21-01-2007, 16:06
|
|
|
חבר מתאריך: 21.01.07
הודעות: 5
|
|
בעיות חיבור בנתב
שלום רב,
ברשותי נתב 3COM דגם OFFICECONNECT WIRELESS 11G-cable/dsl שנרכש לפני 3 חודשים.
הראוטר הותקן ע``י טכנאי.
חיבור האינטרנט בביתי הינו 1.5 דרך הכבלים וסמייל אינטרנט זהב 015. הראוטר מוגדר על PPTP ועבד באופן שוטף ללא תקלות בחודשיים האחרונים.
לאחרונה החלו התנתקויות ומצב שבו איני מצליח להתחבר לאינטרנט, אני ניגש לאתר החיבור ומחבר את הנתב ידנית. זה עוזר לעיתים קרובות. בימים האחרונים איני מצליח אפילו דרך האתר להתחבר (ואני משנה את הIP כפי שנדרש) שוחחתי עם הכבלים וסמייל-והם טוענים כי החיבור דרכם תקין לחלוטין ועלי לבדוק את תקינות הנתב (נבדק-נמצא תקין לחלוטין !)
אנשים אמרו לי כי כל עוד אני מחובר דרך הכבלים ימשיכו לי בעיות החיבור וכי עלי לעבור לאינטרנט קווי דרך בזק.
מה עלי לעשות? האם ישנו מדריך עזרה בעברית או תמיכה לתקלות שכאלו ?
אצרף תצלומי מסך אם יש צורך.
תודה מראש
|