03-06-2007, 23:27
|
מנהל: כלכלה עסקים ושוק ההון, משפטים וצרכנות
|
|
חבר מתאריך: 10.07.02
הודעות: 9,896
|
|
בקבלה מספיק לרשום את הסכום שנתקבל
את פרטי התשלום (שיק, מזומן, העברה בנקאית וכד') ,התאריך ופרטי המשלם.
רצוי גם להוסיף בגין איזו חשבונית מס הופקה קבלה זו.
על גבי החשבונית צריך לרשום את פרטי העסקה.
אם הינך מנהל רישום מעקב אחר מלאי - אז צריך לרשום את כל הרכיבים.
אם אתה עסק קטן שלא מנהל רישום מלאי שוטף - מספיק לרשום "מכירת מחשב+ אביזרים נלווים" מבלי לפרט כל רכיב ורכיב.
_____________________________________
|