לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #15  
ישן 29-06-2007, 02:59
  puppygozes puppygozes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.01.07
הודעות: 75
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ben_yamin שמתחילה ב "מיון ל"איכון" - ??"

אם כבר בעניין של תותחנים, אני אשאל פה ולא אפתח נושא חדש

בפסטיבל המתגייסים שהיה ביום שלישי, אחד החיילים שהיה בביתן של תותחנים אמר לי שכשהוא התגייס (מרץ 06), כמעט כל מי שביקש (אם לא כולם) MLRS קיבל את זה

לעומת זאת, לפי מה שקראתי בדיונים פה בפורום, הרבה מאוד רוצים MLRS ורק חלק קטן מהם מתקבל

אז רציתי לדעת איזה מהם הוא הנכון, ומה הסיכויים שלי להגיע לשם במקרה שאני עובר את המבחן שיהיה שם (אגב, אם זה מותר, מישהו יודע על מה נבחנים? ואם יש דרך להתכונן לזה?) ומבקש להגיע לשם

אגב, הוא אמר לי (ואני יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא סובייקטיבי בנושא ולכן אולי "שינה" טיפה את האמת) שהוא מדריך איזה קורס בשבטה, ויצא כל שבוע חמשו"ש, ורק פעם ב4 חודשים הוא סוגר שבת (ואני מזכיר, הוא אמר לי שהוא התגייס במרץ 06)
אז אני רוצה לדעת- האם יכול להיות שהוא אשכרה אמר אמת? ושאם אני עושה קורס מפקדים והולך לשבטה גם אני אצא כל שבוע חמשוש? (שזה בעיקרון הדבר המושלם מבחינתי בקשר ליציאות. אני לא רוצה יומיות אבל מן הסתם גם לא רוצה לחזור פעם בחודש)

תודה מראש [ואם יהיה צורך, אני אפתח דיון חדש]
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 29-06-2007, 09:31
  bob121 bob121 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.04.06
הודעות: 28
סיכום דברים
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי puppygozes שמתחילה ב "אם כבר בעניין של תותחנים, אני..."

בקיצור, בניגוד למה שהיה פעם אי אפשר יותר להתמיין לאיכון. בעבר איכון הייתה פלוגה נפרדת אך כיום הם עושים את הטירונות יחד עם החבר'ה של mlrs. בשביל להגיע לאיכון, אתה צריך להגיע לmlrs ומשם כבר יחליטו מה לעשות אתך. שום דבר לא יהיה בטוח עד תחילת קורס התותחן לאחר כחודשיים בטירונות. אצלנו(אוג' 06) היו מעברים ממש ברגע האחרון. הצורה שבה כל העסק עובד היא שיש פלגה שלישית, שמרכיבה את האיכוניסטים, כלומר נוריות ומטאורולוגיה, סך הכל שני צוותים שמפלגים למגמות בקורס התותחן.

בקשר לבחור שיוצא חמשושים, הדבר היה הרבה יותר אפשרי בעבר, אך האפשרות להיות עציץ בשבטה הצטמצמה פלאים. המג"דים גילו שקורס מפקדים הוא דרך טובה "לברוח" מהגדוד לכן החניכים לא מוצבים בשבטה יותר, אלא רק מסופחים לשם, כך שזה כבר לא כל כך רלוונטי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 29-06-2007, 10:04
צלמית המשתמש של עידו403
  משתמש זכר עידו403 עידו403 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.01.04
הודעות: 27,888
הוא הגזים, אלא אם כן הוא מדריך בלאי בענף מקצועות
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי puppygozes שמתחילה ב "אם כבר בעניין של תותחנים, אני..."

זאת אומרת חייל של שיבטה שמדריך נהיגה או מעביר שיעורים בנושאים מסויימים. לרוב אלו החיילים שסיימו קורס מפקדים בציונים הכי נמוכים, לא הראו מוטיבציה להתקדם, ובסך הכול היו די בלויים.
באמת שאין לך מה לקנא בו על זה שהוא יוצא טוב- בשבטה עושים להם את המוות, ובפגרות בין מחזורי הגיוס הוא עולה לשמור כמעט בכל לילה באחת העמדות.
וזה עוד מבלי להזכיר את המסדרים שיש להם כל הזמן (לסגל הבסיס).
גננים ומפקדי טירונים יוצאים בדרך כלל כמו החיילים שלהם+יציאת צ'ופר פעם ב... כשהחיילים סוגרים- אני חושב שמפקד אחד יוצא (מתוך 5-6) כשכולם סוגרים.

אני אישיתי מעולם לא קינאתי בהם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
לעולם אשא דגלך בגאווה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 29-06-2007, 14:32
  chaikr chaikr אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.06
הודעות: 57
בתור מדריך "בלאי" בענף מקצועות אני די מחוייב לענות לך...
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי עידו403 שמתחילה ב "הוא הגזים, אלא אם כן הוא מדריך בלאי בענף מקצועות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי עידו403
זאת אומרת חייל של שיבטה שמדריך נהיגה או מעביר שיעורים בנושאים מסויימים. לרוב אלו החיילים שסיימו קורס מפקדים בציונים הכי נמוכים,פה אתה מתבלבל, ישלחו למקצועות את אלה עם הציונים הכי גבוהים מאלה ששלחו לשיבטה, בד"כ זה אלה שלא היו משהו מבחינה פיקודית אבל היו טובים בקטע המקצועי לא הראו מוטיבציה להתקדם, ובסך הכול היו די בלויים.פשוט לא נכון...
באמת שאין לך מה לקנא בו על זה שהוא יוצא טוב- בשבטה עושים להם את המוות, ובפגרות בין מחזורי הגיוס הוא עולה לשמור כמעט בכל לילה באחת העמדות.נכון, אבל תן לי לספר לך משהו, גם מפקדי טירונים עושים איזה שבוע עמדות. היחס אל כל המש"קים בחיל הוא לא משהו בלשון המעטה...
וזה עוד מבלי להזכיר את המסדרים שיש להם כל הזמן (לסגל הבסיס). אתה מתכוון לפעם במחזור אולי? אני מבטיח לך שמציקים לי הרבה פחות ממה שמציקים לכל מפקד בגדוד
גננים ומפקדי טירונים יוצאים בדרך כלל כמו החיילים שלהם+יציאת צ'ופר פעם ב... כשהחיילים סוגרים- אני חושב שמפקד אחד יוצא (מתוך 5-6) כשכולם סוגרים.

אני אישיתי מעולם לא קינאתי בהם. אתה מבין הבודדים...


אל תבין אותי לא נכון, כל מי שיוצא לקורס מפקדים צריך לשאוף לחזור לגדוד כי זה המקום שלו. אבל באמת שאתה הצגת את זה בצורה כ"כ גרועה ומזלזלת שהייתי חייב להגיב. כמובן שהצגת רק את החסרונות, יש לך תנאים (טוב חוץ מהאוכל כמובן) שגם הסמפל"ג הכי פז"מניק במ"א שלו בסוללה וותיקה יכול רק לחלום עליהם. בזמן היותי בענף הייתי שותף לשתי אימוני גדודים ואכלתי שטח למחזור יותר מכל מפקד בגדוד כלשהו. לא נראה לי שיש סיכוי (אלה אם אתה יוצא לקצונה כמובן...) לראות את הרב"ח בשיזפון כל מחזור בתור מפקד בגדוד וגם בכללי יכולות להיות כל מני פעילויות מעניינות.
כמובן שאין מה להשוות בקשר לתרומה ולטחינה של מפקד בגדוד אבל להיות במקצועות זה לא כזה נורא...
מה גם שאפילו אם מישהו נשאר שם עד לסוף שירותו הוא יראה מספיק שטחים/אימונים בתור מילואימניק...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 29-06-2007, 13:49
  b-17 b-17 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.11.04
הודעות: 704
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ben_yamin שמתחילה ב "מיון ל"איכון" - ??"

שמע אחי קראתי פה את כל התגובות ויש פה הרבה דברים לא נכונים בקשר לMLRS וכל האיכון וזה אבל אני לא משגרואיד ולא ממצניק אז אני לא ממש יודע מה הולך איתם אני יכול לענות לך בקשר לשאלות על האיכון לאיכון בוחרים במחזור מספר מסויים של חיילים לפי צרכים וראיה לעתיד כמה משתחררים כמה צריך וכו הצוותים בעיקרון הם צוותים קטנים ככה שכמו שאמרו הסיכוים להגיע לאיכון הם קטנים אבל אם תתעקש לא מאמין שלא יתנו לך אתה מתעסק עם טכנולוגיה אבל שלא תחשוב שזה רק מחשבים כי זה ממש לא!!! ואני מדגיש תלא!!! אתה לא תתעסק כל היום עם המכשירים יש תכלים שצריך להתעסק איתם וכן עושים גם קווי חי"ר אומנם פעם ב... וגם לתקופה יחסית קצרה כתיגבור לשאר הסוללות של הגדוד
אם יש לך עוד שאלות בקשר לאיכון בכיף אני יעזור לך שיהיה בהצלחה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תותחנים נוב 06!!!
!!~איכון כי אנחנו כאן בשבילך~!!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 29-06-2007, 14:14
צלמית המשתמש של fealls
  fealls fealls אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.03.07
הודעות: 1,668
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ben_yamin שמתחילה ב "מיון ל"איכון" - ??"

הממ, אני באיכון של מרץ 7 וההשערה שלי היא, אם תבקש בכל פעם שישאלו אותך מה אתה רוצה MLRS, ויש לך נתונים מסויימים מצו ראשון שיתאימו - אתה תגיע לגדוד. עכשיו להגיע לאיכון זה שוב שאלה של נתונים מצו ראשון, שכן יחלקו את האנשים שיגיעו לMLRS לשלושת המגמות, ואם הנתונים שלך יתאימו לאיכון אתה תהיה שם.
ואז, חודשיים אל תוך הטירונות, בתחילת הקורס תותחן, יתבצעו השינויים האחרונים בפלגת איכון - יעופו כמה אנשים, ואולי ובאמת אולי יעבור איזה אחד-שתיים מאחת המגמות האחרות.
בקיצור, אם יש לך נתונים מתאימים, ותראה שאתה ממש רוצה להגיע לMLRS, וכל הזמן רק תגיד שאתה רוצה MLRS ואיכון - אתה תגיע. מספר קטן מאוד של אנשים מכל מחזור מגיעים, אבל זה לא בשמיים.

אגב, זה לא כמו שזה נשמע. כן, זאת עבודה עם מחשבים אפשר להגדיר, אבל בצורה ממש מזערית וגם כמות האנשים שתכלס תעשה עם זה משהו מאוד קטנה.... אל תבנה על איכון אם לעבודה עם מחשבים אתה חותר. גם לי היו ציפיות בנושא, אבל זה ממש לא ככה.... (אבל שוב, איכון שליטה :])

בהצלחה, אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 29-06-2007, 14:42
  chaikr chaikr אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.06
הודעות: 57
בתור אחד שמכיר את החיל בצורה די טובה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ben_yamin שמתחילה ב "מיון ל"איכון" - ??"

אין באמת התעסקות במחשבים בחיל.
במידה שיש לך כישורים כלשהם במחשבים או בפיזיקה/כימיה/ביולוגיה/כל מקצוע אחר הם לא יבואו לידי ביטוי במהלך שירותך וזה לא יעניין יותר מדי את אף אחד חוץ מבשבוע הראשון.
מה שכן יעניין אותם בשבוע הראשון זה באופן כללי האם אתה בן אדם עם שכל על הראש ואת זה אפשר לדעת אם עשית 5 יח"ל במקצועות כלשהם.
בסה"כ העבודה בחיל עם המחשבים לא דורשת שום ידע מוקדם ואת הכל מלמדים אותך. אבל אלה שילמדו אותם להתעסק במחשבים יהיו אלה שלומדים חומר מהר ולא יצטרכו להתעכב איתם יותר מדי בהסברים ממושכים ולכן יקחו את האלה עם הקב"א הגבוה ואלה שכן עשו בגרויות אבל אני יכול להבטיח לך מעכשיו שכל מה שתלמד שם לא קשור למה שלמדת עד עכשיו ולא יעזור לך אחרי הצבא.

המלצתי לך היא שמאחר והMLRS מעניין אותך תנסה ללכת לשם ולבקש את זה. אני אישית לא ממליץ על איכון, חבל ללכת לתותחנים ולא לעשות קווים/ פעילות מבצעית. אתה מפסיד את כל השירות המעניין...
תנסה להתקבל להיות ממ"צניק בMLRS. אם משבצים אותך לגדודים של התומ"תים תבקש להיות מ"ט שהתפקיד הזה הוא (לדעתי, למרות שאני משוחד...) הוא הכי מעניין תיאורטית (מכל שאר התפקידים אתה הכי הרבה לומד ויודע על איך עובדת סוללה ואיך עובד כל הקטע של הארטילריה הקנית) אם כי בזמן פעילות ארטילרית (קו כחול, מלחמה, אימונים) הוא הרבה פחות מרעיל ופיזי מלהיות דחפ"ז, יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא אבל לפי התשאלה שלך נראה לי שאתה תעדיף את זה.

שיהיה בהצלחה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 29-06-2007, 16:43
  chaikr chaikr אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.06
הודעות: 57
עם כל הכבוד לך
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי b-17 שמתחילה ב "[font=Verdana]אחי אתה מזה..."

אני מבין שאתה איכוניסט מנוב 06
איפה אמרתי שלעשות קו זה כיף? אתה מוכן למצוא לי את הציטוט הזה כי אני לא מצאתי אותו בתגובה שלי...
מה שכן אמרתי זה שתרצה או לא, לוחם מן המניין בצה"ל, ללא קשר לחיל התותחנים עושה ברוב השירות שלו קווי שטחים ואם הוא יהיה באיכון לא יצא לו יותר מדי לעשות את זה או כדי לא לטעות אני אגיד שזה לא השירות העיקרי שלו.
עכשיו חבל מאוד שאתה אומר לי לא לדבר על דברים שאני לא מבין כשמול החדר שלי יושב לו צוות של נוריות שאומנם מתאמן לו פה ושם אבל רוב היום הם משחקים כדורגל במסדרון, עושים מלחמות מים ועושים שמח. כמובן שהם גם מטפלים בכלי שלהם ועושים מסדרים וכ"ו וכ"ו. אבל זה הרושם שמקבלים ממה שהם עושים ואתה לא יכול להתווכח עם זה...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:51

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר