לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-05-2007, 19:13
  הנוקם הנוקם אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.05.06
הודעות: 226
הצלחתי להוכיח בבית המשפט שהשוטר

עמי גייטו לקח שוחד!!!!


5







בתי המשפט



פ 002712/06
בית משפט השלום חיפה



30/04/2007
תאריך:
כב' השופט פלאח זאיד
בפני:










מדינת ישראל
בעניין:

המאשימה







- נ ג ד -





אונגרפלד יוסף


הנאשם







ב"כ המאשימה - עו"ד סמדר קליין

הנאשם – בעצמו
נוכחים:




פרוטוקול



עד תביעה מס' 1, מר עמי גיטו, לאחר שהוזהר כדין, מעיד בחקירה ראשית:

ש. מהו תפקידך?

ת. אני עובד במשטרת תחנת חדרה, תפקידי סייר.

ש. בשנת 2005, ספטמבר, מה היה תפקידך?

ת. אני ישבתי כיומנאי באותו יום.

ש. ביום 14.9.05, בשעה 11.00 בבוקר, מה היה?

ת. ישבתי באותו יום בתחנת חדרה, בתפקיד יומנאי, במשמרת בוקר. לפתע נכנס האדון שיושב כאן עם שלט שכתוב בו שהשר עזרא שהיה אז שר המשטרה, אני נבדקתי בפוליגרף ויצאתי דובר אמת והנה השוטר המשוחת שיושב ביומן התחנה. אני פשוט באותו רגע עמדו אזרחים שבאו להגיש תלונה ושוטרים שנכנסו ויצאו, כולם הסתכלו עלי, אני נעלבתי ובאותו רגע האדמה היתה נפתחת ובולעת אותי זה היה טוב בשבילי. אני ראיתי את השלט שהוא החזיק בו, הוא שוב הניף אותו ואמר זאת שוב ושוב, שלוש פעמים לערך, עם השלט אחרי שהוא עשה את ההצגה ביומן והעליב אותי ופגע בי ויצא החוצה, אז הוא גם עמד בכניסה לתחנה ומשם אני הגשתי תלונה והחרימו לו את השלט.

ש. עברה מעל שנה מאז הגשת התלונה, אני רוצה לרענן את זכרונך, אתה אמרת שעכשיו תורו של עמי גיטו שיבדק בפוליגרף כדי להוכיח שהוא לא משוחד, הוא אמר זאת וגם הניף את השלט?

ת. כן.



הערת בית המשפט: התובעת מתבקשת שלא להדריך את העד במיוחד לאור העובדה שהנאשם אינו מיוצג על ידי עורך דין.

הנאשם:
אני מסכים שהיא תדריך אותו כמה שהיא רוצה. זה מצוין.



העד משיב בחקירה נגדית:

ש. האם נכון שאתה הגשת נגדי שרשרת של תלונות במשטרה?

ת. כן, אני הגשתי נגדך כמה תלונות, כמה שזכור לי, כי הוא ראה אותי בעיר מסתובב בניידת, או בתחנה והמשיך להעליב אותי. אפילו פעם אחת לאחר שסיימתי משמרת עם רכבי הפרטי, הגעתי לתחנת דלק פז, מול תחנת המשטרה, תוך כדי התדלוק ליד הנהגים התקרב ואמר לי תראו תראו זה השוטר המושחת בתחנת חדרה וכל הנהגים הסתובבו והסתכלו עלי ואני לא הגבתי.



הנאשם:

יש נגדי כתב אישום אצל כב' השופט שילוני לגבי הענין שהזכיר העד.



העד ממשיך להשיב בחקירה נגדית:

ש. באחד המקרים התלוננת שבחורה עצרה אותך ברחוב ואני באתי והפרעתי לך על ידי שאלות, זוכר כזה דבר, ברח' הנשיא, על יד תחנת אוטובוס, התלוננת שאני באתי בזמן שאזרחית בשם מרים באה ועצרה אותך ואני התערבתי תוך כדי השיחה שלכם והפרעתי למגע ביניכם?

ת. אתה הפרעת לי בכל מקום.

ש. אתה צודק. אתה טענת שהבחורה הזאת באה ועצרה אותך כדי לדעת את שעות הפתיחה של המשטרה, זוכר?

ת. יכול להיות, מה ששאלה שאלה.

ש. קוראים לה מרים, מי זאת המרים הזאת?

ת. לא זוכר בשמות, הרבה אזרחים שואלים אותי שאלות ואני לא זוכר כל אזרח מה שמו.

ש. אני אומר לך שהמרים הזאת היא מתנדבת במשא"ז, היתה מתנדבת במשך שנים, ולמפקד שלה קוראים ליאור לוי, בתחנת נוה חיים, האם זה נכון?

ת. לא זכור לי דבר כזה.

ש. אני מציג בפניך את הודעתך ושואל אותך בקשר לאותה בחורה בשם מרים, מה יש לך להגיד על זה?

ת. לא זכור לי דבר כזה. היא לא עבדה איתי בניידת ולא מכיר אותה בכלל.



ש. אני אומר לך שלא רק שהיא לא עצרה אותך כדי שתעצור לידה ואני אומר לך שכשאתה עצרת לידה כדי לדעת פרטים על בחורה שרצית לזיין, מה אתה אומר על זה?

ת. אני לא יודע על מה אתה מדבר, לא זכור לי. יכול להיות שאני מכיר אותה בפנים. יכול להיות שדיברתי איתה, אני לא יודע על מה אתה מדבר שאני רוצה לשכב איתה.

ש. אני מציג בפניך בקשה להוצאת צו שחרור בערובה נגדי, כתוב הכשלת שוטר וכו'. מה יש לך לומר על זה, היה אירוע כזה שביקשת ממני להתרחק ממקום שהיו בו חפץ חשוד?

ת. התקבל אירוע על חפץ חשוד בחדרה, קיבלתי את האירוע והגעתי למקום הזה, החפץ החשוד היה מונח ליד תחנת אוטובוס, על ספסל, כמה שזכור לי, כאשר התחלתי להרחיק אזרחים מהמקום, התחלתי לסגור את הכביש בצד השני באמצעות הניידת, פתאום הופעת והתחלת להגיד לי שזה פלאפון ושאני מרחיק את האזרחים, כאשר החבלן בדרך עם כל האמצעים שהוא הפעיל, ואתה המשכת להפריע לי, בסופו של דבר, אחרי ויכוחים ארוכים, כשהגיע החבלן, אתה התרחקת מהמקום, אחרי ויכוחים סוערים בינינו, לאחר מכן הגשתי על זה תלונה גם. נדמה לי.

הוגש וסומן נ/1.

ש. אני מציג בפניך את התלונה. מה יש לך לומר על כך?

ת. אמרתי שאת מלוא התלונה אני לא זוכר, אני נגעתי בקצה התלונה, כל מה שהיה במהלך האירוע מפורט בעדותי, את זה אפשר להגיש לכב' השופט שיעיין בזה.

ש. אני מקריא לך מהמסמך שאותו אגיש עוד מעט. כתוב שהיית באירוע חפץ חשוד, לא באת ראשון ולא הרחקת אזרחים, היה חבלן באיזור, שוטרים שסגרו את השטח, השטח כבר סגור לפחות חצי שעה לפני שמגיע החבלן, אתה אומר שאתה באת ואני עמדתי ואז הגיע חבלן וכשהחבלן הגיע אני הלכתי ובתלונה אתה אומר שלא דיברת איתי בכלל, ואני נעצרתי ל-24 שעות בעקבות הצו הזה שם כתוב ששוטר אמר לי להתרחק מחפץ חשוד ולפי ההודעה שציטטתי זה לא היה ולא נברא, מה יש לך להגיד על זה?

ת. אני ציינתי על קצה המזלג את שרשרת האירוע הזה כמה שזכור לי שאתה באת והפרעת והטרדת, אבל כל תיאור המעשה מפורט בעדות שהגשתי. כל מה שהיה כתוב. אולי הייתי צריך גם להראות לך את החפץ החשוד?

הוגש וסומן נ/2.

ש. התלוננת במשטרה ויכול להיות שיהיה לי על זה משפט, על זה שעצרתי אותך ברחוב, ואמרתי לך שאני אקח סכין אכניס לך בבטן ואסובב ואסובב ואסובב, היה דבר כזה?

ת. אני כל כך הרבה תלונות הגשתי, אני לא זוכר את כולם בעל פה.







ש. אני אומר לך שבמקרה הזה אתה עצרת אותי לאחר שיחה שאני קיימתי ועכשיו אולי תזכר, לאחר שיחה שקיימתי בפגישה עם הממ"ר דוד סיסו, עצרת אותי כדי לשאול האם דיברתי איתו על עדותך בבית המשפט?

ת. מה אכפת לי מה נתת בבית המשפט, למה שאני אשאל אותך?

ש. אני מדבר על העדות שלך בבית המשפט, לא שלי?

ת. אתה מנסה לסובב אותי.

ש. האם העדת במשפט שלי?

ת. כן, היה לך משפט והעדתי.

ש. על מה היה המשפט?

ת. היה לך תיק עם בלאגן עם הרניג.

ש. בתלונה שלך שסיפרת בהתחלה שעליו צריך להתקיים משפט בעוד תקופה אצל כב' השופט שילוני, גם שם באת וסיפרת שתדלקת בתחנה ואני באתי אליך ועל יד אנשים שתדלקו אמרתי שאפגע בך פיזית?

ת. אתה לא זוכר? אתה לא אמרת את זה?

ש. אתה תדלקת בתחנה, תחנה עצמית שהתדלוק הוא עצמי, איך שלמת בתחנה לתדלוק עצמי?

ת. אני לא זוכר, או במזומן או בכרטיס אשראי.

ש. אני אומר לך שבעדות שלך אתה אומר שאתה עמדת ליד התחנה וברגע שתדלקת עזבת את התחנה ולא סיפרת שהלכת לשלם במזומן ואחר כך באת, נכון?

ת. מה הקשר?

ש. לפי העדות שלך תדלקת בכרטיס אשראי, לא זזת מהתחנה?

ת. כן.

ש. אתה באת ואמרת כאן שאני נכנסתי ליומן, הצגתי את השלט, אמרתי שהנה השוטר המשוחד, נכון ואחר כך יצאתי החוצה לפני התחנה ושם הצגתי את השלט, נכון?

ת. כן. אני אמרתי את זה בהתחלה.

ש. אני אומר לך שגם כאן אתה משקר, אני עמדתי עם השלט מחוץ לתחנה?

ת. כשעמדת מחוץ לתחנה, נעצרת, נכון?











ש. נכון. נכנסתי ליומן עם השלט בעצם לא עצרו אותי ואז יצאתי החוצה וכשנעמדתי בחוץ עצרו אותי, נכון?

ת. נכון. הראית לי את זה ויצאת החוצה והנפת את זה בגדול שכל מי שנכנס ויוצא יראה את זה וצעקת שהשוטר מושחת ולפני כן העלבת אותי בתוך היומן. וליד האזרחים חזר על זה שלוש פעמים.

ש. אני אומר לך שאני באתי מחוץ לתחנה, עמדתי עם השלט מחוץ לתחנה, ואז בא שוטר שיש כאן עד שקוראים לו חנן והוא עיכב אותי מחוץ לתחנה. אני אומר לך שמה שקרה זה הפוך ממה שאמרת, אני עמדתי בחוץ עם השלט מחוץ לתחנה מחוץ לגדר התחנה ליד הכביש, לא צעקתי, עמדתי עם השלט, הייתי לבד, זה מגרש ריק ואין שם אנשים ולא עובר אף אחד, היתה נבלה של חתולה, אז זה הפריע למישהו בתחנה ושלחו את השוטר חנן איגר שעיכב אותי לחקירה, לא נכנסתי, הכניסו אותי לתחנה, לא רציתי להכנס, רציתי לעמוד בחוץ, כשהכניסו אותי לתחנה השלט היה בידיים שלי מקופל, כך נכנסתי לתחנה ולא צעקתי לעבר אנשים ולא אמרתי שזה שוטר משוחד. הדבר היחיד שהיה שם זה שנכנסתי עם השלט מקופל אחד האנשים שהיה שם, לא זוכר מי הוא, אני חושב שזה שוטר, ביקש ממני לראות מה כתוב בשלט כי הוא היה מקופל, בזה נגמר הענין, השלט נשאר אצלי, הועליתי לחדר חקירות כשאני מחזיק את השלט, רק שם למעלה בחדר החקירות החרימו לי את השלט, וזה כל מה שהיה. אם הייתי נוקט באותן פרובקציות כמו שאתה מספר סביר להניח שהיו לוקחים את השלט הזה ממני כבר שמה, ביומן, ולא היו מאפשרים לי לצאת החוצה ולהמשיך להניף את השלט?

ת. אני לא באתי ואמרתי שהנפת את השלט באמצע היומן בפני כולם, את הדברים שהוא אמר זה השוטר המושחת, ואז הראה לי את השלט שעליו כתוב השר עזרא, אני נבדקתי בפוליגרף ויצאתי צודק, קראתי את השלט ואחרי שהראה לי את השלט בעצמו, הצביע לכיון של היומן שלוש פעמים כדי להדגיש מול האזרחים שבאו להדגיש תלונה ומול השוטרים זה השוטר המושחת ולאחר מכן יצא ועמד בחוץ עם השלט ולאחר מכן ניגש השוטר חנן איגר לעכב אותו ומכאן והלאה התגלגל הענין לטיפול החקירות. כל כך הרבה שלטים היו לך, אתה כבר לא יודע איזה מהם.











ש. אני ראיתי אותך בעצמי מקבל שוחד בחנות תיקים של אדון ארניק, ואני ראיתי שקיבלת תיק, ולא שילמת עליו, האם זה נכון?

ת. הבנאדם הזה, הנאשם, נטפל אלי בכל מקום אפשרי, הגעתי לככר הנשיא, בחדרה, כאשר על אותו אדם שאתה מדבר עליו, יש חנות של תיקים שאתה מסוכסך איתו, ויש לידו חנות של סיגריות, קיוסק, אני באתי לשם וקניתי בתפזורת בין 5 ל-4 קופסאות סיגריות בחנות הקיוסק, בעל החנות שם לי את זה בשקית השחורה ולקחתי את השקית עם הסיגריות והלכתי לכיון הניידת, לפתע הנאשם הגיע אלי וביקש ממני שאפתח את השקית, אמרתי לו מה אתה רוצה, הנאשם אמר לי שאפתח את השקית ואראה לו שאם לא הוא יסבך אותי, אמרתי לו מי אתה שאני אפתח ואראה לך מה יש לי, הוא אמר לי שהייתי בין החנות, נכנסת אצל הרניק קיבלת שוחד ואני רוצה לראות, אמרתי לו שלא קיבלתי שום שוחד ואם הוא רוצה שיגיש נגדי תלונה ונכנסתי לניידת ונסעתי, לא קיבלתי שום תיק. אפשר להביא את הבנאדם לחקור אותו.



הנאשם:

מבקש להגיש בדיקה של פוליגרף שנבדקתי.



הוגש וסומן נ/3.



חקירה חוזרת:

אין שאלות.



עד תביעה מס' 2, מר חנן איגר, לאחר שהוזהר כדין, מעיד בחקירה ראשית:

ש. מהו תפקידך?

ת. אני שוטר בסיור במשטרת חדרה.

ש. זה היה תפקידך ביום האירוע?

ת. כן.

ש. ביום 14.9.05, בשעה 11.00, ספר מה היה עם הנאשם?

ת. הנאשם עמד בכניסה לתחנה שם שלט, ליד השער, בשלט הזה היה כתוב משהו נגד השוטר עמי גיטו וביקשו ממני, ראש משרד הסיור, רפ"ק אלון עופרי ביקש ממני לעכב אותו, להביא אותו יחד עם השלט להמשך טיפול של החקירות.

ש. אתה זוכר מה היה בשלט?

ת. היה כתוב משהו על השוטר עמי גיטו ורשמתי זאת בדוח פעולה.

ש. האם זהו הדוח פעולה שערכת ודוח העיכוב?

ת. כן, אני ערכתי את דוח הפעולה ודוח העיכוב ואני חתום עליהם.



הנאשם:

אני מסכים להגשת המסמכים.



דוח הפעולה הוגש וסומן ת/1 ודוח העיכוב הוגש וסומן ת/2.



העד משיב בחקירה נגדית:

ש. בצו מעצר וגם בכתב האישום כתוב שנכנסתי ליומן והצגתי את השלט וצעקתי שוטר משוחד, האם זה היה?

ת. לא נכנסת לבד לתחנה, אני עיכבתי אותך לתחנה, אתה נכנסת ליומן יחד איתי, בדרך כשהתכוננתי להביא אותך לחקירות.

ש. כשעיכבת אותי השלט היה אצלי בידיים?

ת. כן.

ש. האם כשהלכתי השלט היה מקופל או שהלכתי על ידך עם שלט פתוח שכל אחד בתחנה יבוא ויסתכל?

ת. בזמן שנכנסת ליומן אתה פתחת את השלט שהיה אצלך ביד והצבעת על השוטר שהיה ביומן, עמי גיטו, באותו זמן הוא ישב ביומן, אתה הצבעת על השוטר ואמרת תראו את השוטר המשוחד. כל הדרך עד לתחנה השלט היה מקופל ביד שלך וכשנכנסת ליומן הצגת אותו לראווה.

ש. אני אומר לך שפתחתי את השלט רק אחרי שאחד האנשים ביקש ממני לראות מה כתוב בו?

ת. לא זכור לי שמישהו ביקש ממך לראות מה כתוב שם.













ש. אני אומר לך שאם באמת הייתי עושה את המעשה שבו אתה מתאר, אז נכון שעשית טעות בזה שלא לקחת ממני את השלט בחוץ, אם עכבת אותי, אבל ברור לחלוטין שאחרי אירוע שהיה ביומן, היית מפסיק אותו, היית מבקש ממני את השלט ואני אומר לך שהשלט הזה עלה איתי גם בהמשך החדר עד לחדר החקירות, לא לקחת ממני את השלט? אתה בתור שוטר מלווה שלי שעיכבת אותי מבחוץ היית צריך לקחת ממני את השלט ולהגיד לי להפסיק את זה ולא עשית את זה, נכון?

ת. לא, לא עשיתי את זה.

ש. האם זה נכון שגם אחרי שהנפתי את השלט, לטענתך, ביומן המשכתי להחזיק בשלט עד לחדר החקירות למעלה?

ת. זה נכון שהמשכת להחזיק את השלט, לא התבקשתי לתפוס ממך את השלט אלא להביא אותך יחד עם השלט לחקירות. זה מה שעשיתי, ברגע שהנפת את השלט ביומן, מנעתי ממך את המשך הפרובקציה ביומן ולקחתי אותך ישר לחקירות למעלה שלא תשאר ביומן.

ש. ואני אומר לך שאם הייתי עושה כזה דבר, ואני יודע בתור בנאדם שעושה המון פרובקציות, אז היית צריך לבוא ולמנוע ממני את המצב שבו אמשיך בפרובקציה בהמשך העליה לחדר החקירות?

ת. כבר עניתי על השאלה.



ההחלטה הוגשה וסומנה נ/4.



העד ממשיך להשיב בחקירה נגדית:

ש. אני אומר לך שאת המזכר שאתה כתבת, כתבת בניגוד לרצונך, וזה לאחר שהיית איתי שעתיים במעצר, לא נתנו לך לאכול ולשתות, בזמן שאתה ישבת שם איתי, הדבר היחיד שאתה כתבת היה צו העיכוב ואז ניגש אליך שמוליק רווה וביקש ממך לכתוב על אירועים במסדרון וביומן ואמרת לו שאתה לא יודע על מה הוא מדבר, זה נכון?

ת. אני לא יודע על מה אתה מדבר.

ש. אני אומר לך ששמוליק רווה בא ואמר לך שהם צריכים שתענה לבקשות שלהם כמו שהם נענו לבקשות שלך, האם היה דבר כזה?

ת. ממה ששמוליק רווה לא קשור אליך ואני לא חייב לענות לך. היתה לי שיחה עם שמוליק וזה לא קשור אליך.



ש. האם נכון שאתה לא רצית לכתוב את הדוחות האלה?

ת. אתה מדבר שטויות ואני מצטער להגיד זאת.

ש. כמה זמן הייתי איתי בחדר הזה?

ת. לא מדדתי על השעון. יכול להיות שעתיים.

ש. נכון שהזמנת את הקצין הישיר שלך דרך הטלפון כדי שיבוא ויעזור לך לצאת מהמעצר ולא רצו לשחרר אותך לאכול עד שתכתוב את הדוחות?

ת. אני שמרתי עליך כי היית מעוכב, לא הייתי עצור ולא שום דבר. אני עיכבתי אותך באחד מחדרי החקירות, יתכן ועברנו לחדר שני.

ש. האם נכון שאתה צריך להיות עד הגנה שלי במשפט אחר?

ת. נכון, אתה הזמנת אותי.

ש. האם במקרה הזה בעצם אתה מוזמן לאחר שהנתבע שם אמר שאתה באת למקום והוצאת אותי מהבית והשתוללתי בבית?

ת. לא זכור לי.



חקירה חוזרת:

אין שאלות.



עד תביעה מס' 3, מר אהרון גינת, לאחר שהוזהר כדין, מעיד בחקירה ראשית:

ש. מהו תפקידך?

ת. מתנדב במשטרה.

ש. אתה בעצם הגעת היום לכאן כי היית נוכח יחד עם השוטר עמי גטו, ליד קיוסק?

ת. נכון.

ש. ספר מה היה ליד הקיוסק?

ת. עבדתי באותו יום בערב, התחלנו מגני אלון, שם עצרה בחורה והתחילה לשאול את עמי גיטו שאלות, אני מכיר אותה כי היא קליינטית שלי בחנות, אני צלם אירועים, קוראים לה מרים. אז בא הנאשם, אני מכיר את שמו רק מהמשטרה והוא בא וניגש ואמר שיזיין את השוטרים ואת עמי, עשיתי לעמי ככה עם היד ואמרתי לו שיסע ויעזוב אותו, הגענו לרח' הנשיא ועצרנו בצד ושוב הנאשם ניגש ואמר שהשוטרים מושחתים, זה לא בסדר, שמתנכלים לו והוא יעשה הכול בשביל לדפוק כל שוטר שקיים בחדרה. אחר כך הגענו לפינת הגיבורים, שם יש חנות סיגריות, מה שאני זוכר עכשיו, עצרתי את הניידת בצד, עמי ירד מהאוטו, ניגש לחנות סיגריות, קנה סיגריות, חזר, לא זוכר אם היתה לו שקית, אבל אני שמתי לב שהוא לא הלך לשום מקום, סיגריות וחזר.



הנאשם היה גם שם, הוא ניגש אלי ואמר לי שאנחנו משוחדים, זה מה שהיה.



העד משיב בחקירה נגדית:

ש. אני אומר לך שאתה לא היית באירוע שמרים ניגשה לעמי, מה יש לך להגיד על זה?

ת. אני כן הייתי, פשוט לא עירבו את הענין הזה כי זה לא שייך. אני דובר אמת.

ש. אני אומר לך שאין אף עדות שלך במשטרה שמספרת בכלל על המקרה הזה, אני מבין שהתובעת רעננה את זכרונך, לכן סביר להניח שהיא גם רעננה את זכרונך בקשר למקרה שבכלל לא היית?

ת. אני זוכר מהתחלה שהתחלנו לעבוד, מאיפה שפגשנו אותו, שאלו אותי רק על הסיגריות, אני דיברתי על מרים כי אני ראיתי אותה ואתה ניגשת אלינו והפרעת ואמרת שתזיין את השוטרים וכו'.

ש. אמרת שעצרתי אותך ברח' הנשיא?

ת. לא עצרתי אותי, אנחנו עצרנו לבדוק משהו ואתה ניגשת אלינו. אם אתה זוכר, דיברנו בהתחלה יפה. התחלת בדיבור יפה ואחר כך התחלת להגיד שתזיין את השוטרים ותעשה להם. אתה גם זוכר שבאת לחנות שלי וסגרת את הדלת ואמרת שאתה לא נותן לאף אחד להכנס.

ש. זה לא היה. אני אומר לך בעדות שלך אמרת שבאתי אליך לחנות ושיחקתי עם פלאפון?

ת. אני לא אמרתי, לא עירבתי בעדות הזאת את הענין הזה בכלל שבאת לחנות ועמדת ליד הדלת ואמרת שאתה לא נותן לאף אחד להכנס לחנות עד שאמרתי שאני מזמין משטרה ואתה ברחת. אתה גם אמרת שתגיד לקליינטים שאני מושחת ושאף אחד לא יכנס. הזמן שלי מאוד יקר ואני בא למשטרה להתנדב לא בשביל לעשות שטויות אני דובר אמת וכל מילה שלי נכונה.

ש. האם מה שהקראתי לך עכשיו מעדותך זה מה שאמרת?

ת. אין לי משקפיים ואני לא יכול לקרוא. אני לא זוכר שאמרתי דברים כאלה.

ש. האם זו חתימתך?

ת. כן. אני מאשר את חתימתי למטה, ובעמוד השני זו לא חתימתי.



העדות הוגשה וסומנה נ/5.







העד ממשיך להשיב בחקירה נגדית:

ש. בעדותך בבית המשפט אתה אומר שאתם עצרתם ברח' הנשיא, אני ניגשתי אליכם והתחלתי לדבר יפה, אתה זוכר על מה דיברתי יפה?

ת. אני לא זוכר, על כל מיני נושאים.

ש. דיברתי אולי על פגישה שהיתה לי עם דוד סיסו, הממ"ר?

ת. אין לי מושג, אני באתי בענייני התיק והסיגריות, מעבר לזה לא זכור לי כלום, לא יודע מה זה סיסו.

ש. בעדויות שלך במשטרה, בפעם אחת אמרת שמתי שניגשתי אליכם ברח' הנשיא אמרת שאני אמרתי שעמי גיטו מניאק, בעדות השניה אמרת שאני אזיין את השוטרים, מה אתה אומר על זה?

ת. אני אמרתי פעם אחת ולא חוזר על מה שאמרתי, מה שאמרתי פעם אחת לא חוזר שוב. לא עונה לך בכלל.

ש. ואם נחקרת פעם שניה ואמרת משהו אחר, אני אומר שמה שאמרתי לעמי גיטו שמי שיוצא נגדי אני נועץ לו סכין בבטן ומסובב ומסובב, למה הגרסה שלך ושלו לא אותו דבר?

ת. למה אתה חושב שאמרת את זה בפגישה איתי, אני לא שמעתי את זה.

ש. אתה אומר שמתי שעמי גיטו הלך לקנות סיגריות אני באתי אליך ואתה ביקשת ממני לגשת לחנות הסיגריות כדי לקרוא לעמי גיטו?

ת. אני לא אמרתי את זה.

ש. אני מפנה אותך לנ/5, שורה 6, אתה ביקשת ממני שאני אקרא לעמי?

ת. מהמקום שעצרתי את הרכב עד הקיוסק זה בדיוק 2 מטר, ואני צריך אותך לקרוא לעמי? מי אתה בכלל ואני יודע שאתה מטריד שוטרים, זה לא נכון, זה שקר ולא ביקשתי ממך לקרוא לעמי.

ש. כשאני באתי אליך לחנות וראית אותי משחק עם פלאפון, בעצם זה היה מכשיר הקלטה, ואת מכשיר ההקלטה כדי לנסות להקליט אותך, להפיל אותך בנושא של לקיחת השוחד, אבל לא הצלחתי, אמרת לי אז למה אתה צריך לשלוח אותי לקרוא לעמי בזמן שיש לי פלאפון ואני יכול לקרוא לעמי דרך הפלאפון?

ת. מה יש לי לענות לך? לא היו דברים כאלה.



חקירה חוזרת:

אין שאלות.





עד תביעה מס' 4, מר דוד קלמן, לאחר שהוזהר כדין, מעיד בחקירה ראשית:

ש. מהו תפקידך?

ת. חוקר בתחנת חדרה. גם ביום האירוע הייתי חוקר.

ש. זכור לך מה היה ביום האירוע בשעות הצהריים עם הנאשם?

ת. מה שכתוב בתיק החקירה, זה מה שעשיתי, כרגע אני לא זוכר.

ש. הנאשם הובא אליך לחקירה וזאת החקירה?

ת. כן. זאת החקירה וזאת חתימתי, הוא אמר מרצונו החופשי את הדברים לאחר שהוזהר וכל מה שאמר רשמתי.



הנאשם:

אני רוצה לומר שהעד הזה הוא אחד השוטרים המוערכים על ידי ואני מסכים להגשת הודעתי.



הוגש וסומן ת/3.



העד ממשיך בחקירה ראשית:

ש. יחד איתו הובא גם שלט, אתה תפסת את השלט וזה המזכר שערכת?

ת. כן, זה המזכר שערכתי בעקבות תפיסת השלט. ציטטתי בדיוק מה שכתוב בשלט.



הנאשם:

מסכים להגשת המזכר.



הוגש וסומן ת/4.



העד ממשיך בחקירה ראשית:

ש. היכן השלט שנתפס על ידך מהנאשם?

ת. נמצא ברישום תחנת חדרה, בטעות הבאתי היום שלט אחר של אותו נאשם.

ש. מה שכתבת זה בדיוק הציטטה של השלט?

ת. כן.







הנאשם:

אני מסכים שמה שמצוטט בת/4 זה מה שהיה כתוב על השלט.



העד ממשיך בחקירה ראשית:

ש. אני מגישה בפניך מזכר נוסף?

ת. כן, זה נכון.



הנאשם:

אני מסכים להגשתו.



הוגש וסומן ת/5.



העד ממשיך בחקירה ראשית:

ש. אתה מכיר את הנאשם?

ת. כן, מהחקירות, רק מעבודתי במשטרה.



העד משיב בחקירה נגדית:

ש. בניגוד לדעה שיש לשוטרים בתחנת חדרה על היחס שלי אליהם, האם הבחנת באיזה שהם אותות של אנטי, שנאה למשטרה, של מושחתות בחקירות בהתנהגות שלי בזמן שישבתי אצלך?

ת. כלפי אישית, לא.

ש. בחקירה הזאת שהוגשה, היה בנאדם נוסף שישב בזמן החקירה, עמד ושאל שאלות נוספות, קוראים לו שמוליק רווה, זה נכון?

ת. לא זכור לי, יכול להיות. באחת החקירות שמוליק רווה היה, איני זוכר אם היה בחקירה הזאת. יכול להיות שהוא גם הציג שאלות.

ש. אתה מציג לי שאלות לגבי אירועים שקרו, כדי לקבל תגובתי, ולכן אני רוצה להציג לך בקשה להוצאת צו מעצר, לא קשורה אליך אלא קשורה למקרה, שם כתוב במה אני מואשם, האם היה מקרה לפי החומר שהיה בידיך שאני לא רציתי להתפנות מחפץ חשוד?

ת. זכור לי שבאחד התיקים היתה תלונה מסוימת בענין, לא זוכר פרטים.





ש. אני עמדתי עם שלט בחוץ, עוכבתי לחקירה, הובאתי בפני שופט, בהתחלה בפני שופט שלום בחדרה והגשתי ערר למחוזי ואת החלטת המחוזי הגשתי לבית המשפט (נ/4), בשני המקרים האלה, בשלום ובמחוזי, נאמר עוד פעם ועוד פעם וגם הייתי עצור 24 שעות שאני לא רציתי להתרחק מחפץ חשוד למרות שמקרה כזה לא היה, מה דעתך על הענין הזה בתור חוקר?

ת. מאחר ואני לא הצגתי את הדברים בפני בית המשפט, איני יכול לענות.



חקירה חוזרת:

אין שאלות.



התובעת:

אלו עדיי.



הנאשם, לאחר שהוסברו לו זכויותיו בחר להעיד.



לאחר שהנאשם הוזהר כדין, מעיד:

ראשית אני רוצה להגיד לבית המשפט שאני מואשם כאן בהעלבת עובד ציבור והמעשה שעשיתי הצליח לי ב-50%.

אני הורשעתי בבית משפט שלום על שלט שעשיתי בזמן שביתת רעב,קיבלתי 800 ₪ קנס, שלושה חודשים על תנאי והבאתי את זה באמצעות ד"ר למשפטים, חיים משגב, לבית המשפט המחוזי והטענות נדחו, הערעור נדחה אבל כל ההערות שכתבו שם שני השופטים שיף ולינדנשטראוס, תומכים בדרך שפעלתי.

לאור מה שכתב בית המשפט המחוזי על השתקתה של הביקורת ולגבי הסעיף של העלבת עובד ציבור שבו הציעו השופטים לפעול בדרך משפט דיבה לפי סעיף 14 ולא לפי סעיף העלבת עובד ציבור כי החוק הזה לא תקין וביקשו לשנותו, ומכיון שהרגשתי שאני נמצא בדרך נכונה החלטתי לחזור בדיוק על אותו מעשה שעשיתי, הכנת שלט, עמידה מחוץ לתחנת המשטרה כנגד שוטר שלקח שוחד, עשיתי את הכול וגם במהלך המשפט הזה לטעמי הוכחתי שכל מה שטענתי לעומת כל האנשים האחרים שטענו כאן בעדויות קודמות, הטענה שלי היא הכי קרובה למציאות כדי לחזק את הטענה שלי כמו למשל בענין האם השוטר אמר לי לקרוא לו, לשוטר מחנות הסיגריות, ניגשתי לפוליגרף, נבדקתי על השאלה הזו ופשוט הגיעו אלי אנשים שאמרו לי שאני ממציא דברים וכל הענין הזה בכלל לא קרה ויצאתי דובר אמת בכל השאלות שנשאלתי.

קוראים לי אונגרפלד יוסף, אני יליד 1952, עד ה-2.1.02 הייתי אזרח נורמטיבי, במשך כל חיי הייתי פעיל ציבור, אידאולוגי, הפעלתי כל מיני כוחות של הפגנות כנגד כל מיני דברים שהאמנתי בהם, כמו למשל הקמת ארגון שנקרא נאמני הר הבית, אני יחד עם אנשים, עזרתי להם להקים, עשיתי פעולות בהר הבית, סחבתי אחרי אנשים ובעזרת תנועת בית"ר שבו היו גם חברים אחי ואחותי, נערך משפט ובמשפט זה הוחלט לאחר 2000 שנה שליהודים מותר להתפלל על הר הבית.

עשיתי פעולות למען התנחלויות, עד כדי כך שלבן שלי שקוראים לו ליאור, השם השני שלו זה שומרון, לבת שלי קוראים הדר על שם ההדר הבית"רי, הווה אומר כללי התנהגות.

הקמתי ישוב בפתחת רפיח, שקראו לו מושב דקלה, אחרי שהייתי בנח"ל ונשארתי שם כדי לקיים את הדברים שאני מאמין בהם.

אני יכול אפילו להגיד שכבר בגיל 10-11, פעלתי נגד יחסים עם גרמניה ואפילו עשיתי מעשה שהיום זה היה נחשב לא חוקי אבל אז לא עשו לי כלום כי הייתי צעיר, מדובר באירוע שהיה בהיכל התרבות בתל אביב, שבוע התרבות הגרמני, התזתי על השגריר הגרמני אבקת גירוד, אבל זה היה בגיל 11.

כל חיי היו נורמטיבים, עד ינואר 2002 שבו התברר לי שבעל חנות בחדרה עשק את בני שסובל מפיגור, ובחמש עסקאות של כרטיס אשראי לקח ממנו 4,350 ₪.

הדבר היחיד שעשיתי זה הדבר היחיד שידעתי וזה לגשת למשטרה כדי להגיש תלונה על המעשה.

במחיר של 4,350 ₪ פשוט הרסתי את חיי. כתוצאה מפעולות של שוטרים מושחתים שפעלו לטובת אותו אדם שהבעל של אשתו היה פעם שוטר במשטרת חדרה.

האשימו אותי בהאשמות נוראיות, כמו למשל איום בנשק באמצעות אמ-16 בתיק 1121 בפני כב' השופט קפלן ובמשפט הזה יצאתי זכאי, אני מגיש את פסק הדין.

הוגש וסומן נ/6.

כאשר כב' השופט קפלן כתב עלי שאני אדם אמין ובעל הגיון, לעומת זאת על המתלוננים עלי הוא כתב שמעבר לחילוקי הגרסאות השונות שביניהם הם עשו רושם רע מאוד, דבר נוסף היה שם אדם שהגיש עדות ולמרות העדות שלו ולמרות שהמשטרה פעלה בעקבות איום הנשק וביקשה מצה"ל לשחרר אותי באמצע מבצע מגן, המלחמה שאני מאוד האמנתי בה, רציתי להיות שם, הייתי כבר בגיל של מתנדב והנה פתאום לאחר כל השנים האלה המשטרה באה ומבקשת מהצבא להוציא אותי, מסרבת לבקשת הקצין שלי שיתנו לי לשרת במילואים בלי לצאת עם נשק הביתה וגם לזה לא הסכימו, והם שחררו אותי בתאריך מסוים, אפריל 2002, מבצע חומות מגן ומגיע עד שאחר כך מצוין גם בפסק הדין על עד שלא רצה כל כך להעיד והוא בא לשם בצו הבאה, ששם הבנאדם התבלבל כנראה בכוונה ואמר שהוא ראה אותי לא בחודש אפריל אלא בחודש יולי, דבר שהמשטרה ידעה שזה לא יכול להיות כי הם אלה שביקשו להוציא אותי מהצבא בחודש אפריל ולא יתכן שהצבא יבצע דבר שמבקשים ממנו לא לעשות, הם אפילו לא בדקו את הענין, האם באמת הייתי בחודש יולי ובנוסף השופט כתב לגבי ההונאה לאחר שהתביעה כתבה שזה ענין מסחרי, ויכוח מסחרי, כב' השופט כתב שזה לא ענין מסחרי אלא הונאה של ממש כדי שלא יגידו אחר כך שבלבלתי והטעיתי את בית המשפט, אני כבר אגיד שבסופו של דבר הגנב הזה יצא זכאי.

הוא יצא זכאי כי התובע המשטרתי שיתף איתו פעולה והציג לו שאלות על מנת שיצא זכאי.



הכרעת הדין הוגשה וסומנה נ/7.



ביום האירוע בו אני מואשם עשיתי את הדברים הבאים:

כדי להוכיח שהדרך שלי נכונה וזאת גם לאור החלטת בית המשפט המחוזי, החלטתי לעשות מעשה דומה. ביום 14.9.05 בשעות הבוקר, 09.30 בערך, הגעתי לאיזור תחנת המשטרה בחדרה, מחוץ לתחנה, החזקתי שלט בידיים וגם תליתי אותו על הגדר שיש שם, זה גדר של תעלת מים שלא קשורה בכלל למשטרה, הייתי מחוץ לתחנה לגמרי, על השלט היה כתוב לפי מה שאני זוכר, "השר עזרא: צריך פוליגרף, אני כבר נבדקתי עמי גיטו עכשיו תורך תוכיח שאתה לא משוחד".

השלט היה כתוב בשחור ואני חושב שאת המלים "אתה משוחד" הדגשתי באדום. אם הייתי צריך לעשות את זה עכשיו, כך הייתי עושה זאת.

עמדתי שם איזה שעה, משהו כזה, שעה, שעה וחצי, אין אנשים, זה רק אנשים שנכנסים לתחנה עם מכוניות, רק עמדתי בלי לדבר.

בא שוטר עיכב אותי והכניס אותי לתחנה. לא נכנסתי בשום שלב לפני כן לתחנה.

השוטר אמר לי להתלוות ואמרתי לו שלקח לך הרבה זמן לקחת אותי, כי חשבתי שיבואו אחרי 5 דקות כי הבנתי שכל הנושא הזה יוכל להתברר אך ורק אם אני יעוכב או יעצר ואז אני אוכל לבוא ולהוכיח ששוטר שהעיד במשפט שלי העיד במשפט כי לקח שוחד.

נכנסתי לתחנה. כל הדרך מהרגע שהגיע השוטר ועד שנכנסתי לתחנה השלט היה מקופל והחזקתי אותו ביד, מסיבה אחת פשוטה, פרובקציה שעשיתי בתחנת המשטרה בחוץ הסתיימה ברגע שעצרו אותי וידעתי שיצטרכו להעלות את זה על כתב, עדויות וכו', ובעצם זה הנושא שלי הסתיים, הפעילות שלי בנושא השוחד הסתיימה.

נכנסתי לתחנה דרך היומן, אין אפשרות אחרת, אחד האנשים שהיה ביומן, אני חושב ששוטר, ביקש ממני לראות מה כתוב בשלט, לא היתה לי סיבה לא להראות לו, הראיתי לו את השלט על ידי כך שפתחתי אותו למטה, לא בצורה הפגנתית, הראיתי לו ולא אמרתי לו כלום מסיבה אחת כי כבר עשיתי פרובקציה כדי להעלות את ענין מודעות השוחד, פעלתי בדיוק לפי החלטת בית המשפט המחוזי.



היתה שם שאלה מה זה נקרא העלבת עובד ציבור, ואני לא הייתי נותן איזה שהוא סיכוי הכי קטן למשטרה להביא אותי לעשות מעשה כנגד מה שהיה כתוב שם ולכן פשוט לא דיברתי.

לא פניתי לעמי גיטו ולא אמרתי לו כלום.

אני פעלתי לפי רוח החלטת השופט לינדנשטראוס כחושף שחיתות ולא היה צורך שאגיד משהו, השלט אמר הכול.

המשכתי עם השוטר כשהשלט נמצא בידי מקופל, השוטר לא לקח את זה ממני, המשכתי איתו עד למעלה ושם נחקרתי.

הגשתי לבית המשפט את החלטת הזיכוי השניה שהיתה לי אצל כב' השופט הבר, במשפט הזה הואשמתי בהריסת חנות, בדחיפה, יריקות וזה למרות שבמהלך בדיקת המשטרה נעשתה השלמת חקירה על ידי חוקרת שהיום היא תובעת בתביעות חיפה, הלא פרחאת, ביקשו ממנה להתקשר לבעל החנות כדי לברר את הפרטים של אותה לקוחה שברחה מהחנות בגלל המעשים שעשיתי, התשובה שלה היתה שלא היתה לקוחה בחנות, ולמרות זאת החליטו להעמיד אותי לדין, תובע משטרתי בשם גרי ישראל, היה במשפט הזה ולמרות שהוא ידע שלא היתה לקוחה בחנות הוא התחיל לחקור את האנשים המתלוננים נגדי בקשר לאותה לקוחה והם סיפרו על הלקוחה למרות שבטלפון אמרו להלא פרחאת שלא היתה לקוחה.

כדי להציל את עצמי, ערכתי את התמונה שאני מגיש, צילום החנות ובאמצע פוטו שופ הרסתי אותה, הצילום עצמו כאילו הפלתי את התיקים וגרמתי הרס.

התמונה הוגשה וסומנה נ/8.

כשחקרתי את בעל החנות הוא סיפר שאני הפלתי את התיקים האלה ולתיקים לא נגרם נזק כי הם כולם עשוים מסקאי לעומת זאת הבן שלו אמר שגרמתי נזק.

אז עלה לעדות עמי גיטו שבעצם כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לקבל את המזכר שבו הוא כתב את מה שהוא ראה, הוא היה צריך לכתוב שם את הדברים שראה ולהעיד אותם, זה הכול, אז כמו שהוא לא עשה את זה היום, הוא גם לא עשה זאת אז והתחיל לספר כל מיני סיפורים וכשהצגתי לו את התמונה הוא אמר לכב' השופט שהוא לא זוכר.

אז השופט פנה אלי ואמר לי שמכיון שאני לא מיוצג שאפסיק את עדותו ואם לא אפסיק, אז הוא יפסיק, כי אין מה לשאול אותו יותר, המשפט נגמר ויצאתי זכאי ולכן כל הסיפורים של האלימות והאיומים שבאים היום מבית היוצר של עמי גיטו בגלל שהוא נתן עדות כאילו נגדי הרי הם מופרכים כי יצאתי זכאי והוכחתי לבית המשפט כי כל מה שהוא תיאר שם לא היה נכון, השופט הפסיק ולכן אני רק יכול לרחם עליו אבל אין לי סיבה לבוא לאיים עליו ולפגוע בו כמו שהוא אמר כאן בבית המשפט, כל הקללות שאמרו שאני אמרתי.





ואז יום אחד בניגוד למה שאמרו, אני עשיתי הפגנה עם שלטים בעקבות ההפגנה הזאת זומנתי לפגישה אצל הממ"ר דוד סיסו, שבו דיברנו על כל העניינים כולל הנושא של עמי גיטו, לאחר כמה ימים עברתי ברחוב, עמי גיטו ישב בצד של הנהג עם אהרון גינת, הם עצרו על ידי ואז פנה אלי עמי גיטו ושאל האם דיברת עם הממ"ר על העדות שלו ואז אמרתי לו שבטוח שכן כי מי שיוצא נגדי אני לוקח סכין ותוקע לו בבטן ומסובב ומסובב ומסובב, חבל לו על הזמן, מה שנקרא, לא מבחינה פיזית, אלא מבחינה של היחס שלי אליו.

המשכתי ללכת, עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות ואז חזרתי לאיזור, המוניות עמדו בדיוק שם ואז אני רואה את הניידת שיושב בה אהרון גינת, אני ניגש אליו וממשיך לדבר, בפעם הקודמת לא יצאנו בכעס כמו שהוא בא ואמר שאני אזיין את השוטרים, היתה שיחה חברית, סיפרתי לאהרון גינת על מה שהיה, כדי שידע מה קרה עם עמי גיטו ולא היה מתח בכלל, על אנשים שפועלים נגדי אני לא כועס אלא רק מרחם.

גם היום כמו בכל המשפטים כל עד שבא מולי בעדות שקר שברתי אותו לחלוטין, נתנו עדויות הפוכות וזה אחת הסיבות שבית המשפט העליון והמחוזי כתבו שמעשיו של הנאשם הוכחו, הוכחתי זיופים, הדחות עדים וכו'.

אז אני מגיע לניידת ושואל את אהרון גינת איפה עמי גיטו נמצא, הוא לא היה מול החנות, כמו שאמר, אלא במרחק של 50 מטר, או 20 מטר, הוא לא היה מול החנות, אלא עמד בצד במרחק מסוים מהחנות ומכיון שאמרתי לו שאני הולך לכיון המוניות, הוא ביקש ממני שאני אלך לקרוא לעמי כי הוא כנראה כבר חיכה די הרבה זמן שם.

הלכתי לכיון החנות של הפיצוציה ששם הוא היה צריך לקנות סיגריות והוא לא היה שם, המשכתי עוד כמה צעדים ויש חנות צמודה שזאת החנות שעוסקת בגניבה של הכסף מהבן שלי.

ראיתי את עמי גיטו ואז הוא יצא מהחנות של התיקים כאשר הוא מחזיק שקית בידו, ואני ניגש אליו בהתרסה שיראה לי מה יש לי בתיק והוא אמר שהוא לא חייב להראות מה יש לו בתיק, נכנס לאוטו ונמלט מהמקום, אני באותו יום מיד אחרי המקרה הגעתי לתחנה המשטרה, הגשתי שם תלונה על שוחד, התלונה לא הובררה, ועברו כמה ימים ופוגשים אותי אנשים ואומרים לי תגיד למה אתה ממשיך לספר סיפורים על אנשי משטרה שהם מושחתים ומה אני רוצה מעמי גיטו והוא בחור טוב ואמרתי שיש לי בעיה ועוד יכולים להכניס אותי לכלא או למעצר, מתוך אמירה שהמצאתי עלילה על איש משטרה.

רצתי לחנות של גינת עם מכשיר הקלטה ביד דיגטלי שדומה לפלאפון והתחלתי לשאול שאלות לגבי החנות והוא אמר לי שהוא לא לקח, אמרתי לו בטח תגיד לי שלא אמרת לי לקרוא לו מהחנות, הקלטתי אותו אך מכיון שהתשובה שקיבלתי לא מצאה חן בעיני, לא שמרתי את ההקלטה והחלטתי לגשת למכון פוליגרף.

בנוגע לעדות שני השוטרים שטענו שאני כביכול פניתי לעמי גיטו בתוך היומן ואמרתי לו שהוא מושחת ליד אנשים, אני מאמין בלוגיקה שאומרת שבנאדם שרוצה לתאר מצב מסוים לא יאמר דברי שקר.

אני רוצה שבית המשפט ישים לב שבדוח שכתב חנן איגר, בדוח הפעולה שלו, יש תאריך, יש שעה, לעומת זאת במזכר שהוא כתב יש תאריך אבל אין שעה. בטעות לא שאלתי את איגר אודות המזכר הזה אך אבקש להגיש אותו.

הוגש וסומן נ/9.

גם בדוח העיכוב ת/2 מצוינת שעה.

במזכר שהגיש חנן איגר, הוא מספר שם על אירוע שקרה בחדר ליד, עם שוטרת בשם טובה מסיקה, שם הוא בא ומספר שאמרתי לה שהיא רועדת בידים ומקבלת זיעה בגוף, אני מגיש את מה שהיא כתבה.

הוגש וסומן נ/10.

אני מגיש יחד עם זה תלונה שהגישה טובה מסיקה.

הוגש וסומן נ/11.

ניהלתי משפט אזרחי נגד עיתון מעריב בעקבות כתבה שהיתה בעיתון בנושא טובה מסיקה, זכיתי בתביעה.

בנאדם יודע מה הוא אמר, אני מדבר על טובה מסיקה, למרות שהיא ידעה שזה מה שהיא אמרה, עשו מזה סיפור אישיו, על דבר שבכלל לא היו צריכים ובאו והכריחו את איגר ואני מוכן ללכת למכונת אמת, אני אלך למכונת אמת, לכל מוסד שבודק, איגר נסחט על ידי שמוליק רווה כשאמר לו אנחנו דאגנו לך, אתה תדאג לנו, ובשבילי זה סחיטה ולמה אני רוצה להביא את אדון שמוליק רווה, כדי להוכיח שהוא משקר, לבוא לבית משפט מחוזי ולספר לשופט שעצרו אותי בגלל שלא רציתי להתרחק מחפץ חשוד ולא היה דבר כזה, היו יכולים להאשים אותי במשהו אחר, הפכו אותי לשאהיד, שעמדתי ליד חפץ חשוד.

בית המשפט יבדוק מה הסעיפים שהאשימו אותי.

לגבי עמי גיטו והדברים שנאמרו בתוך היומן, בתחנת המשטרה בחדרה, אני מאמין בקשר לוגי, עמד כאן עד, ולא אמר אפילו מילה אחת אמת, הוא לקח את האירוע של השלט, אמר שמקודם באתי ונכנסתי לתחנה, עשיתי את הפרובקציה ביומן ואחר כך אף אחד לא עצר אותי, אני יצאתי החוצה מרצוני ועמדתי בחוץ אבל זה בדיוק הפוך ממה שקרה, אני קודם עמדתי בחוץ ואחר כך נכנסתי.

הוא שיקר לא רק בזה, הוא שיקר בכל מה שהוא אמר, אני יכול להוכיח כל דבר, יש לנו שוטר מתנדב שהיה כאן שיש לו חנות צילום שאמר שהיה באירוע עם מרים ולא היה שם בכלל, הוא ייחס לעצמו את האירוע.



אני ראיתי את השוטר עמי גיטו מקבל שוחד, ראיתי את הקצה של התיק בתוך השקית, אני יודע שהוא לא קנה את התיק, כי אם הוא היה קונה את התיק, והייתי ניגש אליו במצב אחרי עדות שלו בבית משפט, עדות בעייתית, ואני רואה אותו יוצא מהחנות שלטובתה הוא נתן את העדות הבעייתי ואז כשאני בא ואומר לו תשמע קיבלת שוחד, קיבלת את התיק הזה מתנה תמורת שוחד, הוא היה צריך לבוא לרוץ ולהגיד שלא יהיה אפילו פירור של מחשבה שלקחתי, הנה הקבלה והוא לא עשה זאת.

המתנדב שהיה עם גיטו אמר בעדותו בכתב שלא היתה שקית ולעומת זאת עמי גיטו בא ואמר שהיתה שקית ואישר שבאתי לבקש לראות מה יש בשקית.

לפי גודל השקית שהיתה גדולה לא יתכן שהוא קיבל שקית כזו אחרי שקנה סיגריות, אלא היה שם חפץ.

אני מבקש לציין שבעדותי שהוגשה לבית המשפט דיברתי על הסחיטה של קלמן ולא היתה לי שום סיבה או מחשבה לבוא ולהמציא במהירות כזו בעדות מקרה הזוי של סחיטה כלפי שוטר.

כדי לאשש את התזה שלי, אני זקוק לעדי הגנה אלה:

המתנדב שקוראים לו טל אור מנטין שהיה באירוע ברח' רוטשילד עם הבחורה מרים, באמצעותו ארצה להגיש, אם בית המשפט יקבל את עדותו, אני אוותר על העדתו.



התובעת:

אני מסכימה להגשת עדות מנטין.



החלטה


הוגשה וסומנה נ/12.



ניתנה היום י"ב באייר, תשס"ז (30 באפריל 2007) במעמד הצדדים.





פלאח זאיד, שופט












הנאשם:

העדה השניה, מרים ממו, והיום היא מרים אינדו גססה (ממו), אבקש לזמנה במסירה אישית ואבקש שעדותה תשמע בדלתיים סגורות.

העד השלישי שמוליק רווה, אותו קצין שמעורב בנושא של חנן איגר, שסחט אותו.

העד קעדאן קשור בצו המעצר, הוא שיקר בבית משפט השלום כשטען שעמדתי ליד חפץ חשוד ובעצם לא כתוב בתיק שגיטו דיבר איתי וקעדאן הצהיר בבית המשפט שגיטו דיבר איתי.

העדה הלא פרחאת, שהיא תובעת במשטרה, היא זאת שדיברה עם בעל החנות וביקשה את הפרטים של הלקוחה שברחה מהחנות ולמרות שהוא אמר שלא היתה לקוחה כזו, התביעה באה והמשיכה עם התזה שכאילו היתה לקוחה וזוכיתי מהתיק הזה.

העד גרי ישראל, שהוא תובע במשטרה, שיתף פעולה עם אותם אנשים שרצו לפגוע בי, היה אצלו מסמך שלא היתה לקוחה בחנות והוא התחיל לחקור במשפט הזה שכן היתה לקוחה בחנות ומהתיק הזה זוכיתי.

העדה רותי שטרית, שהיא ראש יחידת תביעות צפון, תובעת שכדי לכסות על פעולות מושחתות של שוטרים נותנת יד בהבאת כתבי אישום נגדי.

העד האחרון שכתבתי בבקשת הזמנת עדים העיד היום מטעם התביעה ואני מוותר עליו.



החלטה
אינני מתיר את זימון התובעת פרחאת, התובע גרי וראש לשכת התביעות רותי שטרית מאחר והם מילאו את תפקידם על פי דין ועדותם אינה רלוונטית כלל לבירור המחלוקת בתיק.

אני מתיר את זימון העדים האלה:

מרים אינדו גססה (ממו), שתוזמן במסירה אישית שתבוצע על ידי הנאשם.

שמוליק רווה, סרמ"ח תחנת חדרה, יוזמן באמצעות המזכירות.

השוטר קעדאן ממשטרת חדרה, יוזמן באמצעות המזכירות.

שלושת העדים יוזמנו לישיבה שתקבע על ידי בתום חקירתו הנגדית של הנאשם.



ניתנה היום י"ב באייר, תשס"ז (30 באפריל 2007) במעמד הצדדים.



פלאח זאיד, שופט




הנאשם משיב בחקירה נגדית:

ש. כל מה שאמרת במשטרה זו אמת?

ת. אני משתדל תמיד לדבר אמת.

ש. כמה זמן אתה מכיר את עמי גיטו?

ת. די הרבה זמן, אני מכיר את עמי גיטו הרבה שנים, הוא שוטר סיור בחדרה וחדרה היתה עיר של פיגועים וחלקם התרחשו במרחק 300 מטר מהמקום שעבדתי, כשקרה כזה דבר אני מיד עזבתי את העסק, סגרתי ורצתי כדי לעזור עוד לפני שהמשטרה באה כי חשבתי שיש לי את הכושר של המעשים. ככה הכרתי אותו, היחסים היו מצוינים.

ש. הסכסוך איתו מתחיל בעדות שלו בבית המשפט בעקבות כל הסיפור עם אותו בעל חנות שלטענתך עשק את בנך?

ת. נכון.

ש. הוגש על זה כתב אישום והיה זיכוי, ידוע לך אם הוגש ערעור על כך?

ת. היה זיכוי, לא הוגש ערעור. אני ערעור על הזיכוי לא הייתי יכול לעשות כי אני לא צד במשפט והמשטרה לא היתה מוכנה. בפסק הדין של הזיכוי השופטת יצאה בתרעומת נגדי וטענה שאני ניסיתי לנהל מערכת כפולה וכל פעם הזרמתי כל מיני דברים בנושא של הגניבה של הכסף ולצערי התביעה ובראשה דוד קדוש בחרה להתעלם ובמשפט עצמו לא הציגה הרבה מאוד ראיות שהיו בתיק ועשתה זאת כדי להוציא אותו זכאי.



לאחר הפסקה


המשך חקירה נגדית:

ש. אמרת שאת עמי גטו אתה מכיר הרבה זמן והסכסוך איתו החל בביהמ"ש.

ת. כן.

ש. כעסת עליו מאוד.

ת. חס וחלילה. אני לא כועס על עדות של אנשים שמתגלה בסוף שהם שקרנים. הם צריכים לכעוס על עצמם. הוא עזר לי במשפט אני יצאתי זכאי. צריך להיות רק בליבו על עצמו. אין לי שום דבר עליו חוץ מדבר אחד. שוטר במשטרת ישראל שלוקח שוחד אסור לו להמשיך לשרת.

ש. בפגישה ליד הניידת כשהלך לקבל את התיק שנמצא בשקית לטענתך. הרי הוא העיד נגדך עדות שקר בביהמ"ש למה שתרצה ללכת לעשות טובה ולקרוא לו עבור שוטר אחר.

ת. יש לי סיבה. התשובה תראה בעינייך מצחיקה. אני חושב שה' במרומים הוא זה העוזר לי וכמו שאני הייתי בדיוק במקום שהוא קיבל את השוחד באותה הזדמנות בתמונה שהצגתי לביהמ"ש בחנות צולם התובע דודו קדוש כשהיה בתפקיד של תובע נגד יצחק הרניק ויצחק היה מיוצג. אני רואה שזה דבר חמור ביותר. בעדות שנתן בפני כב' השופטת ניצה שרון שהיה אתמול אז הוא טען שיצחק הרניק הוא אדם מהישוב ונורמטיבי. המשפט היה נגדי. יש לי 4 משפטים שמתנהלים נגדי ואני שמח על כל אחד מהם.

ש. למי הגשת תלונה נגד עמי גייטו במשטרה.

ת. גם במח"ש וגם במשטרה. על הבדיקה הגרפולוגית שלי שהגשתי לביהמ"ש נדמה שכתוב שם במח"ש. שלחתי את זה בפקס והיה כתוב שם למח"ש.

ש. מה עלה בגורל התלונה.

ת. אני רוצה להגיד לביהמ"ש מח"ש מסתכלים עלי בתור אדם מטרידן. לא יודע מה עלה בגורל התלונה.

ש. מה עלה בגורל התלונה.

ת. אני חושב שסגרו אותה לא הזמינו אותי.

ש. לא מצאת לנכון לפנות ולהגיש ערר על ההחלטה.

ת. לא. לאחר 5 שנים שבהם הרסו את החיים שלי אני החלטתי להשיב לי אותם בחזרה והחלטתי שאני עושה זאת שוב רק במקום היחיד ששם יבואו ויגידו לי שאני התנהגתי בסדר גמור וזה בבתי המשפט. משפט אחד יצאתי זכאי וגם בשני. ביהמ"ש המחוזי טען שזה שיצאתי שם שדחו את ההאשמות שלי זה בגלל שהחוק לא בסדר ונתן הערות למשטרה וצרה היא שהתביעה והמשטרה לא מפסיקים ללחום בי כדי להוציא אותי פושע כי הם יודעים שאני אפנה בתביעה אזרחית להוציא את כל הנזקים. הם רוצים להוציא אותי עבריין ופושע ובסופו של דבר רוצה לקחת כסף.

ש. ניגשת לניידת ואמר לך המתנדב שהוא הולך לקנות סיגריות והלכת לבדוק את זה

ת. לא. ניגשתי לניידת והנהג אהרון גינת ביקש ממני שאלך לכיוון הפיצוציה ואקרא לעמי. הייתי בכיוון למוניות בסוף הרחוב ובדרך ביקש ממני לקרוא לעמי.

ש. למה שיבקש ממך לקרוא לעמי אם הפיצוציה נמצאת במרחק 20 מ'.

ת. הוא רצה לחסוך מעצמו כי ידע שאני הולך לכיוון. אם היית שואלת אותי מה פתאום שישאל אותך אם אני אומר שברח' הנשיא אמרתי שאני רוצה לזיין את השוטרים למה שיגיד לי ללכת לחפש שוטר שאני רוצה לזיין אותו. זה אומר שמה שהיה בניידת ברח' הנשיא לא היה כפי שהוא תיאר. לא יצאנו בריב. הוא ביקש טובה וטובה מבקשים לא מאדם שכועסים עליו.

ש. איפה נמצאת החנות ביחס לפיצוציה.

ת. צמודה. זה שייך לאותה משפחה. שתי אחיות שאחת נשואה לבעל החנות והשניה הבן שלה מנהל את זה. אני רוצה להוסיף שעכשיו יש משפט נגד אותו בעל חנות יצחק הרניק על זה שהבן שלו היכה את הבן דוד שלו שם עם עלה.

ש. אתה כועס על הרניק על גייטוב. יצא מצב שאתה נמצא ליד הפיצוציה וליד הניידת ומאוד נוח שראית אותו יוצא עם שקית עם שוחד מהניידת.

ת. זה מסתדר מצויין שלמרות שאהרון גינת אמר בעדותו שלא ראה שקית ועמי גייטוב אמר שהיה לו שקית.

ש. הסיפור עם הפיצוציה והשקית שהוא החזיק זה היה יום לפני שהגעת לתחנה.

ת. זה קרה אולי אפילו עד חודש לפני. זה היה במצב אחרי שהייתי אצל אהרון גינת בחנות והמקרה היה בתאריך אחר. זה קרה בערך שבוע עד 10 ימים לפני הבדיקה של המכונת אמת.

ש. אתה בעצם כל כך כעסת עליו והתעצבנת.

ת. לא התעצבנתי עליו.

ש. מצאת לנכון לבוא עם שלט ולהציג אותו כלפי המשטרה.

ת. אין חולק על זה שכב' השופט סעאב גם חשב והוא אפילו טען שמותר לי לעמוד עם שלט 15 מ' מהתחנה. הוא קבע שלמשטרה אסור להכנס לגבולות שלי. הוא מגן עלי ולא על המשטרה.

ש. אתה לבד בעדותך בשורה 30-32 שואל אותך השוטר מה לך ולשקית שלו ואתה אומר שבאת בתור התרסה. זאת אומרת שרצית להרגיז אותו.

ת. אמרתי שראיתי אותו עם השקית, הרי הוא קיבל את השקית בתור שוחד, לא רציתי להרגיז אותו אמרתי לו שתפסתי אותו על חם. ניגשתי אליו בתור התרסה.

ש. האם נכון לומר שזה לא השלט היחידי בעניינו

ת. עשיתי עוד שלט. אחרי שהייתי אצל אהרון גינת בחנות והוא הכחיש את הנושא של השוחד ואת זה שאמר לי לקרוא ובגלל זה ניגשתי למכונת אמת זה הרגיז אותי והחלטתי לעשות שלט נגד אדם שמשרת במשטרה ולוקח שוחד וזה היה לפני המקרה שבפנינו ועל זה לא הגישו כתב אישום נגדי.

ש. אתה אומר שהשוטרים מושחתים. למה לנקוב בשם של שוטר אם אתה לא רוצה לפגוע בו.

ת. את צודקת. הייתי בשביתת רעב במשך 10 ימים בקניון ושם כתבתי נגד שוטרים מושחתים בחדרה. בעת ביקור של ראש מחוז הצפוני רונן דהן בבימ"ש בחדרה עמדתי עם שלט שהיה כתוב להוציא את השוטרים המושחתים ובעקבות זה הוזמנתי לפגישה אצל סיסו כי המפקד המחוז כנראה חשב שהנושא שאני מעלה הוא לא דבר שאפשר להחליק אותו.

ש. רצית לפגוע בו ולהעליב אותו לכן כתבת את השם שלו.

ת. לא להעליב אותו. רציתי שהמשטרה תדע שהוא קיבל שוחד ושיעיפו אותו מהמשטרה. כשמישהו בא ופוגע בי ובזכויות אני אעשה הכל באמצעים תקניים כדי שהאדם הזה לא ירוויח את לחמו יום אחד.

ש. בתחילת החקירה שלך שאלו אותך על כל האירוע הזה. הדבר הראשון שיוצא ממך זה שעמי גייטו העיד בחיפה על שקרים. לא התחלת לספר איך הגעת אלא ישר לרדת על עמי גייטו.

ת. אני אומר לך שאת מבלבלת את המוח. אני אומר לך שהחקירה מדובר כאן רק על עמי גייטו אני דיברתי על מי שצריך. כל החקירה עליו.

ש. לגבי החקירה והעובדות ספר מי האדם שביקש לראות את השלט.

ת. מישהו ביקש ממני לא זוכר מי זה היו שם הרבה אנשים. יש שם הרבה שוטרים אני חושב שזה שוטר שהיה שם. לא ייחסתי משמעות. ביקשו ממני לפתוח את השלט ופתחתי.

ש. כמה יומנים היו שם.

ת. לא זוכר.

ש. איפה היה עמי גייטו.

ת. אני חושב שביומן.

ש. אני מפנה לחקירה בעמ' השני שורות 63-66 ומקריאה. שם כתוב שאתה אמרת במשטרה שעמי גייטו ביקש ממך לראות את השלט ואז פתחת את השלט והראת לו ואני אומרת לך שזו סתירה מהותית לעומת מה שאמרת עד עכשיו. אין חולק שאתה מכיר את עמי גייטו. אתה פשוט שכחת או לא קראת את החקירה שלך.

ת. אני שוב אומר שלא קראתי את העדות. מה שהיה שם אז באותו זמן היו באמת שוטרים שם. הגיע מישהו ולא זכרתי שזה עמי גייטו וזה שאמרתי שמישהו ביקש ממני לפתוח את השלט הזה ולהראות מה שכתוב לא סותר את מה שאמרתי. לא נכנסתי עם השלט לתוך היומן ופתחתי אותו ואמרתי הנה זה השוטר המשוחד. זה שלא זכרתי שזה עמי גייטו אז לא שכחתי. יש כאן טעות שלי. הטעות שלי שבכל המשפטים ובאמת בכל המשפטים שיש לי הדברים שאותם אני קורא זה לא הדברים שאני אומר אלא דברים שעדים אחרים אומרים. במקרה שלי כיוון שאני בטוח שאני דובר אמת אני לא כותב את העדויות שלי. יש לי זכרון טוב מאוד כך אני חושב ואני לא רואה צורך לבוא ולקרוא את הדברים אני יודע מה הדברים שקרו ואם עמי גייטו אמר לי לפתוח או לא אמר לי לפתוח הייתי יכול לבוא ולהגיד כמו שעשיתי את הפרובוקציה בחוץ כדי להעלות את הנושא עכשיו ניצלתי את הענין שעמי גייטו נמצא ביומן וניצלתי את השלט שהיה לי ביד ופתחתי אותו. מישהו שאל אותי והמשכנו בחקירות. אני הייתי בחוץ הוא לא ידע שיש לי שלט.

ש. אתה אמרת שעמי גייטו ישב ביומן.

ת. זה מה שזכרתי.

ש. גם אמרת שהוא הגיע בדיוק ליומן דרך שער אחורי.

ת. יש שם דלת. הוא היה ביומן זה לא שהוא נכנס. לא קראתי את החקירה וזה הטעות שלי. אני לא קורא אף פעם את העדויות שלי.

ש. לשיטתך גם אם מישהו זר ביקש ממך לראות את השלט. איזה סיבה יש לאדם לבקש ממאן דהוא לבקש לפתוח שלט.

ת. אני מרכז התרבות של משטרת חדרה. כל המשטרה בחדרה כולם עד השוטר האחרון מכירים אותי. כל משטרת חדרה אחד אחד כולל מי שיושב ביומן מכירים אותי. נכנסתי לשם והם ידעו שהוא הולך לעכב אותי. אנשים ידעו ושמעון רווה עמד עם משקפת בחדר שלו מקומה השניה. משטרת חדרה במקרה שלי מעורבים כרגע משהו כמו 15 שוטרים מכל מיני דרגות כולם היו עדים במשפטים שלי. רק שוטרים אני מביא למשפטים שלי. לא הבאתי חברים לעולם או איזה שהוא אזרח שיבוא ויעיד משהו. רק שוטרים מפילים שוטרים. הסגנית של ראש התביעה במשפט אצל ניצה שרון היא הפילה את השוטרים.

ש. מדוע היום שהעיד השוטר גייטו לא אימתת אותו עם הנושא לדוגמא עם השיחה עם הממ"ר.

ת. בטח שאמרתי לו. זה היה. זה קשור לסכין של לסובב ולסובב.

ש. היה אירוע עם החפץ החשוד. לא באת לעזור שם.

ת. לא באתי לעזור. היה שם גדר. עברתי שם. היה חפץ חשוד. הוא אמר שצעקתי פצצה זה לא נכון.

ש. במשטרה בעמ' 3 שורות 26-28 אמרת שאתה משתדל לקחת פיקוד לעזור ולקחת יוזמה במקרה של חפץ חשוד.

ת. נכון. במקרה זה באתי והכל כבר היה סגור. זה כבר היה איזור חפץ חשוד בשלב הסופי. הוא בא לכאן ושיקר. כאן הוא אמר שהוא בא לחפץ חשוד והרחיק אנשים ורציתי לעזור לו. במשטרה הוא אמר שהגעתי לחפץ חשוד ובמקום היה חבלן ואז הגעתי. הוא שיקר לא באתי לעזור לו בכלל. אמרתי שבמקרים אחרים עזרתי. אמרתי שקורה מקרה של פיצוץ וכאלה אני עוזר. אני חושב שאני אזרח טוב. אם צריך להרחיק אנשים אני עושה זאת עד שמגיעה המשטרה.

ש. מפנה לעמ' 4 שורות 1 ואילך.

ת. אני מפנה לעדות בביהמ"ש אצל כבר השופט הבר. שאלתי אותו בתור שאלה אחרונה. הוא אמר מה פתאום שתעזור לי כי אני לא שוטר ולא מתנדב. כשיש חפץ חשוד ואפילו מתקשר למשטרה שצריך.

ש. אתה עושה רושם שנמצא תמיד באותו מקום שנמצא מר גייטו עם או בלי שוטר אחר וזה על מנת להפריע. אני מפנה אותך להמשך העדות שלך ואתה מספר לשוטר שבאת לשוטר אחר שהיה ליד גייטו ושאלת אותו איפה אתה יכול להגיש תלונה על גניבת תיק.

ת. נכון. זה במקרה עם גב' מרים.

ש. תסביר לי למה אתה צריך ללכת לשוטר שנמצא ליד גייטו איפה להגיש תלונה אתה לא יודע שמגישים תלונה במשטרה.

ת. אם הייתי בא לגייטו ומטריד אותו על שאלה איפה אני יכול להתלונן על תיק אז הוא היה חושב שאני שואל על התיק נשוא התיק. הוא אמר שהוא לא מכיר את מרים והוא מכיר אותה מצויין, הזמנו אותה בתור עדה. מופיע כאן שוטר שמייחס לעצמו את האירוע שלא היה בו. תראי מה קרה משאלה אחת פשוטה והדבר הכי חשוב שבאמצעות הבחורה שתהיה אמיצה להגיד שהוא עצר על ידה לשאול על אשה אחרת וכל זה כי שאלתי אותו על תיק.

ש. למה לא פנית למשטרה להגיש תלונה על גניבת תיק.

ת. לא גנבו תיק. אמרתי שבאתי בקשר לתיק. אני אומר לך כאן שאני באתי לשאול אותו על התיק שהכוונה לתיק שהוא קיבל שוחד.

ש. בכל מקרה אתה מנסה להעליב אותו או לפגוע בו. יכולת לקחת את עצמך לתחנת המשטרה ולא לגשת אליו.

ת. אני אומר לך ששוטר שלוקח שוחד לא יכול להמשיך לשרת את המדינה. מכלול הדברים שהעוברו כאן שאדם אחד בא ואומר שהוא אמר לי לקרוא לו והוכחתי במכונת אמת. הוא אמר שהיה שקית והוא ביקש ממני להסתכל מה היה בתיק אם זה היה סיגריות לא היה לי מה להסתכל. ראיתי אותו יוצא מהחנות. הוא לא רצה להראות לי את זה והוא נכנס לניידת וברח זה מראה על אדם שעשה מעשה ונחשף.

ש. באותו רגע שהיית ליד הפיצוציה וראית שהוא לא היה שם למה לא חזרת למתנדב ואמרת שלא מצאת אותו וזהו.

ת. הפיצוציה והחנות נמצאים אחד ליד השני. המרחק של הראיה ביניהם הוא כמו 5-6 צעדים. ברגע שאת עוזבת את הקו של הפיצוציה את רואה מה שיש בחנות. לא הייתי צריך לחזור. הוא ביקש ממני לקרוא לו כי הייתי לכיוון המוניות. הוא יכל לבוא ולהתקשר בפלאפון.

ש. העדים שהעידו בביהמ"ש כאן השוטר איגר היה לך סכסוך איתו.

ת. כן. סכסוך מתמשך. לא רציתי להעלות כאן את זה כי השלמנו. היום אנחנו בסדר הוא אפילו עד הגנה שלי בתיק עם מישהו אחר.

ש. איזו סיבה יש לו לבוא ולהגיד שהוא ראה אותך פותח את השלט לעיני מר גייטו ואומר שוב את הדברים האלה.

ת. הוא אמר את זה בגלל הנושא של הסחיטה של שמוליק רווה.

ש. הגשת תלונה למח"ש.

ת. לא הגשתי. לא חשבתי שאני צריך. החיים שלנו ממשיכים ואני ושמוליק רווה נמצאים בקשר מתמיד. התלוננתי במח"ש כמה פעמים ואמרתי שמח"ש רואה אותי בתור מטרידן. את הצדק שלי אני אקבל אך ורק בביהמ"ש ולכן בעדות שמסרתי אצל דוד קלמן הסברתי שבזמן ששמוליק רווה היה בתוך החדר ולכן אם ביהמ"ש יפתח את הפרוטוקול אצל כב' השופט סעאב אומר שם שמוליק שכל שוטר שניגש אליו הוא מיד מסנן אותו ולכן על ידי זה שהכנסתי את זה לעדות שלי את הנושא של זה אני הסתפקתי בזה.

ש. אתה בעצם בונה לעצמך תאוריות קונספירציה שכולם נגדך.

ת. לא כולם ולא הרוב ולא רק גייטו. למשל אמרתי לקלמן שהיה כאן שהוא שוטר מוערך על ידי. גם לך אמרתי שאת מתנהגת בסדר בינתיים.

ש. אני לא קראתי את כל החומר המשפטי שהגשת מאחר ולא קיבלתי העתקים לכן אני אקרא את זה. למה צריך להאמין לך שיש בעצם גרסה שהיא סתירה מהותית למה להאמין לך ולא לשוטרים.

ת. אדם זה היה וסיפר על אירוע שלא היה שם. האירוע הזה של מרים לא כתוב בעדויות שלו. אני אומר לביהמ"ש שאדון אהרון גינת ואדון עמי גייטו נפגשו הוא סיפר לו על הנושא של מרים ולכן היה כאן תכנון מוקדם ונסיון לנצל מצב שאולי הוא יבוא ויעלה ענין חדש בעצם הוא ירצה לבוא ולהציג כאן איזה שהיא דמות שכל הזמן באה ומטרידה. אני באתי עם התיק הזה אבל לא אליו אלא למישהו אחר. היה כאן תכנון של עדויות שאני מקווה שלא צלח. אני מודה שוב שלא קראתי את העדות במשטרה לפני המשפט.



התובעת:

אין לי שאלות נוספות.



הנאשם:

בדיון של היום שאלתי כמה שאלות ביניהם את אהרון גינת בהם פעם הוא אמר שאמרתי מניאקים ובעדות השניה אמרתי שאני אזיין כל כל השוטרים. אני לא מצאתי את זה בדיון הבא אני אגיש לביהמ"ש ואכוון אותו.



החלטה


אני קובע לסיום פרשיית ההגנה ולסיכומים בעל פה ליום 10.6.07 בשעה 09.30.



אני מורה למזכירות לזמן עדים אלה:

מרים אינדו גססה (ממו), שתוזמן במסירה אישית שתבוצע על ידי הנאשם.

שמוליק רווה, סרמ"ח תחנת חדרה, יוזמן באמצעות המזכירות.

השוטר קעדאן ממשטרת חדרה, יוזמן באמצעות המזכירות.

הודע לנאשם על חובתו להתייצב לישיבה הנ"ל אחרת יהא רשאי ביהמ"ש לדונו שלא בפניו.

כן הודע לנאשם על חובתו להכין את סיכומיו בעל פה לישיבה הבאה.



ניתנה היום י"ב באייר, תשס"ז (30 באפריל 2007) במעמד הצדדים.





פלאח זאיד, שופט
פנינה + ליאת5

נערך לאחרונה ע"י הנוקם בתאריך 06-05-2007 בשעה 19:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 07-05-2007, 22:39
  הנוקם הנוקם אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.05.06
הודעות: 226
זה לא סלט! זאת מלאכת מחשבת כדי לגרום לשני אנשים
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי רמבו 6 שמתחילה ב "לא אני פשוט צריך לחפש את האדם שיעזור לי למצוא תזמן לקרוא ולנתח"

להפיל אחד את השני.

וגם את עצמם.

תכנון חקירה כזאת צריכה להיות במוח מפוכס כדי שלנותני העדות לא תהיה את האפשרות לחזור בהם או לתת להם אפשרות להסביר את מעשיהם.

שים לב לקטע שבו אני נותן לעמי גייטו את צו המאסר נגדי שבו כתוב שסרבתי לזוז מחפץ חשוד והוא במקום לבקש לראות את העדות שלו התחיל לספר על מקרה וירטואלי שבו היה עימות ביני לבינו.

באם הייתי מגיש לו את העדות שנתן סביר שלא היה מספר על מקרה שלא היה.

אני במשפטים שנגדי לא לוקח עורכי דין כי לטעמי אני חכם מהם ובטוח שאני מכיר את הנפשות לעומקן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:21

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר