לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-01-2008, 21:23
  יאיר82 יאיר82 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.08.06
הודעות: 181
חללי אל אקצה: ירינו רקטה לעבר שקד בשומרון

דובר מטעם חולייה של ארגון חללי אל אקצה טוענת כי אנשיה ירו רקטה לעבר היישוב שקד באזור השומרון. לא דווח על פגיעה ביישוב או בסביבתו. בצה"ל אומרים כי הטענה הפלסטינית נבדקת כעת

עלי ואקד

פורסם:

02.01.08, 20:36

var agt=navigator.userAgent.toLowerCase();var is_major = parseInt(navigator.appVersion);var is_ie = ((agt.indexOf("msie") != -1) && (agt.indexOf("opera") == -1));var is_ie5 = (is_ie && (is_major == 4) && (agt.indexOf("msie 5.0")!=-1) ); function txt_link(type,url,urlAtts) { switch (type){ case 'external' : if( urlAtts != '' ) {var x = window.open(unescape(url),'newWin',urlAtts)} else {document.location = unescape(url);} break; case 'article' : urlStr = '/articles/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'yaan' : urlStr = '/yaan/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'category' : urlStr = '/home/0,7340,L-to_replace,00.html'; url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; } } function setDbLinkCategory(url) {eval(unescape(url));}חוליות "צבא הבשורה" של גדודי חללי אל אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח הודיעו הערב (יום ד') כי ירו רקטה לעבר ההתנחלות שקד שבשומרון. בצה"ל אמרו בתגובה כי הטענה הפלסטינית נבדקת כעת. מכל מקום - לא נודע על נפילת רקטה ביישוב או בסביבתו.



דובר מטעם ארגון "צבא הבשורה" אמר בשיחה עם ynet כי אנשי הארגון ירו בשעה 19:20 רקטה

מסוג "בשאאר 1" וכי הארגון מתכוון להמשיך בפיתוח מערך הרקטות בגדה המערבית. הדובר אומר כי הירי היה בתגובה להמשך למה שכינה "הפשעים של ישראל נגד הפלסטינים".



הדובר הוסיף כי הירי הוא תגובת אנשי הארגון לדיווחים שיצאו מפי הנהגת הרשות על פירוק גדודי חללי אל-אקצה מנשקם. "אנו מחוייבים לדרך המאבק, דרכה של תנועת הפתח. לא נניח את נשקו ונמשיך בהתנגדות לכיבוש. כלי הנשק שלנו ימשיכו להיות מופנים ביתר כוח לעבר האויב הציוני".



זוהי אינה הפעם הראשונה שגדודי חללי אל אקצה מנסים לירות רקטות בגדה המערבית. בעבר נתגלו רקטות סמוך לגדר של אחד היישובים באזור התענכים וכן סמוך ליישוב אבני חפץ שבשרון. בדרך כלל מדובר ברקטה פרימיטיבית מתוצרת עצמית אולם אם יתברר כי הדיווח מהימן הרי שהוא מצביע קודם כל על נחישות הפלסטינים להמשיך ולנסות להעביר את טכנולוגיית הרקטות לגדה המערבית.



רקטות בשומרון: היו כבר ניסיונות ירי

דוברי הארגונים הפלסטינים השונים, בעיקר של ועדות ההתנגדות העממית, אמרו בעבר כי ינסו להמשיך במאמציהם להעביר את ירי הרקטות גם לגדה המערבית. צה"ל חשף בעבר באזור בית לחם מספר רקטות ומשגרים המוכנים לפעולה במבצע שבמסגרתו גם חוסל קצין בביטחון הפלסטיני, שהתברר כי עמד בראש מערך הרקטות של ועדות ההתנגדות העממית בגדה המערבית.



לפני מעט יותר משנה היו שני מקרים שבהם טענו הפלסטינים כי שיגרו רקטות מצפון השומרון

לעבר ישראל. אחת הרקטות שוגרה, לטענת הפלסטינים מאזור ג'נין לעבר מושב רם און שבחבל התענכים. בצה"ל אמרו תחילה שלא ידוע להם על ניסיון לשגר רקטה. כמה ימים קודם לכן, נכשל ניסיון לשגר רקטה מאזור טול כרם.



לפני כשנתיים חוסלו בצפון השומרון אנשי חוליית ג'יהאד איסלאמי. לטענת מערכת הביטחון - הם תיכננו לירות רקטות או פצצות מרגמה אל התנחלויות בשומרון.



לפני חמש שנים תפסו חיילי צה"ל צפונית לשכם משאית פלסטינית ובה שמונה רקטות מסוג קאסם 2 עם משגריהם. זאת, לאחר התרעות שהגיעו לידי מערכת הביטחון, לפיהן יש כוונה להבריח אמצעי לחימה, ובייחוד רקטות קסאם, משכם לכיוון ג'נין, טול כרם וקלקיליה.

לדעתי זאת עליית מדרגה ממש חמורה,נקווה לטוב
מה דעתכם?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 04-01-2008, 07:26
צלמית המשתמש של צנחן1
  צנחן1 צנחן1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.01.05
הודעות: 4,584
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי שלמה רוזן שמתחילה ב "האמת המרה היא שאין מה..."

עוד לא נפלו קסאמים על ישובי השפלה, אבל זה בדרך ....

ציטוט:

צה"ל גילה צינורות דמויי רקטות בשכם

הצינורות, שעליהם כנפונים דוגמת אלו המורכבים על רקטות, נתפסו במהלך הפעילות בשכם בעקבות מידע מודיעיני. לצידן נתפסו מסילות שיגור. גורמים בפיקוד: "זה רק הודות לחופש הפעולה בשכם"
אפרת וייס

שני צינורות עם כנפיים דמויי רקטות קסאם נתפסו אמש (יום ה') במהלך מבצע צה"ל בשכם. פעילות כוחות צה"ל בקסבה בשכם נמשכת מאז אתמול בבוקר. בפעילות משתתפים כוחות מיוחדים של צה"ל, צנחנים, גדוד חרוב וגולני.

במהלך הפעילות, ובעקבות מידע מודיעיני מוקדם, הגיעו הכוחות ל"מעבדה" בה נעשו ניסיונות לייצר מה שבצה"ל מכנים "נשק תלול מסלול". במעבדה נחשפו שני צינורות עם כנפיים דמויי רקטה, וכמו כן מסילות שעליהן התכוונו להציב את הרקטות לאחר הייצור על מנת לשגרן. בצה"ל מעריכים כי מדובר ברקטות בשלבי הכנה מתקדמים.

תפיסת המעבדה אמש הייתה אחת המטרות בפעילות צה"ל בשכם. גורמים בפיקוד מרכז אמרו ל-ynet כי "זהו עוד אירוע שמוכיח שכשלצה"ל יש חופש פעולה מלא ביהודה ושומרון אנחנו מגיעים להישגים אל מול ארגוני הטרור ואלמלא לא היה אותו חופש פעולה הדבר לא היה נראה כך".

מקורות פלסטינים בשכם דיווחו אתמול כי לפחות 25 פלסטינים נפצעו בפעולת צה"ל בעיר - בהם פעוט שנפגע אנוש ואדם נוסף שנפצע קשה. מצה"ל נמסר כי החיילים פעלו למעצר מבוקשים ואמצעי לחימה בקסבה בשכם ועשו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. במהלך המבצע נעצרו שני אנשי פתח, בהם בכיר החשוד במעורבות בפיגועים נגד כוחות צה"ל.

כוחות גדולים של צה"ל נכנסו אתמול בשעות הבוקר המוקדמות אל תוך העיר שכם והתמקמו בדרכים המובילות אליה, ובעיקר לאזור העיר העתיקה. לטענת הפלסטינים, כוחות צה"ל כיתרו מספר אזורים הכוחות הטילו עוצר על אזורים אלה. במהלך הפעולה התפתח עימות בין תושבי שכם - רובם צעירים - לבין החיילים.

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/Arti...3490244,00.html

_____________________________________
! This is Sparta

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:20

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר