לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 26-09-2007, 19:46
  רמבו 6 רמבו 6 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.07
הודעות: 2,959
חח אחי אתה עשית השוואה ממש לא הגיונית, יש הבדל בין המצב שלנו לאינדיאנים שהיו בארה"ב
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי levy99 שמתחילה ב "כן זה היה שלהם"

המהגרים מאירופה דאז, שהיום נקראים אמריקנים, אכן כבשו את היבשת הענקית הזו מאינדיאנים שלא הכריזו על השטח באופן רשמי כשטח שלהם. לזה ניתן לקרוא "כיבוש". הבריטים אשר כבשו חלקים נכבדים מאפריקה במזרח ובמזרח התיכון במסגרת תקופת האימפריאליזם ואחרי זה, באמת כבשו אדמות לא שלהם ולא היו שייכים להם אי פעם, יש אין ספור דוגמאות לעמים שכבשו..
אבל להשוות אלינו זה ממש לא מוצדק שכן שוב, איוש ועזה אף פעם לא היו שייכים לא באופן רשמי ולא באופן לא רשמי ל"עם" שנקרא "פלסטינים", אם אתה מחפש של מי היה במקור, זה היה שייך לנו במקור עוד מלפני אלפי שנים, אותו כיבוש שלנו בעצם החזיר לנו את השטחים שלנו, ואתה יודע מה? גם אם תקרא לזה כיבוש ועדיין תדבוק בכך שצריך "להחזיר", אין ולא היה כזה דבר עם פלסטיני, זה סתם אוסף של הרבה ערבים שנדדו לכאן ואחרי שגדלו ועשו הרבה ילדים ומה לעשות התפתחו למיליונים, הם דורשים ריבונות, על מה ולמה? האדמה הזו אף פעם לא היתה שלהם, לפיכך אין להם זכות בכלל לבקש אותה, זה שבן אדם יושב או חי במקום מסוים אין זה אומר שהיא בהכרח שלו, צריך עוד כמה סיבות על מנת שתהיה שלך באופן מוצדק.
כמו שאדם קונה קרקע ווילה, הוא קונה אותה בכסף, קונה אותה ראשון, הוא לא ישב עליה והכריז עליה כשלו סתם כך כמו ה"פלסטינים" אלא השיג אותה בדרך מוצדקת.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 26-09-2007, 22:31
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
עוד ידיעת בלוף/ספין קדימתי/אבו מאזני
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looopy שמתחילה ב "הפלסטינים מדווחים: נתפסו שתי רקטות שכוונו לשכונת גילה ובקבוקים המכילים חומרים כימיים"

מנסים למכור למשה מפתח תקווה שוב את התרמית החבוטה של "מי שיודע לטפל בהם ביעילות אלה רק מנגנוני הבטחון של הבלי בג"צ ובלי בצל"ם".

הבנאדם הזה - אם יש לו זכרון קצר (או שהוא שמאלני ואז אין בכלל פונקציה של זכרון) - ישכח מהר מאוד איך צה"ל באש ודם דיכא את הטרור הפת"חי/חמאסי/ג'יהאדי ואללה יודע עוד מי, למימדים נסבלים בהחלט. זה אחרי שאותם גיבורים מדומים של הרג'ובים והדחלנים, במקרה הטוב לא עשו דבר בלי ששילמו להם שוחד.

שנים האכילו אותנו באשליה שהגנגסטרים של אש"פ יכולים להשליט סדר שעשר דובדבן לא יכלו לעשות. זה היה כמובן בלוף: אבל אכלו אותו.

עברו כמה שנים ושוב סומכים על הזכרון החלש של האזרח שיאמין עוד פעם לתרמית. הם מציבים כמה צינורות - יעני כאלה שצה"ל הכבד מעולם לא היה חושף - והם גם חושפים אותם. כן, כן אלה הם אותם סמרטוטים הצועדים בסך בתחתונים אל מול אנשי החמא"ס - אותם סוחרי סמים, אנשים וגנגסטרים שכונתיים... בפעם השניה בעשר שנים מנסים לדחוף לנו את המכשיר הלא שווה כלום הזה, כפתרון פלא שיפתור את בעיותינו.

אשרי המאמין.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:26

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר