לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-10-2007, 17:01
  מנגינת החליל מנגינת החליל אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.08.07
הודעות: 1,376
ראשי חיזבאללה מגבירים את טון האיומים

בלעדי ומיוחד למקורות המזרח התיכוניים של תיקדבקה: ראשי חיזבאללה מגבירים את טון האיומים שלהם על וושינגטון: אם האמריקנים יבנו בסיסים בלבנון, וכוחות צבא אמריקנים ישהו בלבנון, לבנון תהפוך להיות עיראק מס' 2. נאווף מוסאווי Nawaf Mussawi, מראשי הארגון: 'אנחנו נטפל בחיילים האמריקנים בלבנון כבצבא כיבוש'. מקורות צבאיים לבנוניים וישראליים: יש לקחת את איומי חיזבאללה ברצינות. חיזבאללה ילחם במדריכים, או כוחות אמריקנים שיגיעו ללבנון, מאחר והוא יראה בכך ניסיון אמריקני לבטל את יתרונו הצבאי על צבא לבנון, ושלב נוסף בתוכניות האמריקניות להגשים את החלטת מועצת הביטחון 1559, הקוראת לפירוק חיזבאללה מנשקו. המקורות אומרים, כי אפשר לצפות שאיראן וחיזבאללה ינסו על ידי שורה של פעולת צבאיות מקדימות, למנוע את בואם של כוחות אמריקנים, והקמת בסיסים אמריקנים בלבנון.

יום שלישי, יא חשוון תשס"ח, 11:15, 23 באוקטובר 2007


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.debka.co.il/photos/2698.jpg]
הכוחות האנטי-אוויריים החדשים של חיזבאללה.



התגובה החריפה הזו של חיזבאללה באה בעקבות הפרסומים הבלעדיים של דבקה-נט-וויקלי DNW, ותיקדבקה, לפיהם מפקד חזית המרכז האמריקנית האדמירל וויליאם פאלון Admiral William Fallon, שוקד עתה על הכנת תוכניות צבאיות נרחבות שתכלולנה שדרוג כוחו של צבא לבנון על ידי האמריקנים.

התוכניות האמריקנית לגבי צבא לבנון כוללות, הקמת ואימון 4 חטיבות לבנוניות, שתהפוכנה ליחידות עילית, ותוכלנה להגן על ממשלת ביירות. מקורותינו הצבאיים פרסמו בלעדית ידיעה זו ב- 10 לספטמבר. הקישו כאן לקרוא את הידיעה המקורית. בנוסף לכך, החלו האמריקנים בהקמת בסיס אווירי גדול בקליעת Kleiat , לא רחוק מגבול לבנון-סוריה. ידיעה זו פורסמה לראשונה על ידי מקורותינו ב-9 לאוקטובר. הקישו כאן

לקרוא את הידיעה המקורית. הידיעות האלה הוכחשו על ידי ממשלת לבנון, ורמטכ''ל צבא לבנון הגנרל מישאל סולימן Gen. Michel Suleiman, אמר כי אם מי שהוא בממשלת לבנון דן בתוכניות כאלה, הוא בוודאי היה מדווח עליהן לו.

אולם ביום ב' חזר על ידיעות אלה העיתון הלבנוני הפרו-סורי א-סאפיר, as-Safir, וקבע, כי האמריקנים עומדים להקים בסיסים צבאיים בלבנון.

המקורות הצבאיים של תיקדבקה מוסרים כי בימים הקרובים יבוא האדמירל פאלון, לביקור נוסף בלבנון, במטרה לקדם את התוכניות הצבאיות האמריקניות לגבי צבא לבנון.

התוכניות הצבאיות האמריקניות, מצד אחד, הבחירות לנשיאות לבנון, שכל פעם נדחות מחדש, הפעם ל-12 לנובמבר, והמעורבות הצבאית והפוליטית האיראנית והסורית בלבנון, מצד שני, מגבירות את המתח הצבאי הפנימי בלבנון.

המקורות הלבנוניים של תיקדבקה מציינים כי כאשר חיזבאללה מדבר בגלוי, על הפיכתה של לבנון לעיראק, הוא מתכוון להתקפות טרור על מדריכים צבאיים, או כוחות האמריקנים אחרים שיגיעו ללבנון, וגם על פריצתה של מלחמת אזרחים, המקבילה למלחמת האזרחים השיעית-סונית, המתחוללת בעיראק.

עוד מציינים המקורות שלנו כי חיזבאללה, שלרשותה עומדים עתה כ-25,000 נושאי נשק, היא מליציה הרבה יותר מאורגנת ומאומנת צבאית, מאשר כל מליציה שיעית אחרת הפועלת בעיראק. לפני 24 שנים ב-1983, גרמו סוריה וחיזבאללה, לכוחות המרינס האמריקנים ששהו בלבנון, לצאת את המדינה, לאחר שורה של פיגועים קשים בשגרירות ארצות הברית, ובמפקדות הצבא האמריקני בביירות, פיגועים בהם נהרגו למעלה מ-300 דיפלומטים, ואנשי מרינס אמריקנים.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר