לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-11-2007, 22:19
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
העיתון של חמינאי מגנה את אחמדי-ניג'אד

העיתון של חמינאי מתח ביקורת על אחמדי-נג'אד







"ההתנהגות של אחמדי-נג'אד היא דוגמה רעה מאוד", נכתב ביומון השמרני, הנחשב לשופרו של המנהיג העליון של איראן. הביקורת באה על רקע של אחמדי-נג'אד בו תיאר את המתנגדים למדיניות הגרעין שלו כבוגדים דודי כהן
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.ynet.co.il/images/SendArtResponse/mail.gif]
פורסם: 21.11.07, 22:29



"זאת התנהגות בלתי מוסרית, בלתי הגיונית ובלתי חוקית". כך הטיח היום (ד') מאמר המערכת של היומון השמרני "ג'ומהורי איסלאמי" בנשיא איראן, מחמוד אחמדי-נג'אד, על שתקף לאחרונה את מתנגדיו הפוליטיים וכינה אותם "בוגדים".







מדובר בעיתון הנחשב לשופרו של המנהיג העליון של איראן, האיתוללה עלי חמינאי, ומייצג את עמדות אנשי הדת הבכירים ביותר במדינה. העיתון קרא למערכת המשפט באיראן לבצע את עבודתה ולהעניש את מי שמפיץ האשמות בלתי מבוססות וגורם לחרדה ציבורית.





הביקורת שנמתחה על דפי העיתון השמרני, נדירה יחסית בנוף התקשורתי באיראן, שכן לרוב מקפידים כלי התקשורת הרשמיים להימנע מלמתוח ביקורת על בכירי המשטר. אך לא כך הפעם, במאמר נכתב כי "המשך המצב הזה מסוכן עבור המשטר האיראני, עבור הדור הזה ועבור הדורות הבאים". לדברי העיתון, התנהגותו של אחמדי-נג'אד מהווה "דוגמה רעה מאוד".





הביקורת שנמתחה במאמר באה על רקע נאום שערך לאחרונה אחמדי-נג'אד בו תיאר את המתנגדים למדיניות הגרעין שלו כבוגדים. בין השאר האשים את מבקריו כי שלחו אנשים לאויבי איראן להעביר להם מידע על המערכת השלטונית. לדברי אחמדי-נג'אד, "אנחנו מחזיקים בנאום מוקלט של אחד מהם, שבו הוא אומר לאויבינו, 'אל תוותרו, הגבירו את הלחץ כדי לגרום לאיראן לסגת'".



ההערכה היא כי הנשיא התכוון לחוסיין מוסביאן, חבר לשעבר בצוות המשא ומתן האיראני בנושא הגרעין, שנעצר לפני כחצי שנה באשמת ריגול בנושא הגרעין. לאחרונה התבטא שר המודיעין האיראני בנושא והעריך כי מוסביאן יואשם בריגול שכן העביר מידע רגיש לזרים, ובכלל זה לשגרירות בריטניה בטהרן. מוסביאן נחשב למקורבו של אכבר האשמי-רפסנג'אני, נשיא איראן לשעבר ויריבו הפוליטי המרכזי של אחמדי-נג'אד.



המתח הפנימי באיראן גובר לאחרונה לקראת הבחירות למג'לס (הפרלמנט האיראני) שייערכו







במארס 2008. ראשי המחנות השונים במערכת הפוליטית הסירו את הכפפות ולא מהססים להתבטא בחריפות ולעשות כל שביכולתם על מנת לפגוע בסיכויי המתחרים לזכות ביתרון פוליטי לקראת הבחירות.





ההערכה היא כי הגורם העיקרי לכך שנשיא איראן איבד תמיכה ניכרת בציבור היא המצב הכלכלי הקשה השורר כעת במדינה. המשק האיראני סובל מאינפלציה גבוהה, אבטלה ועליות מחירים המקשים על פעילותו. כמו כן קיים כעס רב בציבור על כך שהוא משתמש בסוגיית הגרעין כדי לחזק את מעמדו הפוליטי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:38

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר