לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-10-2007, 13:53
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה "על וינוגרד להתפטר – אין כל טעם בוועדה"

ההורים השכולים זועמים על ההחלטה להימנע ממסקנות אישיות נגד המעורבים בניהול מלחמת לבנון ה-2 ויקדימו את פרסום דוח החקירה האלטרנטיבי שחיברו. "רה"מ הצליח לחשק את הוועדה"

אמיר בוחבוט
9/10/2007 8:33

אחרי שדרשו ועדת חקירה, הפגינו על המחדלים ואף החלו לחבר דוח חקירה משלהם כדי להציג את הכשלים בזמן מלחמת לבנון השנייה, עולים עתה ההורים השכולים שלב נוסף במאבקם. לאור תחושות הזעם והאכזבה שהם חשים בעקבות החלטת ועדת וינוגרד כי לא יוגשו מסקנות אישיות נגד המעורבים במלחמת לבנון השנייה ובכישלונותיה, יתכנסו היום ההורים כדי לדון בצעדי המחאה הבאים ובראשם קריאה ליו"ר הוועדה, השופט בדימוס אליהו וינוגרד, להתפטר מתפקידו.

ההורים השכולים של מלחמת לבנון השנייה קיבלו בזעם את ההחלטה של ועדת וינוגרד לא להגיש מסקנות אישיות נגד המעורבים בניהול מלחמת לבנון השנייה ובכישלונותיה. היום בצהריים יתכנסו ההורים השכולים בבית משפחת קלאוזנר בבית-חורון כדי לדון בצעדי התגובה להחלטה של ועדת וינוגרד.

ישראל קלאוזנר, ששכל את בנו אוהד בעיירה בינת-ג'בל ומרכז את עבודת דוח הביקורת האלטרנטיבי של ההורים השכולים, אמר ל-nrg מעריב כי "בשנה האחרונה ריכזנו עדויות מפקדים, עדויות ממבקר המדינה ועדויות מוועדת וינוגרד אותן קיבלנו במלואן".

לדבריו, "חשבנו שווינוגרד יעשה את העבודה, אבל כמו שזה נראה, ראש הממשלה הצליח לחשק את הוועדה באמצעות עורכי דין, וללא מסקנות אישיות אין טעם בוועדת וינוגרד".

לידיעה המלאה

מי ידע שכך יהיה?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:19

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר