לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-06-2007, 09:14
  יעקי יעקי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.10.02
הודעות: 751
מה קרה לפרס נובל ולשמלות של סוהא?

מה קרה לפרס נובל ולשמלות של סוהא?





אין רחמים בחמאס: מסתבר שפעילי הארגון, שהרסו את ביתו של יאסר ערפאת בעזה, לא חסו על פרס נובל לשלום שבו זכה - וגם לא על השמלות המפוארות שהותירה במקום אלמנתו סוהא רועי נחמיאס פורסם: 17.06.07, 09:55




הם גונבים גם שמלות (של סוהא): מה התחולל אתמול בביתו של ה"ראיס" בעזה? מתברר כי בלהט הפריצה של חמושי החמאס לביתו של יאסר ערפאת הוא הרסו ובזזו מכל הבא ליד.



בהודעה שפירסמה סוכנות הידיעות הפלסטינית "ופא", שהשתמשה בביטויים קשים כלפי חמאס, נאמר כי "הכנופיות והמיליציה של חמאס פרצו הבוקר לביתו של המנהיג והסמל, יאסר ערפאת, שברו את הדלת ונכנסו לביתו תחת איומי נשק. הם גנבו ובזזו את תכולתו, דרכו על תמונתו ועל מדיו הצבאיים וגנבו את מסמכיו האישיים".





ערפאת, שאהב מאד טקסים ואותות הוקרה, לבטח היה מתהפך בקברו אילו היה יודע מה עשו לאותות שצבר ובראשם המדליה של פרס נובל לשלום. לפי הדיווח, "(החמושים) ניפצו את האותות והתשורות שהוא קיבל ממנהיגי העולם וכן את המדליה של פרס נובל לשלום".





אולם מתברר שבכך לא הסתכמו הדברים וכי אותם חמושים פקדו גם את חדרה הפרטי של הגברת הראשונה, סוהא ערפאת. "אנשי המיליציה פרצו לחדרה של אשתו ושל בתו בקומה השניה של הבית וגנבו את הגדי הנשים וכן דרכו על תמונת 'הראיס השהיד' עם בתו זהווה ועם אשתו, סוהא ערפאת". דובר הפתח, אחמד עבד אל-רחמן, רתח על כך והוסיף כי "הפשע הזה אירע אחרי שראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, התחייב שביתו של ערפאת לא ייפגע".





"זהו פשע של ממש שקדמו לו פשעים של הרג, קטל וגזילה על ידי הכנופיות של מיליציית חמאס והכוח המבצע שלה במטה הנשיאות בעזה וכן הוצאת להורג של

קציני הפתח. הפשעים האלה יחשפו בפני העולם כולו את פניה של הנהגת חמאס ואת ההנהגה הפוליטית אשר הגיעה לשלטון. העם הפלסטיני לא יסלח לכנופיות הפושעות הללו אשר פרצו לביתו של השהיד הפלסטיני הגדול, יאסר ערפאת. הפשע הזה יישאר כאות קלון על מצחה של הנהגת חמאס וכנופיותיה הפושעות".





מתברר כי חמושי חמאס לא הסתפקו בכך ופרצו גם לביתה של חברת הוועדה המרכזית של פתח והשרה לשעבר, "אום ג'יהאד", אשתו של חליל אל-וזיר, "אבו ג'יהאד", שלפי דיווחים זרים חוסל על ידי ישראל בתוניס ב-1988. ושוב – החמושים פרצו לבית, הרסו וגנבו את תכולתו ובכלל זה מסמכים וחפצים אישיים של המשפחה. "פשעים אלה נעשו לאור יום. האזרחים איבדו את תחושת הביטחון לחייהם ולרכושם", אמרה אום ג'יהאד בתגובה.
_____________________________________
הקישורים שלי: http://www.drivehq.com/web/yakov/mylink.htm



נערך לאחרונה ע"י יעקי בתאריך 17-06-2007 בשעה 09:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:18

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר