לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-10-2007, 09:46
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
נציגתו של פרנק לואי לאנשי החשכ"ל: בשעה 5 אולמרט יכתיב לכם את תנאי מכרז בנק לאומי

"כשתחזרו לישראל, תוזמנו בשעה חמש לאהוד אולמרט. הוא יכתיב לכם את השינויים שאנחנו דורשים". כך, על פי אנשי החשב הכללי אמרה להם עו"ד תמי בן דוד, שייצגה את קבוצת פרנק לואי, בהתמודדות על בנק לאומי. זאת על פי חשיפת "ידיעות אחרונות" הבוקר, פרטים מהחקירה המתנהלת נגד אהוד אולמרט בחשד להטיית מכרז רכישת גרעין השליטה בבנק לאומי לטובת לואי, מקורבו. אולמרט כיהן אז כשר האוצר. בן דוד היא עורכת דין במשרד גרוס ובנו של אהוד אולמרט, נשוי לבתו של יוסי גרוס. על פי "ידיעות אחרונות" למחרת אכן נערכה פגישה (שנקבעה לשעה חמש אך הוזזה לשבע) בה הקריא אולמרט לנוכחים שינויים שהוא דורש לבצע במכרז. על פי התחקיר, אולמרט העביר את המסמך גם לעיונו של נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, שנכח בפגישה, החשב הכללי באוצר, ירון זליכה, נטל ממנו את המסמך שבו נכתב: "בהמשך לשיחה עם תמי בן דוד". מקורביה של בן דוד הגיבו לתחקיר: היא אמרה להם שאולמרט הוא הסמכות ולא הם. שום דבר מעבר לזה.

התחקיר המתבסס על חקירת המשטרה המעלה חשדות כי אולמרט ניסה להטות את המכרז לטובת מקורבו. על פי החקירה העניין הציק כמעט לכל הנוכחים בחדר פרט למנכ"ל המשרד אז, יוסי בכר. עוד נטען כי במהלך החקירה התקשו חוקרי המשטרה לקבל שיתוף פעולה עם בנק ישראל שלא שש להמציא להם מסמכים. בפגישה אחרת שנערכה מאוחר יותר, התעמת זליכה עם אולמרט והטיח בו כי השינויים שהוא מבקש לערוך יביאו לכך שבנק לאומי יירכש מתחת להערכת השווי שלו - לראשונה בתולדות המדינה. על פי החקירה בישיבה הזאת אולמרט החליט לסגת בו מהשינויים המהותיים שהציע.

לשכת אולמרט ותמי בן דוד הגיבו כי מסרו את כל הידוע להם לחוקרי המשטרה. עו"ד גרוס העיד כי לא טיפל כלל בענייני פרנק לואי. מבנק ישראל נמסר כי אין יסוד לטענה שהבנק לא סייע למשטרה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 19-10-2007, 12:59
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
זאת ממש לא נקודת מפנה
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "יש אופצייה לסרוק את הכתבה הסופר-חשובה הזו?"

אני מפנה אותך למאמר של צבי לביא היום ב-YNET נגד זליכה - אין שינוי בדפוס הפעולה של "ידיעות", הוא ממשיך לטשטש את העקבות של אולמרט המושחת ולתקוף את מי שנלחם בשחיתות(זליכה, לינדנשטראוס).
בידיעות יש כתב בודד, מרדכי גילת, שתומך במאבק בשחיתות, וגם הוא כבר מנהל מו"מ עם "ישראל היום". גם הכתבה הזאת הוכמנה בתוך המוסף לשבת, ללא הפנייה בכותרת. הכתבה עצמה מעניינת ומתקבל ממנה הרושם שהחשדות נגד אולמרט חמורים. על נגיד בנק ישראל נאמרים דברים חמורים, שגובלים בשיבוש הליכי משפט: לפי הטענות האיש שיקר בחקירתו, ופרטים רבים הוא "לא זכר", "לא שמע", "לא ידע". אין פלא שהאיש יצא בסדרת ראיונות להשמצת זליכה(נסיון שקוף להקדים את המכה).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:33

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר