19-03-2005, 11:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,141
|
|
הוספה קטנה
אכן, שני מטוסי P-47D הוסבו למטוסי ניסוי במנוע ה Chrysler XIV-2220-1, שהיה בעל 16 צילינדרים וכח של 2300 כ"ס. החידוש היה שהוא היה מקורר נוזל, ומה שנמצא מתחת לגחון המטוס היה בעצם הרדיאטור של המערכת.
הפרוייקט החל בשנת 1943, כשזרוע האוויר של צבא ארה"ב (USAAF) דרשה מטוסי קרב מונעים בוכנה אשר יגיעו למהירות מקסימלית גבוהה יותר. הדרישה מה XP-47H הייתה להגיע למהירות של 790 קמ"ש בטיסה ישירה ואופקית, ולאחר שבטיסות הניסוי לא הושגה מטרה זו (ואף באחת מהן המהירות המירבית הייתה נמוכה יותר משל מטוסי P-47 סטנדרטיים) הוזנח הפרוייקט לטובת פיתוח מטוסי סילון.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.aerofiles.com/repub-xp47h.jpg]
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 19-03-2005 בשעה 11:50.
|