לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-05-2007, 15:22
צלמית המשתמש של Speed
  Speed Speed אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.10.01
הודעות: 1,472
שלח הודעה דרך ICQ אל Speed
גאידמק הודיע על כוונתו לרוץ לראשות עיריית ירושלים

בתגובה על מה שחשב כסירוב העירייה לאשר את מצעד ותיקי מלה"ע 2, אמר המיליארדר: "זו בושה שראש עירייה של העיר הכי חשובה בעולם מאשר מצעד להומואים ולסביות, אבל לא מאשר מצעד לוותיקי המלחמות".

המיליארדר ארקדי גאידמק הודיע היום (ב´), בראיון לגלי צה"ל, על כוונתו לרוץ לראשות עיריית ירושלים.

גאידמק לא הוציא הודעה רשמית על כך, אלא הסתפק בראיונות לתקשורת. מלבד לגלי צה"ל דיבר גם עם "ידיעות אחרונות". לא ברור על כן, האם מדובר בטקטיקה של הפרחת בלון ניסוי תקשורתי כדי לבחון את התגובות ואם לא יהיו אוהדות יוכל לחזור בו, או שמדובר בתגובה אימפולסיבית כתוצאה מרוגז על ראש העירייה, אורי לופוליאנסקי.

כעסו נובע מן העובדה שראש העיר סירב לאשר, לדעתו של גאידמק, מצעד של הווטראנים (ותיקי מלחמת העולם השנייה) ברחבי העיר. גאידמק טוען כי לופוליאנסקי תירץ את סירובו לאשר את קיום המצעד בחשש שירעישו לפקידי העירייה, העובדים בסמוך לכיכר ספרא. "למעשה", טוען גאידמק, "מנסה ראש העירייה לנגח אותי, מאחר שידועה לו תמיכתי רבת השנים בווטראנים". גאידמק מממן את המצעד מכיסו בשלוש השנים האחרונות.
בראיון לגל"צ אמר גאידמק: "זו בושה שראש עירייה של העיר הכי חשובה בעולם מאשר מצעד להומואים ולסביות, אבל לא מאשר מצעד לוותיקי המלחמות. זו הסיבה שהחלטתי לשנות דברים בירושלים. אני לא צריך שום פוליטיקאי מקצועי לצידי, רק את הציבור. אם ארוץ לראשות ירושלים, אקבל 80% מהקולות בעיר".

לאחר שידור הכתבה בגלי צה"ל, מיהר ראש העיר למסור מסר מרגיע לגאידמק: "לא נכון שלא אישרתי את המצעד, אני תומך בווטראנים כבר שנים".
ל"ידיעות אחרונות" אמר גאידמק: ""אין לי ספק שכל העיר תצביע עבורי. אין מי שלא מכיר היום את גאידמק ואת יכולתו. ירושלים היא סמל לעם היהודי, ואני מתכוון להפוך אותה לסמל לשלום וליהדות. העיר תהיה הרבה יותר טובה, ולא רק מהנקודה הכלכלית. היא גם תהפוך לסמל הרוח היהודית."

מעיריית ירושלים נמסר ל"ידיעות אחרונות" כי "עיריית ירושלים והעומד בראשה תומכת ותמשיך לתמוך בצעדת הווטראנים, וראש העיר אורי לופוליאנסקי אף משתתף מידי שנה בצעדה. "גם השנה אושר לווטראנים לצעוד, וסוכם כי ההפנינג ההמוני בסיום הצעדה יתקיים בשעה 16:00 בכיכר העירייה".
גאידמק מתמודד בימים אלה עם חשדות פליליים בכמה חזיתות. מדובר בעבירות הלבנת הון. השופט אורי שוהם החליט להיענות לבקשת פרקליטות מחוז תל-אביב לחלט באופן זמני 4.9 מיליון דולר מכספו של גאידמק. הפרקליטות טענה כי על כספים המצויים בידי המדינה לאחר שהופקדו ככספי ערבות להישאר בידיה. גם בחו"ל מתנהלת נגדו חקירה. לפני פחות מחודש הודיעה הפרקליטות בצרפת כי יש די ראיות להגיש נגדו כתב אישום, על כך שמכר נשק ללא אישור לכוחות המזוינים באנגולה. החקירה, שהתנהלה בשנים האחרונות, חשפה לכאורה כי גאידמק ועוד 41 חשודים מכרו לנשיאה של אנגולה, ז´וזה אדוארדו דוס-סנטוס, כלי נשק מכל הסוגים - החל מרובים וכלה בספינות - וסייעו לו לנצח במלחמת האזרחים שנמשכה 27 שנים והביאה למותם של מאה אלף אזרחים במדינה.

מקור:


http://www.tsofar.com/zofar/see_article.asp?id=5221
_____________________________________
בברכה,

Speed

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 02-05-2007, 16:16
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
ומשהו קצת יותר חיובי: לפחות לרבע מליון יהודים ישראלים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Speed שמתחילה ב "גאידמק הודיע על כוונתו לרוץ לראשות עיריית ירושלים"

דורון אלמוג שוקל ככל הנראה לרוץ לראשות עיריית העיר רישון ע"ש מאיר ניצן (ירום הודו) במקום הראיס הוד רוממותו, אבי העיר ומייסדה הקיסר ניצן (שהוא כמו פרס: התחיל טוב, המשיך רע, הרס מה שיכל ועוד לא רוצה לפרוש). בניגוד לאולמרט שהוא ראיס גרוע שלא עושה כלום מלבד לשרוד, ניצן (הדיקטטור) שורד כמו כלום (תושבי רישון המקוריים לא מצביעים מרוב יאוש ואלה שמהמערב מצביעים ניצן כי הם לא מכירים רישון שקיימת לפני תקופתו).

מספר אנשים חוץ ממני "זכו" לקבל שיחות טלפון ממכון סקרים (ג.קרטוגרפיה) ונשאלו שאלות בקשר לשביעות רצונם מהעיר ובהמשך נשאלו באופן מתוחכם לגבי דעתם על מועמדותו של אלמוג (שהוא בן למשפחה ותיקה מרישון).

יישר כוח!
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:26

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר