך ורק מפלגה יהודית דתית. הדתיים הם לא טלית שכולה תכלת, אבל להצטרף לשונאי ישראל, את זה הם מעולם עוד לא עשו. מלמדים אותם מגיל אפס שעל זה הם יישרפו בגיהינום לעולם וועד.

לאור כל זה חייבים להקים מפלגה שבה כל החברים יהיו אך ורק יהודים דתיים, שמתפללים 3 פעמים ביות בבית הכנסת, וגם הלכו לצבא, וגם שהמפלגה תהיה דמוקרטית שכל יהודי דתי ששירת בצבא והתפלל בבית הכנסת יוכל להצביע, ולא קבוצה קטנה של עסקונה.

סליחה מכל היהודים החילוניים בפורום. אני מוכרח בלית ברירה לכתוב את מה שכתבתי, שזה יהיה טוב גם עבורכם. הרי אתם בין כה לא בוחרים את עצמכם, אלא רשימה של רודפי בצע שרצים לכנסת. אז מה אכפת לכם מי יהיה ברשימה.

הנה דוגמה מצויינת: כל אתיופי אם הוא יצטרך עירוי דם, הוא ידרוש שיתנו לו דם של אשכנזים שהם לא נרקומנים ולא הומואים, שאז יותר בטוח שהדם נקי מאיידס, למרות שלא כל האתיופים נגועים באיידס ולא כל האשכנזים נקיים מאיידס.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 10-01-2008 בשעה 07:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 10-01-2008, 09:40
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
אתה הבאת דוגמה של כמה ליצנים בודדים
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "החרדים כמובן נקיים משחיתות ואיש מהם מעולם לא נפגש עם שונאי ישראל מובהקים או שימש שר"

ציטוט:
ליצן אמיתי.

אני הבאתי דוגמאות של תת-אלוף, ח"כ, רב סרן, וגם ראשי ממשלה.

אבל גם לפי מה שאתה כותב, כשמדובר על אלו שמלכתחלה התנגדו למדינה יהודית זה סיפור אחר לגמרי. גם בקרב החילונים אני לא מדבר על אלו שהמירו את דתם ועזבו לגמרי את העם היהודי וכדומה. או אלו שהם יהודים טובים אבל חושבים שליהודים לא מגיע מדינה כלל. מבין אלו שכן מצהירים שהם יהודים ציוניים, ומקבלים כספים מגורמים זרים לבגוד נגד עמם, על אלו אני מדבר.

אבל בכל זאת ראוי לציין שגם הנטורי קרתא שנפגשו עם ערפאת ואחמדניגאד לא מסרו להם מידע בטחוני. ייתכן בגלל שלא היה להם את זה, אבל הם לא היו פועלים בשירותם לרגל עבורם או להתלונן בהאג נגד יהודים.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 10-01-2008 בשעה 09:49.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 10-01-2008, 09:58
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
הנטורי קרתא אינם רצים לכנסת וגם לא בוחרים אותם להנהגה
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "איך אתה יודע מה נטורי קרתא מסרו לאחמיניג'אד ומה לא?"

לכן אין לנו חשש מהם. אני כתבתי, שהוא היה יכול להיות ח"כ. פעם היה גם ח"כ חילוני מאיר ווילנר שהיה סוכן של ברית המועצות. אבל כל שאר החילונים התרחקו ממנו, ובשום אופן לא בחרו אותו לתפקידים של שר וכדומה. כמעט כל הקולות הוא קיבל אך ורק מערבים. ובטח שלא היו מוסרים בידו סודות צבאיים. במקרה הזה, אפשר היה לבחור את שאר המפלגות החילוניות. אז גם אני שקלתי כמה פעמים אולי להצביע עבור מפלגה כללית כמו ליכוד וכדומה.

אבל משהו קרה בשנים האחרונות: שברו את המוסכמה הלאומית שהייתה קיימת הרבה שנים, ועשו קואליציה עם מפלגות שמקבלות פקודות מדמשק, כן את המפלגות שמקבלות פקודות מדמשק עשו איתם קולאליציה כל מפלגת העבודה, לא השמאל הכי קיצוני. ולא די רק מפלגת העבודה, אלא גם ח"כ "ימניים כביכול שרצו על הרשימה של רפול, והיו גם דתיים שנתנו בהם אימון ונתנו להם את הקול, אבל מייד אחרי הבחירות חצי מהם נהפכו 180 מעלות וגם הם עברו והשלימו את הקול שלהם לקואליציה של 61 ביחד עם המפלגות שמקבלות פקודות מדמשק. אֲשֶׁר פִּיהֶם, דִּבֶּר-שָׁוְא; וִימִינָם, יְמִין שָׁקֶר! (תהילים קמד)

לפי האחוזים של הח"כ הדתיים שהם בערך 20% משאר הח"כ היהודים, לא היה אף אחד מהם שיעשה כזו רמאות בוטה. ואותו דבר זלא קרו מקרים של בגידה מתוך כל הדתיים המשרתים בצבא. וגם לא מקרים של תלונות בהאג שגם הם קרובים מאוד לבגידה ואף גרוע מהם.

תבין, אני מדבר אליך על הדתיים שמשרתים בצבא ונבחרים לכנסת ולא על אלו שהם נגד המדינה.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
אתה כנראה לא יודע איזה קמפיינים נגד מדינת ישראל מקיימים החרדים הקיצונים בעולם וכמה נזק הם גורמים.
...


אני קורא ומתמצא בחדשות בדיוק כמוך, אתה יכול לראות לפי כמות הדברים שאני כותב, ואולי אף יותר ממך ,אז אתה לא צריך ללמד אותי. מדובר על כמה ליצנים שממש לא משנים את התמונה הכללית. השמאל בישראל זה כן סכנה קיומית. ואת זה אומרים לא רק הדתיים, אלא גם החילונים.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 10-01-2008 בשעה 10:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 10-01-2008, 10:12
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
צריך להיות בכנסת בשביל לגרום נזק?
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "הנטורי קרתא אינם רצים לכנסת וגם לא בוחרים אותם להנהגה"

וענונו (שדווקא בא ממשפחה דתית) היה ח"כ? קלינגברג היה ח"כ?
ובכלל, אולי אתה לא מודע לכך שהיו עוד נבחרי ציבור עם קשרים לברית המועצות כולל כאלו עם ידע ביטחוני נרחב שלגביהם הוכח שקיימו קשר רציף עם הסובייטים (שמעת על משה סנה שהיה איש מפ"ם?).
במלים אחרות-מגע עם גורמים זרים ועוינים התקיים בעבר אף יותר ממה שהוא מתקיים היום.
נכונות לשיתוף פעולה עם מפלגות ערביות ניתן לראות גם בקרב המפלגות הדתיות ואין שום פסול בכך. מדובר במשטר דמוקרטי ובמפלגות שנבחרו על ידי הציבור. ואגב, אני לא בטוח שהמפלגות הערביות הן חלק אינטגרלי מהקואליציה או שהיו כאלה בעבר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 10-01-2008, 10:17
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
צריך להיות בכנסת או בצבא או במתקנים רגישים, שבכל אלו אין גישה לנטורי קרתא
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "צריך להיות בכנסת בשביל לגרום נזק?"

ווענונו בא ממשפחה דתית? גם אתה.

פעם כמעט כל היהודים היו דתיים, אבל הבגידות בעם ישראל באו מאלו שעזבו את היהדות. ווענונו - הוא או עוד לפני זה - הוריו עזבו את הדת וזה מה שיצא ממנו.

הנה גילית את הקלפים שלך, שאתה חושב שאין פסול מלהקים קואליציה עם מפלגות שמקבלות פקודות מדמשק. ועל זה בדיוק אני מדבר: על הסכנה להצביע עבור מפלגה חילונית שהם עלולים למסור מידע לערביי ישראל או לסמוך על השיפוט שלהם ולצרפם להחלטות על גורלנו. מי שמעוניין בזה שיצביע עבורם.

יהודי דתי מודע למשפט רבותינו ז"ל "הלכה היא בידוע שעשו שונא ליעקוב", ואילו מי שבמוצהר נגד המשפט הזה, למרות כל מה שרואים בשטח, הוא באמת עלול למסור מידע לאויב במודע או שלא במודע.

אני בטוח שגם אתה נגד צירופם של המפלגות שמקבלות פקודות מדמשק לקואליציה ולהחלטות שלהם, היית מפחד אפילו להיכנס לכפר שלהם. אבל אתה מנסה להיות פוליטיקלי קוררקט, ראה מה שכתבתי בזה:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...712#post2660022
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 10-01-2008 בשעה 10:37.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 10-01-2008, 10:38
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
דווקא אני לא....
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "צריך להיות בכנסת או בצבא או במתקנים רגישים, שבכל אלו אין גישה לנטורי קרתא"

אני דור שלישי לחילונים גמורים שמסיבה כלשהי דווקא התקרב ליהדות. ועננו הוא בדיוק ההיפך-הוא גדל בבית דתי והתרחק מהדת רק בבגרותו (למעשה, הוא התקרב לדת אחרת-כידוע, הוא התנצר במהלך ההסתובבות שלו בעולם). "מפלגות שמקבלות פקודות מדמשק" זאת הגדרה שלך. אני מדבר על מפלגות שמייצגות את המיעוט הערבי. בנושאים רבים יש להם מהמשותף וזהות האינטרסים דווקא עם המגזר החרדי ובכל מקרה אשמח אם תוכיח את טענת הפקודות מדמשק. לכפרים ערביים בתוך ישראל אני דווקא נכנסתי ואכנס (למעשה, רק אתמול התארחתי אצל ידידים דרוזים בעוספיה-זה נחשב?) משום שבניגוד לאנשים מסוימים אני נזהר מהכללות ומהיסטריה חסרת בסיס. יחד עם זאת, את דעתי הנוקשה ביחס לתביעות פוליטיות של האזרחים הערביים בישראל וביחס לאיומים ביטחוניים שיש מצד גורמים מסוימים הקירבם הבעתי כבר בפורום הזה וזה מחוץ לעניין.
בכל מקרה, לח"כים ערביים אין שום נגישות למידע ביטחוני ומה שכתבת על "עשיו שונא וגו'" מוטב תעביר להירש ודומיו שמלקקים במרץ לאחמיניג'אד ושאר המתוקים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 13-01-2008, 07:29
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
האם אתה לא מכיר את הסיסמה "שלום עושים עם אויבים"?
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "דווקא אני לא...."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
ומה שכתבת על "עשיו שונא וגו'" מוטב תעביר להירש ודומיו שמלקקים במרץ לאחמיניג'אד ושאר המתוקים.


אין לנו אויב יותר גדול מאשר אחמדניג'אד, ונטורי קרתא נסעו לשם לעשות איתו שלום.

למה יצחק רבין ושמעון פרס שהביאו את ערפאת לישראל לעשות איתו שלום וגם נתנו לו נשק ושטחי אמונים עבור המחבלים קיבלו פרס נובל לשלום, ואילו הליצנים האלו לא קיבלו כזה פרס. הרי אתה התחלת להתקרב ליהדות, כדבריך,
ציטוט:
במקור נכתב על ידי קגנס
אני דור שלישי לחילונים גמורים שמסיבה כלשהי דווקא התקרב ליהדות.

היית צריך לדרוש שגם הליצנים האלו יקבלו את אותו פרס שקיבל שימון פרס. למה ייגרע חלקם? בגלל שהם דתיים?.

ערפת אמנם לא ביטל את האמנה הפלשטינית, אבל הוא הצהיר משהו שהיה דומה כאילו הוא מבטל אותה, גם האירנים עושים אותו דבר...

http://news.walla.co.il/?w=/2/1221010
ציטוט:
"פעולותיה של אירן נועדו למטרות שלום", כך אמר היום (שבת) מזכיר המועצה לביטחון לאומי באירן סעיד ג'לילי, שנפגש עם ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית מוחמד אל-ברדעי המבקר בטהרן.

ג'לילי אמר לאל-ברדעי, כי שיתוף הפעולה של אירן בנושא הגרעין יבהיר למערב שהוא טועה. "הטענות לפיהן אירן פועלת לפיתוח נשק גרעיני הן מופרכות", הוא אמר.


_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 13-01-2008 בשעה 07:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:23

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר