אני מעריך את העבודה הקשה, ואני בטוח שלא מעט שעות עברו על המחשב ביצירה של כל העניין,
אני בטוח גם שכל עניין הוידאו-ארט מזכה אותך בכמה נקודות,
אבל..
לקחת יצירה שהיוותה milestone בעולם האנימציה והטלוויזיה, ובוא נאמר, דיי עשית שם מישמש.
קודם כל, הקונספט של לקחת כזו עבודה, ובכלל, כל עבודה ולחדש אותה, בטח ובטח שמדובר על
להגיש אותה כעבודת גמר הוא מאוד מאוד אמיץ, וצריכים להיות מאוד מאוד זהירים שעושים דבר כזה,
והרושם שמתקבל מהצפייה הוא בעיקר "מידלתי במהלך הלימודים כל מני דברים ודחפתי הכל בבלנדר
ושמתי טייטל שבאותו רגע חשבתי לנכון לשים".
לדעתי היית צריך להמשיך את הקו שהתחלת בו, ובאמת לעשות follow up רציני על האנימציה בקליפ,
וללכת עם זה עד הסוף, לא לדחוף את דילברט (wtf) וקאטים של בריטני ספירז, גורילז, ולא יודע מה,
לי זה לא שידר כלום, לא 'אז והיום', לא 'אין אאוט', לקחת את הדמויות המרכזיות בקליפ, והפכת אותן
לשוליות להחריד, בעוד שהדמויות המרכזיות הם בכלל לא קשורות, וגם אם לדעתך הן כן קשורות בצורה
כזו או אחרת, זה בטח ובטח לא בא לידי ביטוי בקליפ, מה שמוביל אותי גם לעניין שנראה שאין פה
תסריט, שוב, מישמש של אירועים בלי כל חוט מקשר בינהם (וחבל כי עד לקטע בו הם פותחים את
הדלת כל העניין נראה נורא מבטיח).
יש בעיה לדעתי של קאטים לא נכונים ומעברים מבלבלים בין המצלמות, זה חוסר המשכיות שמתבטא
גם בצבעוניות לא קשורה (למשל בקטע שדילברט על הרצפה והתאורה היא צהובה, אל מול הכלב בסוף
בקטע בו התאורה לבנה), וקטעים קצת מוזרים של עומק שדה.
גם בדמויות עצמן, למעשה, פרט לבגדים, הם שונים לחלוטין מהאנימציה המקורית, וזה לא רק
בכל הניואנסים הכל כך יפים שהלכו לאיבוד בנסיון לעבד את זה למשהו עדכני יותר, אלא ממש בפרטים
קטנים שפשוט אינם, כמו הזיפים והסיגר של הבחור השמן, שנראים לי ממש אלמנטאריים, והעיניים
החצי עצומות והפרצוף הנמק של הבחור הגבוה.. שוב, אלו דברים קטנים, אבל זה מה שעשה את
הקליפ הזה להסטוריה טלוויזיונית, אי אפשר להתעלם מפרטים כאלו, גם שמסתכלים על זה כיום, אחרי
17 שנה, זה לא נראה מיושן, להפך, זה נראה סטייליסיטי ועדכני בטירוף..
בקיצור מספיק עם לבלבל ת'מוח, אני מניח שזה שירת את המטרה, וזה נתן לך אחלה קילומטראז'
במאיה, אבל התוצר הסופי לדעתי הלך איפהשהו במהלך הדרך לאיבוד..