23-08-2007, 01:58
|
|
|
חבר מתאריך: 30.04.04
הודעות: 310
|
|
לא משנה מצאתי מה הייתה הטעות שלי. אבל עכשיו לי בעיה אחרת:
קוד:
var rune_loop:Sound = new Sound();
rune_loop.attachSound("rune_loop");
function fadeIn(s:Sound) {
s.setVolume(s.getVolume()+3);
if (s.getVolume()>=50) {
clearInterval(fade_In);
}
}
function startLoop(s:Sound) {
s.start(0,99999);
s.setVolume(0);
fade_In = setInterval(fadeIn, 50, s);
}
function fadeOut(s:Sound) {
s.setVolume(s.getVolume()-3);
if (s.getVolume()<=0) {
s.stop();
clearInterval(fade_Out);
}
}
function endLoop(s:Sound) {
fade_Out = setInterval(fadeOut, 50, s);
}
כשאני קורא לפונקציות:
קוד:
startLoop(rune_loop);
הן מתנגנות כמו שצריך, הבעיה היא שה-Volume משפיע על כל הסאונדים המתנגנים ברקע ולא דווקא על rune_loop אותו שלחתי לפונקציה, מה שגורם לתופעות מוזרות ולא רצויות...
למה זה קורה?
נערך לאחרונה ע"י Darakan בתאריך 23-08-2007 בשעה 02:17.
|