לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום כתיבה וספרות!!! והשורה הנעה - נוע תנוע! אוסף ביקורות הספרים של כל הזמנים אוסף אתגרי הכתיבהלכתיבה הציטוט הנבחר: 'הסופר, כמו הילד, אוהב לשחק משחקים, אבל יודע להציב את הגבול בין האמת לבדיון' מאת פרויד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > כתיבה וספרות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-09-2007, 23:44
  niki440 niki440 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.07
הודעות: 3
?Do You See Me

Turn it inside out so I can see
The part of you that's drifting over me




קריאות הבוז מפיו ומבטי הלגלוג והשנאה ששילחו לעברה עיניו האפורות שברו את ליבה בכל שניה יותר ויותר, כל סדק, כל שבר שנשבר מליבה נושר, נושר מנשמתה, נאבד בחלל האפל שבו היא לכודה, נאבד ונבלע בחשכה, נאבד ולעולם לא ישוב לליבה.



I sense it now, the water's getting deep
I try to wash the pain away from me




מבטה קבוע על רצפת העץ המבריקה, שצוחצחה שעתיים לפני, לקראתה, ידעה. נאבקת במחנק שבגרונה,הודפת את הדמעות שנאבקות לצאת, להשתחרר, לוחמת בהן. לוחמת בחלל שנוצר בליבה, בריק שמכאיב לה בנשמתה, בכאב שמכרסם אותה לאט לאט, באיטיות, הכאב הקטלני, שגוזל ממנה כל טיפת חיים שנשארה בה, מרוקן אותה. לוחמת בכולם, לוחמת בעצמה. נאבקת להישאר, נאבקת להחזיק מעמד, למצוא פיסת אור להחזיק בה, נאבקת לקום ולהתגבר.



Away from me



מרימה את מבטה מהרצפה ופונה אל עבר שולחן העץ הקטן שעמד בודד בעברו השני של החדר, הרהיט היחידי בכל החדר. פוסעת באיטיות אל עבר השולחן, שוקלת כל צעד בעשותה זאת, מודעת לכך שהיא נכנעה, לחשכה, לחוסר התקווה, לאכזבה, היא נתנה להם לנצח אותה, לגבור עליה, אבל היא כבר הייתה במצב שכבר לא היה לה אכפת. רצונה היחיד לסלק את הכאב, לעקור את הריק שהתחפר עמוק בליבה, מכרסם כל טיפה של שמחת חיים ממנה. נזכרת בעיניו האפורות, עיני הסערה האפורות שלו, נזכרת איך יכלה לטבוע בהן, לחשוב שיכלה לראות מבעדן, לראות את מה שהוא רואה, להרגיש את מה שהוא מרגיש.
לעיתים הייתה נתקלת בו במסדרונות בית ספרה, הוא היה משלח לעברה מבט מלא שנאה ולגלוג ומוסיף עוד כמה עלבונות עסיסיים לעברה. עלבונות שחתכו אותה כמו פגיון זכוכית מושחז. מבט שהחריב את עמקי נשמתה אך בו בעת גרם לליבה לעשות סלטה קטנה במקום. מבט שהאיץ את קצב פעימות לבה ובו בעת גם גרם לקצב ליבה להאט. מבט שעצר אותה מלכת, שדמה ורק שניהם קיימים ביקום, ללא אף אחד אחר. מבט שגרם לזמן לעבור באיטיות, מבט שלא רצתה לשכוח ומבט שלא רצתה לעזוב. מבט ששילח בה שנאה ולגלוג, מבט שגרם לליבה להיסדק לרסיסים קטנים. היא רק הייתה יוצאת בריצה מהבית ספר ומשחררת את כל הדמעות שחיכו לצאת, את כל העצב והכאב שרצה לפרוץ, כל דמעה צורבת יותר מקודמתה.
כאשר הבחינה שהגיעה ליעדה, התיישבה על הכיסא הקטן שנח על יד השולחן, גורמת לרעש גרירה שהדהד בכל רחבי החדר הריק. נטלה דף ועט והחלה לכתוב את מכתבה האחרון. המכתב שיסמן את הסוף.



Do you see me?




זה מן קטע קטן עם המשך, תגיבו איך זה אז אני אכתוב את ההמשך, לדעת מה טוב או לא ואז אני אשפר :]



מקווה שאהבתם :]



אהה.. כל הזכויות על מילות השיר באנגלית שייכות למישל בראנץ'.

נערך לאחרונה ע"י niki440 בתאריך 26-09-2007 בשעה 23:49.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר