לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-02-2007, 13:57
  winter_forever winter_forever אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.06.06
הודעות: 790
מידע כלבים הצליחו לעשות את מה שמשטרת ישראל לא הצליחה במשך שנים

על כלבים וגנבים17

כלבי רועה גרמני גויסו למטרת שמירה על שטחי החקלאות בצפון, והצליחו להפחית 80% מהגניבות

אלי לוי


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/nrg/gifs/t.gif]
17 כלבים מזן רועה גרמני הצליחו לעשות את מה שמשטרת ישראל, יחד עם המשרד לביטחון פנים, ואפילו חברות האבטחה הפרטיות - לא הצליחו במשך שנים: ידידיו הטובים של האדם הצליחו להוריד ב-80% את כמות הגניבות ב- 16 יישובים בגליל המערבי, אשר רכשו את הכלבים בעקבות גל של מקרי גניבות חקלאיות באזור.

זה לא סוד שהחקלאים בכל הארץ טוענים פעם אחר פעם, כי הם סובלים ממכת גניבות בללתי פוסקת, וקובלים על חוסר ההצלחה של המשטרה והרשויות כנגד האחראים לגניבות. המקרה של החוואי שי דרומי מהדרום, שירה למוות בפורץ בדואי, ממחיש זאת היטב לאחרונה.

חקלאי הגליל המערבי, שסבלו גם הם בשנים האחרונות ממכת הגניבות החקלאיות, החליטו לרכוש 17 כלבים מסוג רועה גרמני, אשר הופקדו על שמירה של עשרת אלפים דונם חקלאיים שנמצאים בבעלות היישובים.

דרומי עזר לשינוי היחס

החקלאים סיפרו כי מדובר בכלבי תקיפה מיומנים, איתם מסיירים החקלאים מדי לילה בעזרת כלי רכב וגם באמצעות סיורים רגליים. הסיורים מתבצעים בתוך המטעים של היישובים וגם על הגדרות, ומתואמים מדי יום עם חקלאים שנמצאים במטעים, על מנת למנוע טעויות ותקלות.

חקלאי הגליל המערבי סיפרו בסוף השבוע כי הצליחו ללכוד לאחרונה, בעזרת הכלבים, לא מעט גנבים אותם הביאו אל המשטרה. מהלך נוסף שהביא להפחתת הגניבות, היא השמועה שנפוצה בגליל המערבי כי החקלאיים משתמשים בכלבים אימתניים, מה שהביא לחשש מצד הגנבים לשוב לאותם יישובים ולנסות לגנוב בשטחם.

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, יוסטה בלייר, סיפר כי מאז שנהרג הפורץ בדרום על-ידי החוואי דרומי, יש שינוי ביחס של רשויות החוק כלפי מכת הגניבות, ולדבריו גם במשטרה ובכנסת יש הבנה לחומרת המצב ולמצוקתם של החקלאים. החקלאים אף הודיעו כי השימוש בכלבים יוגבר בכל רחבי הצפון.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/545/482.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:29

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר