10-05-2007, 12:56
|
|
|
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 1,234
|
|
זה לא ממש סיפור להתהפך עם טנק.
בסופו של דבר הטנקים, אם מתאמנים כמו שצריך, נוסעים בשטחים קשים. טעות קטנה בתזמון של המפקד, או בעבודת הצוות מפקד-נהג, והיגוי שניתן שניה מאוחר או מוקדם מדי, יכול להכניס את הטנק לכל מיני זוויות לא נעימות.
לפעמים לא רואים תעלות בלילה, לפעמים נוסעים בציר הררי וכל סטיה הכי קטנה פירושה התהפכות או הידרדרות לתהום... אבל אין מנוס- יכולות התנועה בשטח קשה וגם לא ברור הן כאלה שצריך לתרגל ולחדד באימונים, כי הן נדרשות בפעילות מבצעית.
מה שכן, חשוב להקפיד על שעות שינה כמו שצריך (רצופות ומספיקות) לנהגים ולמפקדים, וזה אני לא ממש בטוח שעושים... דווקא לנהגים רגילים בצבא יש נהלים מאוד מחמירים וברורים בנושא, וטוב שכך. כשהדבר מגיע לרק"ם, פחות מקפידים, וחבל.
|