לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-03-2005, 09:02
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה טרנד חדש: חרם סלולרי כל חודש

טרנד חדש: חרם סלולרי כל חודש


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://news.msn.co.il/s.gif]

בשנה שעברה היו לנו שניים, השנה כבר היה אחד, והחל מהחודש הבא מתוכנן אחד בכל חודש. הצרכנים זועמים על החברות הסלולריות, החברות מצפצפות על הצרכנים, ואופנה חדשה באה לעולם
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://news.msn.co.il/NR/rdonlyres/B64E9D36-4A1E-4B43-8578-C2E184A5BC17/43321/tmp5A9Item.jpg]


אהוד, תכבה את המכשיר. ברק. (ארכיון: AP)



מאת: דוד ורטהיים

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://news.msn.co.il/s.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://news.msn.co.il/s.gif]
"אנחנו חיים במדינה מופלאה, ואחד הדברים שמאפיינים אותנו זה שאנחנו אוהבים להתלונן על הדברים הרעים שעושים לנו, אבל לרוב נמנעים מלעשות משהו בנוגע לזה. הגיע הזמן להתחיל להחזיר ולהראות לגופים שאנחנו אלה שמשלמים להם את המשכורת, שאנחנו לא פראיירים. שאי אפשר להמשיך ולעשות 'קופה' על הגב שלנו על-ידי מחירים מופרזים".

מריחים חרם חדש באוויר? חוש הריח שלכם לא טועה. מכתב שמופץ בשבועות האחרונים בקרב גולשים ברשת האינטרנט קורה להטלת חרם כללי בן יממה על החברות הסללוריות ב-4 באפריל. להפסיק לדבר ליום אחד - קוראים לנו המארגנים, לא בפעם הראשונה.

לא פעם ראשונה


שביתת התלמידים הארצית שאורגנה דרך רשת האינטרנט ונחלה הצלחה חסרת תקדים, בוודאי מעודדת את המארגנים. אבל המחוברים לעניינים יזכרו בוודאי שלא מדובר פה בחידוש. זהו המרד הסלולרי הרביעי המתארגן בישראל. המרד הראשון יצא לפועל ב-25 לינואר בשנה שעברה והוא אורגן על ידי אצ"ע (ארגון צרכנים עצמאי). אותו ארגון יזם גם את המרד השני, ב-16 לפברואר באותה השנה.

שתי הפגנות הכוח הראשונות מסוגן הביאו להדים חיוביים בתקשורת, ולאלפי תגובות של רבים שרצו להשתתף, אך טענו שלא ידעו על היוזמה בזמן. המארגנים
דיווחו באתר האינטרנט שהקימו, כי 37 אלף מנויים מכל חברות הסלולר השתתפו בחרם, מספר שיש לפקפק בו, בהתחשב בעובדה שאין מי שיכול לספק נתונים מדוייקים.

את המרד השלישי ארגן אתר האינטרנט
'נזק' בחודשים האחרונים. המארגנים קראו לצרכני הסלולר להילחם בהעלאת המחירים של "הקרטל הסלולרי", בעקבות הורדת תעריפי דמי הקישוריות שהביאו, כצפוי, להעלאת התעריפים. מנהלי האתר הכריזו על ה-1 במארס, היום בו שונו התעריפים, כעל יום ללא סלולר. למי שחש אבוד בלי המכשיר האהוב, הציע 'נזק' לפנות לחלופות השונות שהטכנולוגיה מציעה, כמו תוכנות המסרים המידיים.

יום אחד - פעמיים מרד


תופעת שביתות השתיקה התחילה מלמטה, מ"העם". אצ"ע, לדוגמא, הוא גוף הפועל בצורה עצמאית לחלוטין ואינו נתמך בשום גורם. מקימי הארגון הם שלושה חברים בני 19 מאזור קרית אונו, שהתחילו את דרכם המרדנית בלהקת ההיפ הופ "360", המוחה נגד עניינים שברומו של עולם.

גם 'נזק' הוא אתר ללא בעלים רשמיים, שכל תכליתו היא להלחם בגזל ה'אזרח הקטן'. 'נזק' זוקף לעצמו שתי הצלחות קודמות: שביתה בשנת 2000 שהביאה להורדת תעריפי החיוג לאינטרנט להקמת מסלול מיוחד לגולשים מתמידים, וניצחון בביטול דמי השירות בתחנות הדלק ב-2001, בתקופה שבה תחנות הדלק ניסו לגבות דמי שרות בכל שעות היממה ולא רק בלילות ובסופי שבוע.

המרד הצפוי ב-4 באפריל מאורגן, בנפרד, על ידי שני גורמים. האחד הוא ארגון 'נזק', והשני הוא הניסיון הראשון של אדם אחד בלבד, החתום על המכתב המופץ באינטרנט בשם יניב פרידמן, וכנדרש ממלחמתו, לא מפרסם את מספר הטלפון שלו.

"פשוט לכבות את הנייד"


"עלינו לקבל את גזירת הגורל הסלולרית? אז זהו שלא!!!", כותב פרידמן במכתבו. "מה לעשות? פשוט לא לדבר. לא שולחים SMS, לא בודקים הודעות, כלום. רק מכבים את הנייד ומשאירים אותו בבית". מסוגלים לזה?

למי שמפקפק באפקטיביות החרם על החברות הסלולריות, בהתחשב בעובדה שיותר מדי הצלחה לא יצאה מהפגנות השרירים הקודמות, מציע פרידמן פיתרון: "קודם כל נזכיר לחברות הסלולר מי זה שמשלם להם את הכסף, ואיך אנחנו יכולים ביום אחד לגרום להם להפסד של יותר ממיליון שקל. חוץ מזה, ניתן לגוף שלנו קצת מנוחה מהקרינה הסלולרית. תאמינו לי - רק נרגיש טוב מזה".

ואם לא יוצא לכם לכבות את הסלולרי ב-4 באפריל, או שבא לכם ללכת עם זה עד הסוף, 'נזק' קורא למרד סלולרי אחת לחודש. רק שיתקשרו להזכיר לנו. אנחנו בנייד.





http://news.msn.co.il/news/general/...50322114212.htm




באנרים לאתרכם

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nezeq.co.il/cell2.gif]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nezeq.co.il/banner_cell2.gif]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nezeq.co.il/banner_cell3.gif]
www.NEZEQ.co.il
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:32

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר