31-10-2007, 10:42
|
|
|
חבר מתאריך: 14.03.07
הודעות: 1,061
|
|
אני מנסה לעזור לך להסביר לצד השני שאין לו סיכוי במקרה של תביעה ע"י הצגת קו ההגנה שלך וגם לעזור לך אם תהיה נגדך תלונה. מה לעשות ובתי משפט מחליטים על סמך מה שמונח בפניהם וכמעט לא מקשיבים ל'סיפור' שאין לו אחיזה במסמכים. כמו כן בבית המשפט ישנה משמעות מיוחדת אם הגירסה שלך היא בדיעבד או עקבית מתחילת האירוע.
לכן, לטובתך, אני מבקש שתשלח לה מכתב מסודר המגולל את כל הסיפור, את בקשת ההחלפה אחרי המועד שאתה מאפשר להחליף, את היות המוצר פגום ולא ניתן לשימוש ואת הפיצוי - שלפנים משורת הדין - אתה מציע. לו אני במקומה, אחרי המכתב, הייתי שוכח מהסיפור או לוקח הפיצוי שהצעת.
|