לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-10-2007, 22:06
  מנגינת החליל מנגינת החליל אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.08.07
הודעות: 1,376
אתר סורי חושף: אהודברק נפגש עם ג'ונבלאט

var Pic = new Array()Pic[0] = 'http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NEW-782979309558869.jpg'Pic[1] = 'http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NFC-341442286968232.gif'var slideShowSpeed = 3000var crossFadeDuration = 2var tvar j = 0var p = Pic.lengthvar preLoad = new Array()for (i = 0; i < p; i++){ preLoad[i] = new Image() preLoad[i].src = Pic[i]}function runSlideShow(){ if(Pic.length>0 && document.images.SlideShow){ if (document.all){ document.images.SlideShow.style.filter="blendTrans(duration=1)" document.images.SlideShow.style.filter="blendTrans(duration=crossFadeDuration)" document.images.SlideShow.filters.blendTrans.Apply () } document.images.SlideShow.src = preLoad[j].src if (document.all){ document.images.SlideShow.filters.blendTrans.Play( ) } j = j + 1 if (j > (p-1)) j=0 t = setTimeout('runSlideShow()', slideShowSpeed) }}function calculateFSize(obj,defsize,change,minsize,maxsize) {var fontsize = parseInt(obj.style.fontSize)fontsize = change + (isNaN(fontsize) ? defsize : fontsize)fontsize = Math.max(minsize,fontsize)fontsize = Math.min(maxsize,fontsize)obj.style.fontSize = fontsize + 'pt'}function changefontsize(num) {calculateFSize(document.getElementById('ctl00_Mai nContentplaceholder_UcArticle1_lblArticleContent') ,9,num,8,16);calculateFSize(document.getElementByI d('ctl00_MainContentplaceholder_UcArticle1_lnkWrit erName'),9,num,8,16);calculateFSize(document.getEl ementById('ctl00_MainContentplaceholder_UcArticle1 _lnkWriterSiteUrl'),9,num,8,16);calculateFSize(doc ument.getElementById('ctl00_MainContentplaceholder _UcArticle1_lblHead1'),13,num,11,19);calculateFSiz e(document.getElementById('ctl00_MainContentplaceh older_UcArticle1_lblHead2'),9,num,7,15);}
ראשי / ביטחון/טרור מדיני/פוליטי |
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nfc.co.il/img/addFont.gif]
הגדל גופן
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nfc.co.il/img/decFont.gif]
הקטן גופן
אתר סורי חושף: אהוד
ברק נפגש עם ג'ונבלאטשר הביטחון, אהוד ברק, נפגש באופן סודי ביותר עם ווליד ג'ונבלאט, ממנהיגי הדרוזים בלבנון
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/midBull.jpg]
על-פי הערכה ניסה ג'ונבלאט לבקש מברק לשכנע את ארה"ב לתקוף בסוריה
מאת: איציק וולף |
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nfc.co.il/img/envelop.gif]
| Nfc.co.il/blog/Itzik


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NEW-782979309558869.jpg]
[צילום: AP]
שר הביטחון, אהוד ברק, נפגש (שבת, 20.10.07) עם יו"ר המפלגה הסוציאליסטית הפרוגרסיבית בלבנון והמנהיג הבולט ביותר של הקהילה הדרוזית במדינה, ווליד ג'ונבלאט. כך מדווח האתר הסורי 'שאם פרס' על-פי מקור דיפלומטי ערבי.

בעידודו של סגן נשיא ארצות הברית, דיק צ'ייני, נפגש ברק עם ג'ונבלאט באחד ממלונות וושינגטון ששמו לא פורסם. הדיפלומט הערבי, שהיה המקור לידיעה, העריך כי ג'ונבלאט יבקש מברק לעזור לו בשיכנוע הממשל האמריקני בצורך להתקיף את סוריה בכדי להפיל את השלטון בדמשק.

לפגישה הגיע ברק, שכבר היה השבוע בוושינגטון ואף נפגש עם נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, מניו-יורק בעידוד ובגיבוי של סגן נשיא ארצות הברית, דיק צ'ייני, אשר עודד את שר הביטחון לפגוש את ג'ונבלאט.

על-פי הדיווח, יזם את הפגישה ווליד פארס, אמריקני ממוצא לבנוני. לפארס קשרים טובים ואמיצים עם איפא"ק, שדולת הארגונים היהודיים האמריקניים, והוא שכר באותו מלון אגף שלם בשמו לשם עריכת המפגש בין ג'ונבלאט לאהוד ברק. באתר הסורי דווח כי אחד ממלוויו של ברק קיבל את האגף עוד ביום שישי בערב לקראת הפגישה.

אופוזיציה ללחוד ולחיזבאללה הפרו סוריים

ווליד ג'ונבלאט עומד כיום באופוזיציה לנשיא לבנון אמיל לחוד ולחיזבאללה בשל היותו מתנגד להשפעה הסורית על לבנון. אומנם ממלחמת האזרחים במדינה תמך בנוכחות הסורית אך מאז מות חאפז אל אסד, בשנת 2000, הוא תמך בסיום ההשפעה הסורית.

לאחר ההתנקשות בחיי ראש ממשלת לבנון לשעבר, רפיק אל-חרירי, בשנת 2005 טען ג'ונבלאט שחרירי סיפר לו כמה חודשים קודם לכן, שנשיא סוריה בשאר אל אסד איים על חייו באופן אישי בפגישה קצרה שנערכה בדמשק בשנת 2004. ג'ונבלאט עצמו התבטא בפומבי על חששותיו מהתנקשות בחייו, בשל עמדתו נגד סוריה.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:50

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר