היום אחרי הצהריים התקשרה אלי דאינה ראמפל מאיסטרוניקס לברר איתי על מה הדברים.
היא טענה שבגלל שאין על כל מעבד מספר יחודי אלא שכל המספר על המעבד הוא זהה לכל הסידרה איסטרוניקס שרוצים לתת אחריות לכל החיים למעבדי אינטל החליטו לסמן אותם במדבקות כדי להבטיח שאלו אכן אותם מעבדים שהם מכרו במעמד מימוש האחריות. כמו כן הא אמרה שאינטל מבקשים להבהיר לי שיש לי שלוש שנים אחריות מהם ויהי מה כל עוד אני מחזיק מעבד אמיתי אני זכאי לשלוח אותו לאינטל אם התקלקל ולקבל חדש, ואם אני רכשתי את המעבד בחנות מורשת, כמו פנדס, אז פנדה צריכים לבדוק את המעבד ובמידה והוא תקול להחליפו בחדש במקום ולשלוח אותו לאינטל/איסטרוניקס כדי לקבל חדש בעצמם. היא גם טענה שיש להם אישור מאינטל להדביק מדבקות ולפתוח קופסאות אבל היא לא יכולה להעביר לי את האישור כי הוא confidential.
אמרתי לה שאינטל אמרו לי במפורש שאין למכור קופסאות פתוחות ו/או להדביר מדבקות על גב המעבד (לאחר מכן גם העברתי לה את המייל הרלוונטי מאינטל) אמרתי שאם אין לה הוחכות מוצקות לגבי האישור אני בוחר להאמין ליצרן שאמר לי בצורה שאינה מפורשת לשני פנים שהדבר אסור. הגברת אמרה לי שאם אני ממש רוצה היא יכולה להעביר לי מעבד חדש במקום שלי ללא מדבקה אך רק עם שלוש שנים אחריות, הסברתי לה שאני כבר הצבעתי ברגלים ואני לעולם לא מתכוון לקנות אצלם מעבד וכבר החלפתי את המעבד למעבד נקי מיבואן אחר. חוץ מזה האשמתי אותה בחוסר שקיפות למול הקונה בנוגע להדבקת המדבקה, גם אם הדבר מאושר שהבהרתי לה שאני כרגע לא מאמין לה לגבי האישור, אז המדבקה היא דבר שלא אמור לבוא על המעבד וצריך ליידע את הצרכן ולתת לו לבחור אם האחריות לכל החיים שווה את המדבקה או לא.
היא אמרה שהם מפרסמים בגאווה את עניין המדבקה וגם פנדה מודעים לכך ומכיוון שרכשתי את המעבד ישירות מפנדה ולא אצל איסטרוניקס היא למעשה לא יכלה להודיע לי על המדבקה, ובכך אני יכול להאשים רק את פנדה אם אני רוצה, אבל בכל אופן היא אמרה שזה לא סוד אלא דבר שהם מפרסים אותו וגאים בו ולכן מצידה הם אכן פועלים בשקיפות מלאה, (כל זה טוב ויפה כמובן אם יש להם אישור, אחרת הגאווה כאן לא במקום).
בכל אופן השיחה הסתיימה בזה שאמרתי שאני אעביר לה את המייל בו אינטל אוסרים על הדבקת מדבקה ופתיחת ה BOX כדי שהיא תטפל בזה מול אינטל, והבהרתי לה שזה היא אמרה לי שיש אישור מבלי להציגו אינו מספק אותי.
אם היא תיצור איתי קשר שוב אני לא יודע כי כרגע אני לא לקוח שלהם כבר כי החלפתי מעבד.
אני מצרף את המכתב ששלחתי לאינטל בעקבות שיחת הטלפון:
Hello,
Eastronics contacted me today about the sticker issue.
They claim that although you told me that they shouldn't put stickers on the CPUs and shouldn't open the Boxes which are supposed to be sealed, they have your approval to do just that. She refused to mail me any document to prove her claim and I told her that so far the only prove I have is that you (Intel) told me this:
"If your processor is a boxed product then the distributors should not put stickers on the CPUs, because the boxes are sold sealed." -Lina G.
And since she does did not provide any prove to the claim that Eastronics have an approval from Intel to stick stickers and sell open boxes I don't intend to believe such claims.
She also mentioned that when you talked to her on the phone regarding the issue you expressed that their methods of selling open boxes and sticking stickers are good and you approve of them, but again she did not give me anything to queue claiming the talk is considered confidential, again she failed to provide prove.
This issue still remains unresolved as far as I and many more Intel costumers who are following this case are concerned, nothing has been changed to remedy the problem, if such an audacity can merely be called a problem.
Thank you,
**** *******