לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-03-2005, 12:17
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
לנדאו: שרון הפך את הפוליטיקה לבית זונות

לאישור השרים וסגני השרים החדשים קדמה דרמה קטנה, כאשר השר אופיר פינס הודיע כי יצביע נגד המינויים. שרי העבודה פרשו להתייעצות, שבה שקלו להצטרף לעמדתו של פינס. ואולם כעבור זמן קצר חזרו שרי העבודה לשולחן הממשלה והצביעו עם יתר השרים בעד המינויים החדשים. פינס עצמו לא השתכנע ונעדר מההצבעה.

ראשי המורדים בליכוד, שעוד לפני ישיבת הממשלה מתחו ביקורת חריפה על שרון, המשיכו במתקפה. ח"כ עוזי לנדאו אמר: "ראש הממשלה הפך את הפוליטיקה לבית זונות". עמיתו, ח"כ מיכאל רצון השמיע טענה דומה: ''המינויים החדשים הם מיסוד הזנות הפוליטית בישראל. לא ניתן לתופעה כזו להתרחש. ניאבק בכל כוחנו. יש גבול לכל תעלול, אי אפשר להוריד את הפוליטיקה לשפל חסר תקדים כזה''.

ח"כ יולי אדלשטיין, מראשי "המורדים" אמר שהמינויים הינם תשלום שקיבלו תומכי ההתנתקות וכי "המורדים" יתכנסו היום כדי לגבש עמדה מאוחדת נגדם. "אני מוכן ללכת באופן אישי ללחוץ את הידיים לרוני בר-און וזאב בוים ולהסביר שההתנגדות שלנו היא לא אישית אלא חלק מהמאבק בתוכנית ההתנתקות", אמר אדלשטיין ל-NRG מעריב.

ח"כ איתן, שנחשב לאחד ממבקריו החריפים של שרון בסיעת הליכוד, אמר שמדובר במהלך ציני של ראש הממשלה, שרק שעה קלה קודם לכן חתך באכזריות את סל התרופות ואת תקציבי הרווחה לקשישים וקרא לציבור להדק את החגורה. "גם בפוליטיקה יש גבול לציניות", אמר איתן, "ראש הממשלה רוצה שהעם יעבור תהליך קורע וכואב. איך אפשר להתייחס אליו ברצינות? מדובר בבזבוז של עשרות מיליוני שקלים. רק את הכבשים שלו בחווה הוא עוד לא מינה".

איתן טען כי השרים וסגני השרים מונו לא לפי דירוג במפלגה או יכולות, אלא רק על פי מדד הנאמנות לראש הממשלה. לפיכך הוא דרש מיו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער לכנס עוד הבוקר דיון דחוף כדי לדרוש הבהרות משרון.

ח''כ איוב קרא (ליכוד) היה חריף עוד יותר. ''יש טעם לפגם בכך שההתנתקות, מהלך קשה ושנוי במחלוקת, עברה בזכות חופן מזדות", אמר, "ראש הממשלה, שלא הצליח לגייס רוב על בסיס חזונו המדיני, החליט לרכוש אותו תוך שימוש בכספי ציבור''.





"מסע קניות מושחת"



באופוזיציה התחרו ביניהם הח"כים בשאלה מי יתקוף את המינויים החדשים במילים קשות יותר. ח"כ בני אלון האשים את שרון בשחיתות: "משפחת שרון ממשיכה את מסע הקניות המושחת שלה על ידי מינויים יקרים ומיותרים על חשבון סל התרופות. אם אף אחד בממשלת הבובות לא יעצור את שרון מי יודע לאן תגיע העריצות השלטונית".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ צבי הנדל, הצטרף לדברים: ''בעולם התחתון משלמים בחיים, במשפחת קורליאונה-שרון משלמים בשוחד פוליטי מושחת המדיף ריח רע. הכסף של הציבור נאנק תחת הנטל ומשולם לנאמני משפחת הפשע, שכל עיסוקה הוא חיסול הציונות והחלוצים המתיישבים. המשפחה הזאת חייבת ללכת הביתה. המדינה שייכת לעם, והיא לא נכס פרטי שלהם''.

מן העבר השני אמר ח''כ יוסי שריד (יחד): ''ההתנתקות, מטהרת השרצים הגדולה, תטהר עכשיו גם שמונה שרים וסגני שרים מיותרים. צריך רק לקוות שהשרים והסגנים החדשים לא יקבלו סרטן מעי הגס מהישיבה על כורסאות עור הצבי שלהם, וכך ייווכחו לדעת עד כמה יקרה כורסתם, עד שאין עוד כסף לחולים''.

ח"כ יצחק כהן (ש"ס) תקף אף הוא. "שיטת התמלוגים של ראש הממשלה מזכירה משטרים אנטי-דמוקרטיים", אמר, "היום ברור שההתנגדות למשאל עם היתה מחשש למלחמת אחים בין חברי הליכוד על כסאות השרים וסגני השרים".

יו"ר סיעת שינוי, ח"כ רשף חן אמר: "ראש הממשלה פוגע בעבודת הכנסת אולי בכוונת תחילה, שכן מרוב שרים, לא יישארו עוד מעט ח"כים לעבודה במליאה ובוועדות הכנסת".

מי שלא נשמע מוטרד מהמינויים הוא המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס. "בוא נדבר דוגרי, יש לנו פרלמנט עם 12 מפלגות, חלקן חצויות, מה אתם רוצים שנעשה?", אמר. "ממשל צריך קואליציה, כל קואליציה מחזיקה מעמד זמן קצר בלבד ויכולה להתקיים סביב נושא אחד בלבד".



http://www.nrg.co.il/online/1/ART/914/882.html
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 30-03-2005, 15:20
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
לא ייאמן, אתה אשכרה לא רואה את ההבדל. כמה עצוב...:(
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "וכמובן שאף צבוע לא יתנפל על עוזילה כמו על לפיד"

טומאש פתח ג'ורה על חברת כנסת, כאשר הוא השתמש בהשוואה לזונה, ורק מי שיכול להציע לגולשת
ללכת לתל ברוך, לא יראה את השוביניזם המכוער הטמון בהשוואה הזו, כשהיא מופנית לאישה. הגדרת
הכנסת/ממשלה כבית זונות, היא דבר עתיק יומין, שאין בינו לבין שוביניזם ולא כלום (לך ספור את כמות
הנשים בשניהם, ותגיע בקושי ל15 אחוז, כאשר ברור שלא הנשים שם, הן המטרה לביקורת של לנדאו).

אי אפשר לשים את לנדאו וטומאש על אותה משבצת בכל קנה מידה. לנדאו עדיף עליו בכל קנה מידה
חיובי של השוואה. רק כאשר קני המידה הם שליליים, אז טומאש מנצח בנוק אאוט...
יושר אישי - לנדאו לא יודע שוחד פוליטי מהו. טומאש קיבל שוחד פוליטי של 700 מליון.
אידיאולוגיה כלשהי - כולם יודעים במה לנדאו מאמין. טומאש עצמו לא יודע במה יאמין מחר, וד"ש למכוניות שדרצה לפוצץ במרכז שכם ועזה...
רקע צבאי - טומאש מכונאי. לנדאו קצין צנחנים.
השכלה - טומאש משפטן, לנדאו ד"ר להנדסה ב-MIT.

ולבסוף סגנון אישי - אין מראיין אחד שנאלץ להגן על כבוד סבתו בראיון עם לנדאו, ואין אישה שיכולה
להעיד שכונתה על ידיו זונה, רק בגלל מינה. לגבי טומאש תקצר היריעה מלפרט את מעללי איש-הטורט...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:38

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר