08-05-2007, 21:01
|
|
|
חבר מתאריך: 25.09.06
הודעות: 187
|
|
מערכת התגובות בפורום הזה כנראה יותר מדי מורכבת בשבילי. וזה גם לא כל כך משמעותי.
בכל אופן, טייס אמריקאי שאומר שהוא חשב ששיגרו לעברו טילים זה מספיק בשבילי.
ומה זה בכלל "הנפצות"?
ומי אמר ש"אין קשר ישיר בין מהירות המטרה ליכולת הפגיעה במרבית המקרים"? חחח. זה אתה אמרת. אתה מצטט את עצמך או מה? קודם כל, לא בדיוק ראיתי שהוכחת את זה, ואפילו לא הסברת למה הכוונה. הניסוח הוא מוזר מאוד כשלעצמו - מה זה בדיוק "קשר ישר"? ומה זה "קשר ישר ברוב המקרים"? לא ברור.
בכל אופן, לפחות בשני מובנים בסיסיים זה מופרך: אם ישאלו טייס לפני שהוא יוצא ליירוט, האם הוא מעדיף שהמטוס שהוא הולך ליירט יהיה מהיר יותר ממנו או איטי יותר (מבחינת המהירות המקסימלית), התשובה ברורה ו"ישירה". ניחשת מה התשובה?
וגם, כשטייס במשימה שיש בה אפשרות של יירוט רואה על הרדאר שלו מטרה שמופיעה פתאום ויכולה להתברר כאויב, הוא בצורה הכי "ישירה" מקווה שהיא טסה כמה שיותר לאט, ולא מהר.
אז לפחות תדע למה אתה מתכוון לפני שאתה כותב כל מני דברים מוזרים ומעורפלים.
ציטוט:
"לא תמיד "טוב לשגר", יש לזה הרבה משמעויות. זו לא היתה הטקטיקה שלהם"
ומה זה בכלל? תזכיר לי, איזה משמעויות יש ללהפיל מטוס אמריקאי באמצע המלחמה הקרה? לא בערך מה שהיה להפלה של פאוורס? בכל אופן, אם אתה מעדיף שלא להאמין לניסיונות להפיל את ה"ציפור השחורה", אז אפילו אתה לא יכול שלא להתעלם מהעובדות בייחס לניסיונות להפיל מטוסים אמריקאים אחרים ע"י הסובייטים. או שזה גם לא היה? חחחח...
כך או אחרת, טקטיקה סובייטית ידועה הייתה במקרה של אפשרות ולו הקלושה ביותר להפלה, לשלוח טילים, ולא טיל אחד אלא שניים או יותר. במטוסי היירוט הרוסיים הכפתור לשיגור טיל שיגר אוטומטית שני טילים. שיגור טיל אחד היה אופציה שניה. אז שוב, תדייק במה שאתה אומר. מערכות הטילים הרוסיות ובכלל חיל הנ"מ שלהם פעלו מתוך קונספסיה של צורך לירות טילים רבים על מטרה אחת על מנת להגיע להפלה.
|