לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-01-2007, 20:11
צלמית המשתמש של תוכי.נ
  תוכי.נ תוכי.נ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.08.06
הודעות: 3,375
נציג הנאו-נאצים הבולגרי : "היהודים משמידים את הכלכלה"

מבולגריה באהבה: אנטישמי צעיר וחסר בושה נציג הניאו-נאצים הבולגרים בפרלמנט האירופי אמנם רק בן 23, אך מפגין שנאת יהודים כמו בימים עברו. "אני לא אנטישמי, אך יהודים משמידים את הכלכלה"

המתנה הראשונה שבולגריה ורומניה העניקו לפרלמנט האירופי לאחר קבלתן, הייתה שישה נציגים מהימין האולטרא-קיצוני, שאפשרו את הקמתה של סיעה פרו-נאצית חדשה. בריאיון מבריסל לקראת כניסתו לתפקיד, הבטיח הנציג הפרו-נאצי מבולגריה שהוא לא אנטישמי - ומיד פנה להאשים את ה"יהודים העשירים שמשלמים סכומי עתק לתקשורת כדי לעצב את דעת הקהל ולהרוס את הכלכלה".

באנגלית רהוטה - אותה למד לדבריו ממשחקי וידאו ומשירי פופ - פרש דימיטאר סטויאנוב מדיניות חד ממדית למדי ביחס לסוגיות האזוריות במזרח התיכון. "אנחנו לא מרבים לדבר על היהודים, אלא על הבעיות באזור, ואנו מגינים על זכויות הפלשתינים", הוא אמר בלי להתלבט יותר מדי.

למרות שהוא לא מרבה על פי הודאתו "לדבר על יהודים", סטויאנוב בן ה-23 לא התאפק ודקלם שלשום באזני כתב ה"טלגרף" הבריטי כמה האשמות אנטישמיות שכבר הספיקו לצאת מהאופנה באזורים מתורבתים יותר באירופה. "היהודים משחקים במשברי כלכלה במדינות כמו בולגריה, ומתעשרים על חשבונן", אמר, ולטובת הספקנים הוסיף שההאשמות הללו מהוות "מציאות קונקרטית".

סטויאנוב, שמחר יהפוך לחבר הפרלמנט האירופי הצעיר ביותר בדברי ימי הארגון, הוא אנטישמי מיוחס. אביו החורג, וולן סידרוב, הוא מנהיג מפלגת "מתקפת הלאום", הדוגלת בעמדות לאומניות נגד הצוענים ונגד היהודים. קיצוניותן של דעות המפלגה לא מנעה ממנה לצבור אהדה אלקטורלית אדירה בבולגריה, שהתרגמה במארס אשתקד להפיכתה לשנייה בגודלה במדינה.

באסיפות חברי המפלגה בחוצות סופיה הבירה, ניתן לשמוע רבים מהם מזמרים סיסמאות בעד "הפיכת הצוענים לסבון". סטויאנוב הכחיש בראיון שלשום את הישמע סיסמאות כאלה, אך מיד אמר גם שהצוענים במדינתו הם חבורה של עצלנים ומלחכי פנכה, כהגדרתו, ומועדים לפלילים. ברשימת פשעיהם, מנה הצעיר הלאומן גם "מכירת ילדות".

"איך אפשר לצפות ממני ליחס נורמלי כלפי מי שמוכר את הבת שלו כמו איזו חיה?! אף אחד בעולם לא עושה דברים כאלה, רק הצוענים הבולגרים!", הזדעק. "הם אחראים גם לסוגי פשיעה אחרים, כמו רצח, אונס, פריצה. וכשהמשטרה באה לחקור אותם, מיד מפסיקים בחקירה כי חוששים שהדבר יתפרסם כרדיפה על רקע גזע", הוא האשים. "זה מצב בלתי אפשרי,


והוא נובע מגזענות, כי בגללו נרצחים ונאנסים בולגרים בלי שאף אחד יעשה דבר להצילם".

סטויאנוב יחבור כעת לסיעת הימין הקיצונית החדשה בראשותו של ברונו גולניש, ממפלגתו של ז'אן מארי לה-פן הצרפתי. איתו יכהנו גם חמישה נציגים חדשים מ"מפלגת רומניה הגדולה" הלאומנית, בנוסף לחברי מפלגתו לשעבר של יורג היידר האוסטרי, כמו גם נציגים מאיטליה, מבלגיה ומצרפת. אפילו לזרמים הלאומניים בבריטניה אמור להימצא בה ייצוג, בדמות חבר הפרלמנט האירופי העצמאי אשלי מואוט מדרום מזרח המדינה.

חברים פוטנציאלים נוספים בברית עשויים להגיע מקרב נציגי סלובניה, סלובקיה ופולין. בנוסף, היא עשויה לכלול בעתיד גם נציגים מהולנד, שם זכתה מפלגת הימין הקיצוני לעדנה בבחירות האחרונות.
_____________________________________


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:30

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר